EGR

Üldised probleemid ning näpunäited

EGR

PostitusPostitas yeekim » 16 Veebr 2016, 14:27

Hoi!

Minul on küll 2,2cDi aga kehtib kindlasti ka teistele õlipõletajatele:
Puhastage vahest ka EGR klappi!
Pilt
Kasutaja avatar
yeekim
Renault kodanik
Renault kodanik
 
Postitusi: 113
Liitunud: 10 Juun 2015, 15:56
Reputatsiooni punktid: 0

Re: EGR

PostitusPostitas erku » 15 Mai 2016, 15:02

Kasutage õiget õli, sest vastasel korral on sisselaske klappide pesade avad, summuti ja kõik muu seonduv täpsel samuti pigitunud.
Iga õli, mis poes müüakse, ei sobi näiteks autole millel on all katalüsaator/järelpõleti, turbo, EGR jne.
Õlitootjad, müües oma masstoodangut, ütlevad küll et see ja too õlimark sobib sellele ja tollele automargile. Sobibki, aga keerukamate ja suuremate mootorite juures kehtib see sobivus 150-220 tuh km ja siis on jokk seis; õhukanalid on pigi täis, EGR on kinni kiilunud ja katalüsaator on totaalselt ummistunud (roostevaba kati eluiga peaks olema tegelikult pikk).
Lugege õlide manuale, enamuses .pdf jne kujul pikemat sorti tekste ja tabeleid; sealt koorub vahel nii mõnigi tõde.
Kasutaja avatar
erku
Uustulnuk
Uustulnuk
 
Postitusi: 11
Liitunud: 21 Apr 2014, 10:41
Reputatsiooni punktid: 0

Re: EGR

PostitusPostitas yeekim » 16 Mai 2016, 11:57

Ja mis see "hea õli" siis on?
Niigi kasutatakse 2,2dCi del soovituslikust viskoossemat õli probleemide vältimiseks....

edu
Kasutaja avatar
yeekim
Renault kodanik
Renault kodanik
 
Postitusi: 113
Liitunud: 10 Juun 2015, 15:56
Reputatsiooni punktid: 0


Mine Üldine tehniline

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron