Tere
Oskab äkki keegi anda nõu mida vaadata ja katsetada kui mootorituli põleb ja jõudu edasiminekuks pole. arvuti leidis vigadeks pedaali asendi anduri ja egr-i töö justkui ei peaks. Egr on äsja vahetatud ja pole üle 2 tunni töötanud.
Sümptomid on sellised, et kuna mootor on nö. avariireziimis siis ei kiirenda ja kusagil 2000 pöörde juures lükkaks justkui turbo välja.
Millised juhtseadmed võivad sellist viga põhjustada? Autoks Renault Megane 2005 a 1,9 dci 88kw.
probleem 1,9dci jõud kadunud
- Edgar
- Renault Klubi auliige
- Postitusi: 466
- Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
- Minu Renault: Rapid, R19
- Asukoht: Tallinn
Re: probleem 1,9dci jõud kadunud
Tundub puhas elektroonika kamm olema mille vastu saad rohtu ja tarkust juurde diagnostika seadmega.
Renault Rapid 1.1 R4 45ps
Re: probleem 1,9dci jõud kadunud
Lahendatud.
kuna pedaali asendi andur oli üks aga millegipärast süsteem eeldas kahte viskas seda viga.
Egr hakkas tööle kui sai tuvastatud, et ajusse või selle sarnasele juhtplokki aku kõrval asetseval oli pistiku tagasipanekul kõveraks läinusd üks klemm siis sealt ka kogu jant alguse sai. Klemm sai sirgu aetud ja pistik tagasi pandud ning nüüd kiirendus ja jõud tagasi.
kuna pedaali asendi andur oli üks aga millegipärast süsteem eeldas kahte viskas seda viga.
Egr hakkas tööle kui sai tuvastatud, et ajusse või selle sarnasele juhtplokki aku kõrval asetseval oli pistiku tagasipanekul kõveraks läinusd üks klemm siis sealt ka kogu jant alguse sai. Klemm sai sirgu aetud ja pistik tagasi pandud ning nüüd kiirendus ja jõud tagasi.