Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded
Vasta
juhanjuunior
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 5
Liitunud: 18 Veebr 2013, 22:15

Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas juhanjuunior » 18 Veebr 2013, 22:30

Tervitus siinsele foorumirahvale
Kuna värske Megane omanik ja talv veel kestab siis tekkis uudishimu oma uue "saani" üherattaveolisest muutmiseks kaherattaveoliseks. Sai uuritud foorumi teemasid aga paistab, et sellega pole just palju tegeletud. Kastiks 6-ne manuaal ja aastaks 2007, hobuseid 160 kanti. Kas kellelgi oleks hea nõu jagada?
Ette tänades Juhan

juhanjuunior
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 5
Liitunud: 18 Veebr 2013, 22:15

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas juhanjuunior » 19 Veebr 2013, 01:44

Kassee võiks olla õige asi?
http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf8m
:cool:

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas tipm » 19 Veebr 2013, 09:13

Mismõttes "ühearattaveolisest kaherattaveoliseks" ? Kas pead silmas seda, et tahad teha Megane 4WD-ks.?
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

juhanjuunior
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 5
Liitunud: 18 Veebr 2013, 22:15

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas juhanjuunior » 19 Veebr 2013, 21:46

Lugupeetud tipm
Ma ei tea kuidas Vel Satisega on aga Meganil libedaga veojõukontrolli välja lülitades veab ainult üks ratas

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas tipm » 20 Veebr 2013, 16:43

juhanjuunior kirjutas:Lugupeetud tipm
Ma ei tea kuidas Vel Satisega on aga Meganil libedaga veojõukontrolli välja lülitades veab ainult üks ratas
ja kumb... vasak või parem?
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

andres500
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 03 Mai 2010, 21:15
Minu Renault: 2*Espace II
Asukoht: Tartu

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas andres500 » 20 Veebr 2013, 22:24

juhanjuunior kirjutas:Kassee võiks olla õige asi?
http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf8m
:cool:
See on tõesti vinge leid, proovi ära ja jaga meile oma teadmisi.

juhanjuunior
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 5
Liitunud: 18 Veebr 2013, 22:15

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas juhanjuunior » 21 Veebr 2013, 01:31

Lugupeetud tipm
Kuna Te ei tundu just kõige "teravam pliiats " olema siis siin väike vihjehttp://en.wikipedia.org/wiki/Differenti ... al_device)
Siit saab ise vaadata kas vasak või parem

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas tipm » 21 Veebr 2013, 20:36

juhanjuunior kirjutas:Lugupeetud tipm
Kuna Te ei tundu just kõige "teravam pliiats " olema siis siin väike vihjehttp://en.wikipedia.org/wiki/Differenti ... al_device)
Siit saab ise vaadata kas vasak või parem
:D teritama peaksid ikkagi pigem ennast, nimelt on megane ikkagi kaherattaveoline ja just seda sama linkki kasutades saad aru miks autol hakkab läbilibisema see ratas, millel halvem haakumine - see ei tee teda üherattaveoliseks.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

olev
Renault fänn
Renault fänn
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Mär 2011, 13:28

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas olev » 23 Veebr 2013, 21:34

Katsusin ka seda linkki, aga ikkagi ei saa aru, miks sa tipm küsisid, kas vasak või parem.

Kasutaja avatar
Edgar
Renault Klubi auliige
Renault Klubi auliige
Postitusi: 466
Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
Minu Renault: Rapid, R19
Asukoht: Tallinn

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas Edgar » 24 Veebr 2013, 09:20

Kasutaja Tipm on siinse foorumi teravaim pliiats. Mina sain aru miks ta küsis nii. Samas minu huumorimeel on ka terav ja sarkastiline.

[ Postitatud mobiililt ]
Renault Rapid 1.1 R4 45ps

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas tipm » 24 Veebr 2013, 17:34

Edgar kirjutas:Kasutaja Tipm on siinse foorumi teravaim pliiats. Mina sain aru miks ta küsis nii. Samas minu huumorimeel on ka terav ja sarkastiline.
Tore näha, et ma ei ole ainuke :good:
olev kirjutas:Katsusin ka seda linkki, aga ikkagi ei saa aru, miks sa tipm küsisid, kas vasak või parem.
:D kui juunior-poiss oleks öelnud, et veab ainult vasak ratas, siis oleksin soovitanud tal jätta auto nii, et vasak ratas on asfaldil ja parem jääl, kässar peal, las üritab kohalt ära minna ja siis vaadaku milline ratas nüüd veab.
Aga tegelikult ta teab küll diferentsiaali tööd, lihtast antud teema mure sõnastus jätab soovida. Nagu ma aru olen saanud, tahab ta proovida käigukasti paigaldada tavalise difri asemel piiratud libisemisega difri. Jõudu tööle, kuid siiski oli enne rattavalem 4x2 ja jääb pärast ka 4x2.
juhanjuunior kirjutas:Sai uuritud foorumi teemasid aga paistab, et sellega pole just palju tegeletud.
Siin sellega pole palju tegeletud kuna sellega tegelevad rohkem rallisõitjad ja kiirendajad ning siin foorumis selliseid inimesi palju ei ole.
Huvitav, et juhan-poiss ei ole rohkem oma mõtetest rääkinud, äkki uuris LSD difri hinna järgi ja siis mattis mõtte maha? :)
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

olev
Renault fänn
Renault fänn
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Mär 2011, 13:28

