1. leht 1-st

Konditsioneeri remont

Postitatud: 04 Juul 2012, 19:10
Postitas asjapulk
Tere taas
seekord siis mureks konditsioneer. Lasin täita mingi aeg tagasi ja kõik oli ok pea 1,5 kuud ja nüüd jälle aamen sellega. Ennem kui esindusse lähen ja end rahast tühjaks lasen teha siis küsin siinolijatelt et kas on ka keegi mujal saanud konditsioneeri korda teha peale esinduse? Soovitavalt siis tallinnas...

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 04 Juul 2012, 19:56
Postitas officer
....sama mure. Torud vahetatud, freoon normis, aga külma teeb mingi 15-30 min, siis tahab korraks väljalülimist ning siis kordub kõik uuesti. Tablool näitab et AC töötab, aga tegelikult toimetab nii kui heaks arvab....
Tähetorni uulitsas firmas Autokliima öeldi otse välja, et ne znaju....eta Renoo :?:

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 05 Juul 2012, 19:52
Postitas olev
Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 06 Juul 2012, 09:23
Postitas officer
...äärmiselt asjatundlik soovitus :)!

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 06 Juul 2012, 11:33
Postitas tipm
olev kirjutas:Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.
Kuidas kasutada konti aastaringselt, kui konditsioneeripumpa alla +5 kraadi tööle auto lihtsalt ei pane?

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 11 Juul 2012, 19:32
Postitas olev
tipm kirjutas:
olev kirjutas:Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.
Kuidas kasutada konti aastaringselt, kui konditsioneeripumpa alla +5 kraadi tööle auto lihtsalt ei pane?
Tavakasutaja seda teadma ei pea, muudkui pangu takka.

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 11 Juul 2012, 19:45
Postitas tipm
olev kirjutas:
tipm kirjutas:
olev kirjutas:Kondikas on lihtne agregaat. Kui see ei funka siis palju võimalusi pole. Mis muud kui aine paneb plagama,
Kompressor paistab teil korras olevat, sest külma tuleb. Kui külma tuleb siis on muud junnid ka korras. Kui
külma tuleb ja ei tule siis on ainet vähe, mõnel on peal andur, mis ei lase asja vähese ainega käima minna.
Kasutage konti aastaringselt, siis ei kuiva tihendid ära ja aine püsib kauem sees.
Lekkekoht tuleb üles leida, torude ja junnide umbropsu vahetamisel mõtet ei ole.
Kuidas kasutada konti aastaringselt, kui konditsioneeripumpa alla +5 kraadi tööle auto lihtsalt ei pane?
Tavakasutaja seda teadma ei pea, muudkui pangu takka.
Ja mis kasu on sellest "takkapanemisest" tihendite määrimisele?
Aegaajalt, talvel, tuleks autot hoida mõnda aega soojas ruumis ja siis kasvõi paariks minutiks kont tööle panna, nii liigub õli mööda süsteemi jälle laiali. Tallinnas korterelamutes elavatel inimestel võib olla raskusi sooja ruumi leidmisega. Näiteks mina, kui elasin veel mustamäel, kasutasin sellel eesmärgil Mustika keskuse keldriparklat, peale poes käiku oli auto sulanud ja soe, ning kondi pump läks tööle.

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 12 Juul 2012, 16:04
Postitas olev
Takkaandmine kondikale selle tihendeid määribki. Loogish?

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 12 Juul 2012, 19:29
Postitas tipm
olev kirjutas:Takkaandmine kondikale selle tihendeid määribki. Loogish?
Ma üritan siin seletada, et talvel ei saa kondile sa midagi takka anda, kui auto, liialt madala temperatuuri tõttu, kondi pumpa lihtsalt ei lülita sisse, näpi seda AC nuppu palju tahad.
Mõnele ei jõua lihtsalt kohale. Loogik :s

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 13 Juul 2012, 20:15
Postitas olev
tipm kirjutas:
olev kirjutas:Takkaandmine kondikale selle tihendeid määribki. Loogish?
Ma üritan siin seletada, et talvel ei saa kondile sa midagi takka anda, kui auto, liialt madala temperatuuri tõttu, kondi pumpa lihtsalt ei lülita sisse, näpi seda AC nuppu palju tahad.
Mõnele ei jõua lihtsalt kohale. Loogik :s
Sa seletad siin nii enesestmõistetavaid asju, kujutan ette sinu rõõmu, kui sa sellest kunagi ise aru said.
Minu jutt aga tahab kordamist, ja seda vähe lihtsamas konfiguratsioonis.
Ehk siis selgitus:
takkaandmine - kondi pidev seeshoidmine(kondi tuli põleb), kas see ka tegelikult töötab pole ju tavamõistusele vajalik teave. Sina seda tead ja see teadmine on suur varandus.
Minu sõnum aga tähendas seda: kasutage konti võimalikult korrapäraselt, isegi pidevalt. See hoiab
riista lahinguvalmiduses.

Ma nüüd ei tea, oli abi või mitte, aga loodan, et õnneks läks.
:cool:

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 06 Sept 2012, 22:05
Postitas officer
Mure:

...kui konditsioneer töötab jahutusreziimis, siis kõrvalistuja põrand läheb märjaks (sõltumata sellest, kas kõrvalistuja on naine või mees :) )
Ilmselt kondensaadi drenaaz/ärajooks ei tööta.
Kas on kogemusi vea likviderimisex?

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 07 Sept 2012, 19:38
Postitas tipm
officer kirjutas:Mure:

...kui konditsioneer töötab jahutusreziimis, siis kõrvalistuja põrand läheb märjaks (sõltumata sellest, kas kõrvalistuja on naine või mees :) )
Ilmselt kondensaadi drenaaz/ärajooks ei tööta.
Kas on kogemusi vea likviderimisex?
Tehtav auto alt, võta katalüsaatori kohalt summutiplekk ära, äravoolu toru on selle ja kere vahel, pane kont tööle ja surgi selle toru sees mingi vardaga kuni saad vett ja muud sodi endale kaela.

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 13 Sept 2012, 21:17
Postitas officer
Kuna puudus ramm auto ülestõstmisex, viisin ta ABC'sse.
Jah,konditsioneeri soojusvaheti drenaaziavad olid umbes ja ka salongi (õhu)filter, mistõttu tootlikus (õhuhulga)järgi olematu.
Tänud tipm'le ka!

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 04 Juun 2013, 20:18
Postitas officer
Jälle sama mure....
Konditsioneer töötab ca 1/2 tundi korralikult, siis aga hakkab seal üha vähem ja vähem õhku läbitulema?
Ilmselt läheb soojusvaheti(külmaradikas) õhupoole pealt umbe (jäässe?)
Mootoriruumis olev ülemine konde toru on ka korralikult jääs!?

Re: Konditsioneeri remont

Postitatud: 24 Juun 2013, 22:00
Postitas officer
...et siis viga oligi selles, et jahutuse soojusvaheti oli umbes (õhu poole pealt muidugi).