1. leht 1-st

Megane-l lõi compuutrisse vea teate

Postitatud: 26 Jaan 2013, 22:10
Postitas Sv8
Terv!

No nii lõi siis suurema külmaga sellise kirja armatuuri. Keegi teab ehk midagi?


Pilt

Re: Megane-l lõi compuutrisse vea teate

Postitatud: 27 Jaan 2013, 15:31
Postitas olev
kasuta kuugli tõlget.
"sissepritse ülekoormus" vast tähendab.

Re: Megane-l lõi compuutrisse vea teate

Postitatud: 27 Jaan 2013, 21:30
Postitas tipm
"Sissepritse ülekontrollida" lihtsamalt öeldes mootori elektris viga, pöördu kuhugi.

Re: Megane-l lõi compuutrisse vea teate

Postitatud: 08 Mär 2013, 16:42
Postitas jorss26
mul lõi ka veateate külmaga INJECTION FAULT ,mida see tähendab,sama aga inglise keeles v?

Re: Megane-l lõi compuutrisse vea teate

Postitatud: 08 Mär 2013, 20:57
Postitas tipm
jorss26 kirjutas:mul lõi ka veateate külmaga INJECTION FAULT ,mida see tähendab,sama aga inglise keeles v?
Just

Re: Megane-l lõi compuutrisse vea teate

Postitatud: 19 Mär 2013, 22:05
Postitas Defekt
Veateade Check Injection või siis eelmainitud varjandid diisel mootrite juures esimese asjan kontrolliga eelsüüte küünlaid .. Enam jaolt piirdubki kogu remont sellega. Kui need töökorras siis järgmine etapp on pihustid ... 1,5Dci K9K722 ( 60kw ) on varustatud Delhi pumpadega ja just nende mootorite pumpadel suurete läbisõitude juures hakkavad tootma mingit metallimikro puru mis ummistab pihusteid. Kui pihustid kinni siis kindlasti ennem uute pihustite peale panekut kontrollida kütusesüsteemi puhtust, sest kui tegu eelnimetatud probleemiga siis need uued pihustid saavad ka üsna kiiresti otsa ...

Re: Megane-l lõi compuutrisse vea teate

Postitatud: 30 Mär 2013, 20:30
Postitas Sv8
Sain enda probleemile jälile ning selleks oli kaks asja 1) Kliima andur radika juures "kaputt" 2) Eelsüüteküünal oli omadega saba andnud. Peale küünla vahetust läks auto mingisugusesse "safe mode"i ning mingiks ajaks ei võtnud turbot järele.