Konditsioneeri remont
Konditsioneeri remont
Tere taas
seekord siis mureks konditsioneer. Lasin täita mingi aeg tagasi ja kõik oli ok pea 1,5 kuud ja nüüd jälle aamen sellega. Ennem kui esindusse lähen ja end rahast tühjaks lasen teha siis küsin siinolijatelt et kas on ka keegi mujal saanud konditsioneeri korda teha peale esinduse? Soovitavalt siis tallinnas...
seekord siis mureks konditsioneer. Lasin täita mingi aeg tagasi ja kõik oli ok pea 1,5 kuud ja nüüd jälle aamen sellega. Ennem kui esindusse lähen ja end rahast tühjaks lasen teha siis küsin siinolijatelt et kas on ka keegi mujal saanud konditsioneeri korda teha peale esinduse? Soovitavalt siis tallinnas...
- officer
- Tõsine huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
- Minu Renault: Renault Megane Grandtour II
Re: Konditsioneeri remont
....sama mure. Torud vahetatud, freoon normis, aga külma teeb mingi 15-30 min, siis tahab korraks väljalülimist ning siis kordub kõik uuesti. Tablool näitab et AC töötab, aga tegelikult toimetab nii kui heaks arvab....
Tähetorni uulitsas firmas Autokliima öeldi otse välja, et ne znaju....eta Renoo
Tähetorni uulitsas firmas Autokliima öeldi otse välja, et ne znaju....eta Renoo
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/
Re: Konditsioneeri remont
Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.
- officer
- Tõsine huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
- Minu Renault: Renault Megane Grandtour II
Re: Konditsioneeri remont
...äärmiselt asjatundlik soovitus !
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/
Re: Konditsioneeri remont
Kuidas kasutada konti aastaringselt, kui konditsioneeripumpa alla +5 kraadi tööle auto lihtsalt ei pane?olev kirjutas:Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: Konditsioneeri remont
Tavakasutaja seda teadma ei pea, muudkui pangu takka.tipm kirjutas:Kuidas kasutada konti aastaringselt, kui konditsioneeripumpa alla +5 kraadi tööle auto lihtsalt ei pane?olev kirjutas:Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.
Re: Konditsioneeri remont
Ja mis kasu on sellest "takkapanemisest" tihendite määrimisele?olev kirjutas:Tavakasutaja seda teadma ei pea, muudkui pangu takka.tipm kirjutas:Kuidas kasutada konti aastaringselt, kui konditsioneeripumpa alla +5 kraadi tööle auto lihtsalt ei pane?olev kirjutas:Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.
Aegaajalt, talvel, tuleks autot hoida mõnda aega soojas ruumis ja siis kasvõi paariks minutiks kont tööle panna, nii liigub õli mööda süsteemi jälle laiali. Tallinnas korterelamutes elavatel inimestel võib olla raskusi sooja ruumi leidmisega. Näiteks mina, kui elasin veel mustamäel, kasutasin sellel eesmärgil Mustika keskuse keldriparklat, peale poes käiku oli auto sulanud ja soe, ning kondi pump läks tööle.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: Konditsioneeri remont
Takkaandmine kondikale selle tihendeid määribki. Loogish?
Re: Konditsioneeri remont
Ma üritan siin seletada, et talvel ei saa kondile sa midagi takka anda, kui auto, liialt madala temperatuuri tõttu, kondi pumpa lihtsalt ei lülita sisse, näpi seda AC nuppu palju tahad.olev kirjutas:Takkaandmine kondikale selle tihendeid määribki. Loogish?
Mõnele ei jõua lihtsalt kohale. Loogik
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: Konditsioneeri remont
Sa seletad siin nii enesestmõistetavaid asju, kujutan ette sinu rõõmu, kui sa sellest kunagi ise aru said.tipm kirjutas:Ma üritan siin seletada, et talvel ei saa kondile sa midagi takka anda, kui auto, liialt madala temperatuuri tõttu, kondi pumpa lihtsalt ei lülita sisse, näpi seda AC nuppu palju tahad.olev kirjutas:Takkaandmine kondikale selle tihendeid määribki. Loogish?
