1. leht 1-st

Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 18 Veebr 2013, 22:30
Postitas juhanjuunior
Tervitus siinsele foorumirahvale
Kuna värske Megane omanik ja talv veel kestab siis tekkis uudishimu oma uue "saani" üherattaveolisest muutmiseks kaherattaveoliseks. Sai uuritud foorumi teemasid aga paistab, et sellega pole just palju tegeletud. Kastiks 6-ne manuaal ja aastaks 2007, hobuseid 160 kanti. Kas kellelgi oleks hea nõu jagada?
Ette tänades Juhan

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 19 Veebr 2013, 01:44
Postitas juhanjuunior
Kassee võiks olla õige asi?
http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf8m
:cool:

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 19 Veebr 2013, 09:13
Postitas tipm
Mismõttes "ühearattaveolisest kaherattaveoliseks" ? Kas pead silmas seda, et tahad teha Megane 4WD-ks.?

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 19 Veebr 2013, 21:46
Postitas juhanjuunior
Lugupeetud tipm
Ma ei tea kuidas Vel Satisega on aga Meganil libedaga veojõukontrolli välja lülitades veab ainult üks ratas

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 20 Veebr 2013, 16:43
Postitas tipm
juhanjuunior kirjutas:Lugupeetud tipm
Ma ei tea kuidas Vel Satisega on aga Meganil libedaga veojõukontrolli välja lülitades veab ainult üks ratas
ja kumb... vasak või parem?

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 20 Veebr 2013, 22:24
Postitas andres500
juhanjuunior kirjutas:Kassee võiks olla õige asi?
http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf8m
:cool:
See on tõesti vinge leid, proovi ära ja jaga meile oma teadmisi.

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 21 Veebr 2013, 01:31
Postitas juhanjuunior
Lugupeetud tipm
Kuna Te ei tundu just kõige "teravam pliiats " olema siis siin väike vihjehttp://en.wikipedia.org/wiki/Differenti ... al_device)
Siit saab ise vaadata kas vasak või parem

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 21 Veebr 2013, 20:36
Postitas tipm
juhanjuunior kirjutas:Lugupeetud tipm
Kuna Te ei tundu just kõige "teravam pliiats " olema siis siin väike vihjehttp://en.wikipedia.org/wiki/Differenti ... al_device)
Siit saab ise vaadata kas vasak või parem
:D teritama peaksid ikkagi pigem ennast, nimelt on megane ikkagi kaherattaveoline ja just seda sama linkki kasutades saad aru miks autol hakkab läbilibisema see ratas, millel halvem haakumine - see ei tee teda üherattaveoliseks.

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 23 Veebr 2013, 21:34
Postitas olev
Katsusin ka seda linkki, aga ikkagi ei saa aru, miks sa tipm küsisid, kas vasak või parem.

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 24 Veebr 2013, 09:20
Postitas Edgar
Kasutaja Tipm on siinse foorumi teravaim pliiats. Mina sain aru miks ta küsis nii. Samas minu huumorimeel on ka terav ja sarkastiline.

[ Postitatud mobiililt ]

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 24 Veebr 2013, 17:34
Postitas tipm
Edgar kirjutas:Kasutaja Tipm on siinse foorumi teravaim pliiats. Mina sain aru miks ta küsis nii. Samas minu huumorimeel on ka terav ja sarkastiline.
Tore näha, et ma ei ole ainuke :good:
olev kirjutas:Katsusin ka seda linkki, aga ikkagi ei saa aru, miks sa tipm küsisid, kas vasak või parem.
:D kui juunior-poiss oleks öelnud, et veab ainult vasak ratas, siis oleksin soovitanud tal jätta auto nii, et vasak ratas on asfaldil ja parem jääl, kässar peal, las üritab kohalt ära minna ja siis vaadaku milline ratas nüüd veab.
Aga tegelikult ta teab küll diferentsiaali tööd, lihtast antud teema mure sõnastus jätab soovida. Nagu ma aru olen saanud, tahab ta proovida käigukasti paigaldada tavalise difri asemel piiratud libisemisega difri. Jõudu tööle, kuid siiski oli enne rattavalem 4x2 ja jääb pärast ka 4x2.
juhanjuunior kirjutas:Sai uuritud foorumi teemasid aga paistab, et sellega pole just palju tegeletud.
Siin sellega pole palju tegeletud kuna sellega tegelevad rohkem rallisõitjad ja kiirendajad ning siin foorumis selliseid inimesi palju ei ole.
Huvitav, et juhan-poiss ei ole rohkem oma mõtetest rääkinud, äkki uuris LSD difri hinna järgi ja siis mattis mõtte maha? :)