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas olev » 26 Veebr 2013, 20:02

No pulli pärast oleks võind kohe puksivale rattale naelkummi pealepaneku soovituse anda.
:-D

juhanjuunior
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 5
Liitunud: 18 Veebr 2013, 22:15

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas juhanjuunior » 04 Mär 2013, 22:01

Tore on lugeda tehnilises teemas nii sisukat arutelu.
Kel nüüd aega veidi üle jääb leiab siit lingist veidi vajalikumat infot
http://www.getflat.co.uk/phcdownload/up ... EGANE2.pdf

maaks
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 17
Liitunud: 27 Dets 2010, 13:25
Asukoht: Tallinn <-> Ida-Virumaa

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas maaks » 07 Mär 2013, 10:35

tipm kirjutas:
juhanjuunior kirjutas:Lugupeetud tipm
Kuna Te ei tundu just kõige "teravam pliiats " olema siis siin väike vihjehttp://en.wikipedia.org/wiki/Differenti ... al_device)
Siit saab ise vaadata kas vasak või parem
:D teritama peaksid ikkagi pigem ennast, nimelt on megane ikkagi kaherattaveoline ja just seda sama linkki kasutades saad aru miks autol hakkab läbilibisema see ratas, millel halvem haakumine - see ei tee teda üherattaveoliseks.
See teebki tast üherattaveolise ju! Sest kui üks läbi libiseb jääb teine ju seisma kuna tavaline differ laseb ratastel erineva kiirusega (ja ka suunaga) pöörelda. Tavaline differ jagab veojõu ratastele võrdselt tingimusel, et ratastel on võrdselt pidamist.
Kõik ühesillaveolised autod (millel pole LSD-d ega difrilukku ega keevisdifrit) võib tinglikult lugeda üherattaveolisteks. Ja kui ei usu tõsta üks vedava silla ratas üles ja vaata kas saad tunkraua pealt maha sõita :)
Selles mõttes on maastur, millel keskdiffer lukku käib, kaherattaveoline - üks esimene ja üks tagumine ratas veavad.

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas tipm » 07 Mär 2013, 20:24

Järgmine... :s Keda sa siin omaarust õpetad? Paned maasturil keskdifri lukku, näiteks Jeep GC ja siis on ta ainult kaherattaveoline? Miks maasturitel taga 4x4 või AWD kirjas on? Maga välja ja mine kooli.
Teistel autodel peaks olema siis rattavalem 4x1, "tinglikult" võid lugeda ennast kolmejalaliseks, kuigi üks jalg maani ei ulata.
Mis siin ikka vaielda, tehke kõik oma autod siis "kaherattaveoliseks", kõige odavam - keevitage differ kinni. :cool:
Täiesti mõttetu teema, mina loobun.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

Kasutaja avatar
Edgar
Renault Klubi auliige
Renault Klubi auliige
Postitusi: 466
Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
Minu Renault: Rapid, R19
Asukoht: Tallinn

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas Edgar » 07 Mär 2013, 21:20

Tipm ära nüüd tühja pärast ärritu. Kui lusikaga annad siis kulbiga ei võta.
Nii tarkade inimestega ei ole mõtet vaielda.

[ Postitatud mobiililt ]
Renault Rapid 1.1 R4 45ps

maaks
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 17
Liitunud: 27 Dets 2010, 13:25
Asukoht: Tallinn <-> Ida-Virumaa

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitus Postitas maaks » 18 Apr 2013, 12:26

tipm kirjutas:Järgmine... :s Keda sa siin omaarust õpetad? Paned maasturil keskdifri lukku, näiteks Jeep GC ja siis on ta ainult kaherattaveoline? Miks maasturitel taga 4x4 või AWD kirjas on?
Oled õigel teel! Kui maasturil on keskdiffer lukus, siis on ta "kaheratta veoline" - üks ratas esisillast ja teine tagasillast.
Kirjadest niipalju, et kohas kus tavaliselt lõunat käin söömas pargib tihti üks fookus ja tal 4x4 ja 4wd kirjad peal ... :)

Vasta