Mõnele ei jõua lihtsalt kohale. Loogik
Minu jutt aga tahab kordamist, ja seda vähe lihtsamas konfiguratsioonis.
Ehk siis selgitus:
takkaandmine - kondi pidev seeshoidmine(kondi tuli põleb), kas see ka tegelikult töötab pole ju tavamõistusele vajalik teave. Sina seda tead ja see teadmine on suur varandus.
Minu sõnum aga tähendas seda: kasutage konti võimalikult korrapäraselt, isegi pidevalt. See hoiab
riista lahinguvalmiduses.
Ma nüüd ei tea, oli abi või mitte, aga loodan, et õnneks läks.
- officer
- Tõsine huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
- Minu Renault: Renault Megane Grandtour II
Re: Konditsioneeri remont
Mure:
...kui konditsioneer töötab jahutusreziimis, siis kõrvalistuja põrand läheb märjaks (sõltumata sellest, kas kõrvalistuja on naine või mees )
Ilmselt kondensaadi drenaaz/ärajooks ei tööta.
Kas on kogemusi vea likviderimisex?
...kui konditsioneer töötab jahutusreziimis, siis kõrvalistuja põrand läheb märjaks (sõltumata sellest, kas kõrvalistuja on naine või mees )
Ilmselt kondensaadi drenaaz/ärajooks ei tööta.
Kas on kogemusi vea likviderimisex?
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/
Re: Konditsioneeri remont
Tehtav auto alt, võta katalüsaatori kohalt summutiplekk ära, äravoolu toru on selle ja kere vahel, pane kont tööle ja surgi selle toru sees mingi vardaga kuni saad vett ja muud sodi endale kaela.officer kirjutas:Mure:
...kui konditsioneer töötab jahutusreziimis, siis kõrvalistuja põrand läheb märjaks (sõltumata sellest, kas kõrvalistuja on naine või mees )
Ilmselt kondensaadi drenaaz/ärajooks ei tööta.
Kas on kogemusi vea likviderimisex?
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
- officer
- Tõsine huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
- Minu Renault: Renault Megane Grandtour II
Re: Konditsioneeri remont
Kuna puudus ramm auto ülestõstmisex, viisin ta ABC'sse.
Jah,konditsioneeri soojusvaheti drenaaziavad olid umbes ja ka salongi (õhu)filter, mistõttu tootlikus (õhuhulga)järgi olematu.
Tänud tipm'le ka!
Jah,konditsioneeri soojusvaheti drenaaziavad olid umbes ja ka salongi (õhu)filter, mistõttu tootlikus (õhuhulga)järgi olematu.
Tänud tipm'le ka!
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/
- officer
- Tõsine huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
- Minu Renault: Renault Megane Grandtour II
Re: Konditsioneeri remont
Jälle sama mure....
Konditsioneer töötab ca 1/2 tundi korralikult, siis aga hakkab seal üha vähem ja vähem õhku läbitulema?
Ilmselt läheb soojusvaheti(külmaradikas) õhupoole pealt umbe (jäässe?)
Mootoriruumis olev ülemine konde toru on ka korralikult jääs!?
Konditsioneer töötab ca 1/2 tundi korralikult, siis aga hakkab seal üha vähem ja vähem õhku läbitulema?
Ilmselt läheb soojusvaheti(külmaradikas) õhupoole pealt umbe (jäässe?)
Mootoriruumis olev ülemine konde toru on ka korralikult jääs!?
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/
- officer
- Tõsine huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
- Minu Renault: Renault Megane Grandtour II
Re: Konditsioneeri remont
...et siis viga oligi selles, et jahutuse soojusvaheti oli umbes (õhu poole pealt muidugi).
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/
oma uto: CAPTUR 1,2Tce
"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/