Ostuabi - Renault Megane III (2008-täniseni)

Kust kohast, mis hinnaga, millist autot või detaili soetada?
Vasta
siimp
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 816
Liitunud: 20 Apr 2010, 13:12
Minu Renault: puudub
Asukoht: Tartu

Ostuabi - Renault Megane III (2008-täniseni)

Postitus Postitas siimp » 24 Jaan 2011, 11:38

Erinevate versioonide kohta saab täpsemalt lugeda AJALOO TEEMAST (viitena Megane III ajalugu).

Plussid: Hea hind koos korraliku varustusega. Laseb end hästi juhtida ja mootorivalik sisaldab suurepäraseid jõuallikaid, sealhulgas eriti säästlikke diisleid.

Miinused: Pea- ja jalaruum tagaistmel on viletsad. Diislid on pööraselt kallid.

Pilt

SÕIDUOMADUSED

Kiirusomadused
Suurte turgudega võrreldes on meil valik kitsam, aga mitte kitsas. Bensiinimootorite skaala algab 1,6 liitrist, 110-hobujõuliste kõrval on olemas ka eriti säästlik 100-hobujõuline. Moodsat suunda esindavad turbolaadimisega 1,4- (130 hj) ja 2,0-liitrised (180 hj) jõuallikad. Sinna vahele mahub veel 140-hobujõuline kaheliitrine, mis on saadaval ainult koos variaatoriga. Diislite valik on sama kirju, 1,5- ja 1,9-liitristega kaetakse vahemik 85-130 hj.

Mugavus ja juhitavus
Mégane pole nii andekas kui klassi priimused, ent saab kõigega korralikult hakkama. Teelpüsivus on piisav, kere kreenimine kontrolli all ja ehkki roolil puudub tagasiside pea täielikult, on see tundlik ja Mégane pöörab usinalt. Vedrustus on pigem jäigapoolne, ent mitte ebamugav ja sobib Eesti teedele suurepäraselt.

Mürasummutus
Mégane on parajalt vaikne viis reisimiseks. Eriti hea mulje jätavad ühtlase käiguga vaiksed mootorid. Õnnetuseks liigub käigukang ebamääraselt, kiirteel esineb ka mõningast tuule- ja veeremüra.

ÜLALPIDAMISKULUD

Ostmine, kasutamine
Varustust üks-ühele kõrvutades on Mégane odavam osta kui Golf või Focus ja soodushinnad pole samuti haruldased. Jooksvad kulud on samuti enamasti madalad, eriti väiksematel diislitel. Järelturul pole aga Mégane eriti hinnatud auto.

Kvaliteet ja töökindlus
Materjalid on kvaliteetsed, koostetöö heal tasemel ja sellest piisab, et kabiin noobel välja näeks. Ent leidub ka muresid. Renault pole just kogunud kuulsust töökindluse ja kliendirahulolu edetabelite esimeste kohtadega, pigem kuulub ta punaste laternate sekka. Kuid näha on, et "maineparandamisega" on asutud tegelema täie tõsidusega.

Turvalisus
Turvalisus on Renault' trump juba eelmise Megane'i sünnist saadik ja selle kohaselt saavutas Mégane EuroNCAPi turvakatsetel maksimaalsed viis tärni. Kõigil mudeleil kuuluvad esi- ja külgturvapadjad ning -kardinad põhivarustusse, samuti stabiilsuskontrolli süsteem. Ka võtmega lukud ja alarmseade käivad asja juurde.

KABIIN

Rooli taga
Elektronvidinad - digitaalspidomeeter, nupuga käiviti süütevõtme asemel, elektrooniline käsipidur - teevad Mégane'i interjööri asjatult kirjuks. Enamik armatuurlauast on siiski soliidne ning mõistlikult korraldatud, juhiiste pakub head tuge ja mugavust.

Praktilisus
Mégane'i esiistmetel on ruumi ka pikkadele reisijatele, kuid pearuumi leidub mõnes konkurendis rohkem. Saba poole langev katus teeb tagaistmetel seisu veelgi halvemaks ja 180-sentimeetrised peavad lausa kössitama. Jalaruum jääb samuti tavalisest kitsamaks. Seda korvab suur ja hea kujuga pakiruum.

Varustus
Generation-varustus lööb alla "hind alates" taseme, kuid on ka reaalseks eluks piisav: 4 turvapatja ja -kardinad, roolivõimendi, reisiarvuti, kliimaseade ja tempomaat. Authentique erineb sellest õige vähe, Expression aga lisab hulga turva- ja mugavusvarustust, Dynamique automaatse kliimaseadme ja kõrgeim tase Privilege lõpuks ka ESP.



Allikad:
WhatCar.ee

Vasta