viga süütepoolis või muus?

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
asjapulk
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Mai 2012, 21:06

viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas asjapulk » 01 Mai 2012, 21:26

Tere
Mul on siis Renault Megane(2005 a) ja kuna ma olen naisterahvas siis loodan et olete mõistvad kui ma ei väljenda asju õigete nimedega :)
Mure siis sellest et auto hakkas puterdama, kui kiirus läheb üle 70 km /h siis on enam vähem kadunud see puterdamine. Süütepoolid olid jälle nö märjad ja need kuivatati ilusti ära ja lasime ka küünlad ära vahetada ja ikka ei midagi. Olgu öeldud et sama jama oli eelmine suvi kui isa mõtles et peseb mootorit ka aga siis aitas kohe see et poolid kuivatati lihtsalt ära ja kõik oli korras. Nüüd aga ei aita seegi. Käisin diagnostikas ja sain tulemuseks et:
0303 - Misfiring on cylinder 3; destructive misfiring
- Intermittent

Kuna nad ei osanud öelda mis seda võib põhjustada siis panin uue diagnosti aja esindusse(esindus ei ole nõus selle tulemuse põhjal midagi vaatama kuna nemad tunnistavad kas ainult enda või Boschi diagnostikat,seetõttu ka uus diagnostika) ja kuni ma seal aega panin siis juba meesterahvas ütles tel teel et tundub et süütepooliga on midagi. Kas peaks enne proovima ostma uue pooli ja vahetama ära et äkki tõesti asi selles või oleks mõtekas ikka oodata ära mis esindus arvab? On äkki kellegil sama muret olnud?

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas tipm » 01 Mai 2012, 21:54

Suht kindel, et viga süütepoolis, tavaline probleem peale mootoripesu ja kui pesu poolid juba märjaks teeb ja puterdamine hakkab pihta, siis see kuivatamine on tavaliselt ajutine lahendus, üks hetk ta siiski lõplikult läbi läheb. Diagnoos ka juba olemas - 3. silinder. Nüüd aitab ainult vahetus.
NB! Renaulti mootoril loetakse silindreid teiselt poolt, kui muidu teiste tootjate mootoritel.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

Kasutaja avatar
asjapulk
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Mai 2012, 21:06

Re: viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas asjapulk » 01 Mai 2012, 22:17

Nii palju kui me mäletame siis eelmine suvi kui vahetasime ühe pooli ära siis see oligi see kolmas vist. kas võib olla et pool on läbi natuke vähem kui aastaga? autoga on ka palju sõidetud selle aja jooksul...
mees suutis meenutada nii palju et kui diagnostis korra vahetati ära poolid omavahel siis näitas korraks tulemust 2 silinder kuhu panime selle nn uue süütepooli.

olev
Renault fänn
Renault fänn
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Mär 2011, 13:28

Re: viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas olev » 02 Mai 2012, 17:00

Pool võib iga kell minestada, pole midagi erilist. Kõige kindlam viis süütepooli nässukeeramiseks on küünlatorbiku sisse
juhtiva määrde toppimine.
Aga:
tipm kirjutas: NB! Renaulti mootoril loetakse silindreid teiselt poolt, kui muidu teiste tootjate mootoritel.
Täitsa pael, seal ka juutide võim, neel loevad tagant ette ja paremalt vasakule :D

Kasutaja avatar
asjapulk
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Mai 2012, 21:06

Re: viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas asjapulk » 02 Mai 2012, 19:43

kui töötava mootoriga puterdab ja hakata võtma süütepooli juhtmeid üks haaval lahti siis ütleb loogika et kui ühendada lahti see mis ei tööta siis ei tohiks ju mootori hääl muutuda aga muutub. ja putertamine ei kao ära isegi mitte 70ga sõites. autol ei ole jõudu. kohapeal töötab mootor ilusti puterdamise lööb sumbutisse ja ei löö isegi mootori tuld põlema.