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 26 Veebr 2013, 20:02
Postitas olev
No pulli pärast oleks võind kohe puksivale rattale naelkummi pealepaneku soovituse anda.
:-D

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 04 Mär 2013, 22:01
Postitas juhanjuunior
Tore on lugeda tehnilises teemas nii sisukat arutelu.
Kel nüüd aega veidi üle jääb leiab siit lingist veidi vajalikumat infot
http://www.getflat.co.uk/phcdownload/up ... EGANE2.pdf

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 07 Mär 2013, 10:35
Postitas maaks
tipm kirjutas:
juhanjuunior kirjutas:Lugupeetud tipm
Kuna Te ei tundu just kõige "teravam pliiats " olema siis siin väike vihjehttp://en.wikipedia.org/wiki/Differenti ... al_device)
Siit saab ise vaadata kas vasak või parem
:D teritama peaksid ikkagi pigem ennast, nimelt on megane ikkagi kaherattaveoline ja just seda sama linkki kasutades saad aru miks autol hakkab läbilibisema see ratas, millel halvem haakumine - see ei tee teda üherattaveoliseks.
See teebki tast üherattaveolise ju! Sest kui üks läbi libiseb jääb teine ju seisma kuna tavaline differ laseb ratastel erineva kiirusega (ja ka suunaga) pöörelda. Tavaline differ jagab veojõu ratastele võrdselt tingimusel, et ratastel on võrdselt pidamist.
Kõik ühesillaveolised autod (millel pole LSD-d ega difrilukku ega keevisdifrit) võib tinglikult lugeda üherattaveolisteks. Ja kui ei usu tõsta üks vedava silla ratas üles ja vaata kas saad tunkraua pealt maha sõita :)
Selles mõttes on maastur, millel keskdiffer lukku käib, kaherattaveoline - üks esimene ja üks tagumine ratas veavad.

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 07 Mär 2013, 20:24
Postitas tipm
Järgmine... :s Keda sa siin omaarust õpetad? Paned maasturil keskdifri lukku, näiteks Jeep GC ja siis on ta ainult kaherattaveoline? Miks maasturitel taga 4x4 või AWD kirjas on? Maga välja ja mine kooli.
Teistel autodel peaks olema siis rattavalem 4x1, "tinglikult" võid lugeda ennast kolmejalaliseks, kuigi üks jalg maani ei ulata.
Mis siin ikka vaielda, tehke kõik oma autod siis "kaherattaveoliseks", kõige odavam - keevitage differ kinni. :cool:
Täiesti mõttetu teema, mina loobun.

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 07 Mär 2013, 21:20
Postitas Edgar
Tipm ära nüüd tühja pärast ärritu. Kui lusikaga annad siis kulbiga ei võta.
Nii tarkade inimestega ei ole mõtet vaielda.

[ Postitatud mobiililt ]

Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks

Postitatud: 18 Apr 2013, 12:26
Postitas maaks
tipm kirjutas:Järgmine... :s Keda sa siin omaarust õpetad? Paned maasturil keskdifri lukku, näiteks Jeep GC ja siis on ta ainult kaherattaveoline? Miks maasturitel taga 4x4 või AWD kirjas on?
Oled õigel teel! Kui maasturil on keskdiffer lukus, siis on ta "kaheratta veoline" - üks ratas esisillast ja teine tagasillast.
Kirjadest niipalju, et kohas kus tavaliselt lõunat käin söömas pargib tihti üks fookus ja tal 4x4 ja 4wd kirjad peal ... :)