1. leht 1-st

EGR

Postitatud: 16 Veebr 2016, 14:27
Postitas yeekim
Hoi!

Minul on küll 2,2cDi aga kehtib kindlasti ka teistele õlipõletajatele:
Puhastage vahest ka EGR klappi!
Pilt

Re: EGR

Postitatud: 15 Mai 2016, 15:02
Postitas erku
Kasutage õiget õli, sest vastasel korral on sisselaske klappide pesade avad, summuti ja kõik muu seonduv täpsel samuti pigitunud.
Iga õli, mis poes müüakse, ei sobi näiteks autole millel on all katalüsaator/järelpõleti, turbo, EGR jne.
Õlitootjad, müües oma masstoodangut, ütlevad küll et see ja too õlimark sobib sellele ja tollele automargile. Sobibki, aga keerukamate ja suuremate mootorite juures kehtib see sobivus 150-220 tuh km ja siis on jokk seis; õhukanalid on pigi täis, EGR on kinni kiilunud ja katalüsaator on totaalselt ummistunud (roostevaba kati eluiga peaks olema tegelikult pikk).
Lugege õlide manuale, enamuses .pdf jne kujul pikemat sorti tekste ja tabeleid; sealt koorub vahel nii mõnigi tõde.

Re: EGR

Postitatud: 16 Mai 2016, 11:57
Postitas yeekim
Ja mis see "hea õli" siis on?
Niigi kasutatakse 2,2dCi del soovituslikust viskoossemat õli probleemide vältimiseks....

edu

Re: EGR

Postitatud: 30 Jaan 2022, 15:59
Postitas Space
Tootja poolt soovitatud margipõhine õli.