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas tipm » 02 Mai 2012, 19:46

asjapulk kirjutas:Nii palju kui me mäletame siis eelmine suvi kui vahetasime ühe pooli ära siis see oligi see kolmas vist. kas võib olla et pool on läbi natuke vähem kui aastaga? autoga on ka palju sõidetud selle aja jooksul...
mees suutis meenutada nii palju et kui diagnostis korra vahetati ära poolid omavahel siis näitas korraks tulemust 2 silinder kuhu panime selle nn uue süütepooli.
Nende poolidega oli mingi teema, et teatud tootja poolid ei kestnud, täpsemalt ei suuda hetkel meenutada, kuid kui tegu selle sama pooliga, mis pidas alla aasta vastu, siis saab selle ju garantiikorras välja vahetada, pöörduge selle süütepooli müüa poole.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas tipm » 02 Mai 2012, 19:50

asjapulk kirjutas:kui töötava mootoriga puterdab ja hakata võtma süütepooli juhtmeid üks haaval lahti siis ütleb loogika et kui ühendada lahti see mis ei tööta siis ei tohiks ju mootori hääl muutuda aga muutub. ja putertamine ei kao ära isegi mitte 70ga sõites. autol ei ole jõudu. kohapeal töötab mootor ilusti puterdamise lööb sumbutisse ja ei löö isegi mootori tuld põlema.
Hääl muutub, kuna süütepoolid töötavad nii, et kaks pooli on ühendatud jadamisi, st. et kui võtad ühelt poolilt pistiku lahti, siis lülitad sellega hoopis kaks pooli korraga välja. Vigase pooli saad teha nii kindlaks, kui keerad kõikide poolide poldid lahti ja töötava mootoriga tõstad poole ükshaaval välja, saad kohe aru, milline pool ei tööta.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

MavaCX
Renault Klubi liige
Renault Klubi liige
Postitusi: 239
Liitunud: 12 Veebr 2010, 23:31

Re: viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas MavaCX » 02 Mai 2012, 20:37

V6 Renault mootoritel on tootja Sagem-i süütepoolid kehvemad, kui tootja Valeo omad. Ei tea, kas Meganel on sama tootjate osad kasutusel, kuid võimalusel võiks valida.
tipm kirjutas:
asjapulk kirjutas:Nii palju kui me mäletame siis eelmine suvi kui vahetasime ühe pooli ära siis see oligi see kolmas vist. kas võib olla et pool on läbi natuke vähem kui aastaga? autoga on ka palju sõidetud selle aja jooksul...
mees suutis meenutada nii palju et kui diagnostis korra vahetati ära poolid omavahel siis näitas korraks tulemust 2 silinder kuhu panime selle nn uue süütepooli.
Nende poolidega oli mingi teema, et teatud tootja poolid ei kestnud, täpsemalt ei suuda hetkel meenutada, kuid kui tegu selle sama pooliga, mis pidas alla aasta vastu, siis saab selle ju garantiikorras välja vahetada, pöörduge selle süütepooli müüa poole.
Pilt
V6 RENAULT

Kasutaja avatar
asjapulk
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Mai 2012, 21:06

Re: viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas asjapulk » 02 Mai 2012, 21:04

lähen proovin kohe tipm meetodit :D meie meganil valeo poolid.

olev
Renault fänn
Renault fänn
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Mär 2011, 13:28

Re: viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas olev » 02 Mai 2012, 21:39

vaata, et särakat ei saa!
On megannil tõepoolest see loll järjestikuste poolidega skeem?
Kui pool ise istub küünla otsas, siis vist mitte...ei tea.
Kui küünla peale läheb kõrgepinge juhe, siis on võimalik.

V6-l läheb tagumise rea pool, olevat kehvades tingimustes. mul on ka üks läinud ja see
oli taga ning keskmine. paar tundi pusisin enne kui vahetatud sain.
valeo läks nässu ja huko sai asemele.

Kasutaja avatar
asjapulk
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Mai 2012, 21:06

Re: viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas asjapulk » 04 Mai 2012, 18:35

tere taas
meie auto sai igatahes korda :) proovisime siin õpetatut ja näe leidsimegi vigase pooli ja panime uue peale ja nüüd Renault on taas terve nagu prantsuse poisslaps ikka :)


Tänud Teile.

Heigo72
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 7
Liitunud: 07 Mär 2014, 22:39

Re: viga süütepoolis või muus?

Postitus Postitas Heigo72 » 11 Mär 2014, 09:30

Probleem järgmine,

Meganil 1-4 silinder töötavad korralikult, 2-3 aga madalatel pööretel puterdavad. Samas säde tundub olevat kena. Kas tegemist võib olla ka vigase süütepooliga.

Vasta