Konditsioneeri remont

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
asjapulk
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Mai 2012, 21:06

Konditsioneeri remont

Postitus Postitas asjapulk » 04 Juul 2012, 19:10

Tere taas
seekord siis mureks konditsioneer. Lasin täita mingi aeg tagasi ja kõik oli ok pea 1,5 kuud ja nüüd jälle aamen sellega. Ennem kui esindusse lähen ja end rahast tühjaks lasen teha siis küsin siinolijatelt et kas on ka keegi mujal saanud konditsioneeri korda teha peale esinduse? Soovitavalt siis tallinnas...

Kasutaja avatar
officer
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
Minu Renault: Renault Megane Grandtour II

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas officer » 04 Juul 2012, 19:56

....sama mure. Torud vahetatud, freoon normis, aga külma teeb mingi 15-30 min, siis tahab korraks väljalülimist ning siis kordub kõik uuesti. Tablool näitab et AC töötab, aga tegelikult toimetab nii kui heaks arvab....
Tähetorni uulitsas firmas Autokliima öeldi otse välja, et ne znaju....eta Renoo :?:
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce

"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/

olev
Renault fänn
Renault fänn
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Mär 2011, 13:28

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas olev » 05 Juul 2012, 19:52

Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.

Kasutaja avatar
officer
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
Minu Renault: Renault Megane Grandtour II

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas officer » 06 Juul 2012, 09:23

...äärmiselt asjatundlik soovitus :)!
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce

"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas tipm » 06 Juul 2012, 11:33

olev kirjutas:Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.
Kuidas kasutada konti aastaringselt, kui konditsioneeripumpa alla +5 kraadi tööle auto lihtsalt ei pane?
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

olev
Renault fänn
Renault fänn
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Mär 2011, 13:28

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas olev » 11 Juul 2012, 19:32

tipm kirjutas:
olev kirjutas:Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.
Kuidas kasutada konti aastaringselt, kui konditsioneeripumpa alla +5 kraadi tööle auto lihtsalt ei pane?
Tavakasutaja seda teadma ei pea, muudkui pangu takka.

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas tipm » 11 Juul 2012, 19:45

olev kirjutas:
tipm kirjutas:
olev kirjutas:Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.
Kuidas kasutada konti aastaringselt, kui konditsioneeripumpa alla +5 kraadi tööle auto lihtsalt ei pane?
Tavakasutaja seda teadma ei pea, muudkui pangu takka.
Ja mis kasu on sellest "takkapanemisest" tihendite määrimisele?
Aegaajalt, talvel, tuleks autot hoida mõnda aega soojas ruumis ja siis kasvõi paariks minutiks kont tööle panna, nii liigub õli mööda süsteemi jälle laiali. Tallinnas korterelamutes elavatel inimestel võib olla raskusi sooja ruumi leidmisega. Näiteks mina, kui elasin veel mustamäel, kasutasin sellel eesmärgil Mustika keskuse keldriparklat, peale poes käiku oli auto sulanud ja soe, ning kondi pump läks tööle.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

olev
Renault fänn
Renault fänn
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Mär 2011, 13:28

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas olev » 12 Juul 2012, 16:04

Takkaandmine kondikale selle tihendeid määribki. Loogish?

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas tipm » 12 Juul 2012, 19:29

olev kirjutas:Takkaandmine kondikale selle tihendeid määribki. Loogish?
Ma üritan siin seletada, et talvel ei saa kondile sa midagi takka anda, kui auto, liialt madala temperatuuri tõttu, kondi pumpa lihtsalt ei lülita sisse, näpi seda AC nuppu palju tahad.
Mõnele ei jõua lihtsalt kohale. Loogik :s
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

olev
Renault fänn
Renault fänn
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Mär 2011, 13:28

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas olev » 13 Juul 2012, 20:15

tipm kirjutas:
olev kirjutas:Takkaandmine kondikale selle tihendeid määribki. Loogish?
Ma üritan siin seletada, et talvel ei saa kondile sa midagi takka anda, kui auto, liialt madala temperatuuri tõttu, kondi pumpa lihtsalt ei lülita sisse, näpi seda AC nuppu palju tahad.
Mõnele ei jõua lihtsalt kohale. Loogik :s
Sa seletad siin nii enesestmõistetavaid asju, kujutan ette sinu rõõmu, kui sa sellest kunagi ise aru said.
Minu jutt aga tahab kordamist, ja seda vähe lihtsamas konfiguratsioonis.
Ehk siis selgitus:
takkaandmine - kondi pidev seeshoidmine(kondi tuli põleb), kas see ka tegelikult töötab pole ju tavamõistusele vajalik teave. Sina seda tead ja see teadmine on suur varandus.
Minu sõnum aga tähendas seda: kasutage konti võimalikult korrapäraselt, isegi pidevalt. See hoiab
riista lahinguvalmiduses.

Ma nüüd ei tea, oli abi või mitte, aga loodan, et õnneks läks.
:cool:

Kasutaja avatar
officer
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
Minu Renault: Renault Megane Grandtour II

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas officer » 06 Sept 2012, 22:05

Mure:

...kui konditsioneer töötab jahutusreziimis, siis kõrvalistuja põrand läheb märjaks (sõltumata sellest, kas kõrvalistuja on naine või mees :) )
Ilmselt kondensaadi drenaaz/ärajooks ei tööta.
Kas on kogemusi vea likviderimisex?
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce

"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas tipm » 07 Sept 2012, 19:38

officer kirjutas:Mure:

...kui konditsioneer töötab jahutusreziimis, siis kõrvalistuja põrand läheb märjaks (sõltumata sellest, kas kõrvalistuja on naine või mees :) )
Ilmselt kondensaadi drenaaz/ärajooks ei tööta.
Kas on kogemusi vea likviderimisex?
Tehtav auto alt, võta katalüsaatori kohalt summutiplekk ära, äravoolu toru on selle ja kere vahel, pane kont tööle ja surgi selle toru sees mingi vardaga kuni saad vett ja muud sodi endale kaela.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

Kasutaja avatar
officer
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
Minu Renault: Renault Megane Grandtour II

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas officer » 13 Sept 2012, 21:17

Kuna puudus ramm auto ülestõstmisex, viisin ta ABC'sse.
Jah,konditsioneeri soojusvaheti drenaaziavad olid umbes ja ka salongi (õhu)filter, mistõttu tootlikus (õhuhulga)järgi olematu.
Tänud tipm'le ka!
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce

"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/

Kasutaja avatar
officer
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
Minu Renault: Renault Megane Grandtour II

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas officer » 04 Juun 2013, 20:18

Jälle sama mure....
Konditsioneer töötab ca 1/2 tundi korralikult, siis aga hakkab seal üha vähem ja vähem õhku läbitulema?
Ilmselt läheb soojusvaheti(külmaradikas) õhupoole pealt umbe (jäässe?)
Mootoriruumis olev ülemine konde toru on ka korralikult jääs!?
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce

"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/

Kasutaja avatar
officer
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 11 Mär 2011, 11:27
Minu Renault: Renault Megane Grandtour II

Re: Konditsioneeri remont

Postitus Postitas officer » 24 Juun 2013, 22:00

...et siis viga oligi selles, et jahutuse soojusvaheti oli umbes (õhu poole pealt muidugi).
tööauto:Clio 1,2.
oma uto: CAPTUR 1,2Tce

"Meie elu on selline, missugused on meie mõtted" /Markus Aurelius/

Vasta