Scenic ll elektrooniline käsipidur

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded
Vasta
Renee2014
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Veebr 2014, 20:34

Scenic ll elektrooniline käsipidur

Postitus Postitas Renee2014 » 28 Mär 2014, 18:08

Lugu selline,et Megane Scenicul ei tulnud enam seisupidur maha.Elektrooniline käsipidur peaks tulema ju automaatselt maha,kui autoga sõitu alustab.Ei tulnud maha.Vedasin tagant vabastustrossist pidurid maha.Nüüd järgmine äda,seisupidur ei lähe enam peale.Auto on olnud vaid paar kuud meie käes.Ei tea kas teen ja tegin midagi valesti.Kas keegi oskaks seletada,mida peaks tegema,kas on mingi eriline nõks ,nagu sellistel autodel on.Raisk närvi ajab juba nii mustaks.Alles vahetasin tagant seisupiduri mootori uue vastu.Nüüd pani see omakorda aju. :-x

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Scenic ll elektrooniline käsipidur

Postitus Postitas tipm » 28 Mär 2014, 20:33

Nii närvi ajab, et postitasid kohe kolm postitust ühe ja sama teemaga?
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

Kasutaja avatar
risto00
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 283
Liitunud: 13 Aug 2010, 21:59
Minu Renault: Trafic '17, Safrane '97
Asukoht: Kilingi-Nõmme, Pärnumaa
Kontakt:

Re: Scenic ll elektrooniline käsipidur

Postitus Postitas risto00 » 28 Mär 2014, 22:21

Kustutasin üleliigsed teemad.
When a young man stares into space, they call it thinking
When an old man stares into space, they call him senile

cavari24
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Sept 2012, 14:10

Re: Scenic ll elektrooniline käsipidur

Postitus Postitas cavari24 » 28 Mär 2014, 23:15

Kontrolli piduriplokk clipiga, kui suur on pingutusjõud, peab olema kuskil 600-700N. Võta rattad maha ja proovi käsipiduri peale ja maha tõmmata, vajadusel palu kedagi aidata supordivarda liigutades. Ära proovi lahtiste otsadega trosse edasi-tagasi liigutada, kuna see tagasi ei tule ja tuleb plokk lahti võtta. Kui probleem on trossidega, otsi neid lammutusest, sest uued trossid eraldi ei ole saadaval, koos plokiga hind on u 1300.

Renee2014
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Veebr 2014, 20:34

Re: Scenic ll elektrooniline käsipidur

Postitus Postitas Renee2014 » 29 Mär 2014, 10:28

cavari24 kirjutas:Kontrolli piduriplokk clipiga, kui suur on pingutusjõud, peab olema kuskil 600-700N. Võta rattad maha ja proovi käsipiduri peale ja maha tõmmata, vajadusel palu kedagi aidata supordivarda liigutades. Ära proovi lahtiste otsadega trosse edasi-tagasi liigutada, kuna see tagasi ei tule ja tuleb plokk lahti võtta. Kui probleem on trossidega, otsi neid lammutusest, sest uued trossid eraldi ei ole saadaval, koos plokiga hind on u 1300.

Äkki saad seletada mulle piduriploki tööpõhimõtet.Avasin vana ploki.Kummagilt poolt siseneb tross.Aru ei saa kuidagi,kuidas ta pingutab trosse samaaegselt ja ühtlaselt.Saaks asja tööpõhimõtte selgeks,siis saaks ka asja toimima (arvatavasti).Olen palju autosid ehitanud ja remontinud.Sellist songa ei ole olnud.
Aitäh.

cavari24
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Sept 2012, 14:10

Re: Scenic ll elektrooniline käsipidur

Postitus Postitas cavari24 » 29 Mär 2014, 14:39

Parempoolne tross on koos mootoriga, vasakpoolne jõumeetriga. Kui paned pidurid sisse, mootor keerab " trossipoldi" sisse, samal ajal mootorikorpus liigub vastu seina, sest ta ei ole fikseeritud. Mootorikorpusega on kokku vasakpoolse trossi jõumeeter, seega liigub ka vasakpoolne tross sisse. Ja kui,näiteks, parempoolne tross juba maksimumis, liigub koos mootorikorpusega vasakpoolne tross sisse edasi. Seega on ühtlane töö. Kui jõumeeter ütleb "aitab", mootor peatub. Kui paned pidurid välja, mootor keerleb teises suunas. Avariitrossi tõmmates teed sa mootori ja jõumeetri lahti ja pidurid vabastakse. Hiljem tuleb käsk mootorile liiguta maksimaalselt sissepoole ja ta on jälle jõumeetriga kokku.

[ Postitatud mobiililt ]

Renee2014
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Veebr 2014, 20:34

Re: Scenic ll elektrooniline käsipidur

Postitus Postitas Renee2014 » 29 Mär 2014, 16:34

cavari24 kirjutas:Parempoolne tross on koos mootoriga, vasakpoolne jõumeetriga. Kui paned pidurid sisse, mootor keerab " trossipoldi" sisse, samal ajal mootorikorpus liigub vastu seina, sest ta ei ole fikseeritud. Mootorikorpusega on kokku vasakpoolse trossi jõumeeter, seega liigub ka vasakpoolne tross sisse. Ja kui,näiteks, parempoolne tross juba maksimumis, liigub koos mootorikorpusega vasakpoolne tross sisse edasi. Seega on ühtlane töö. Kui jõumeeter ütleb "aitab", mootor peatub. Kui paned pidurid välja, mootor keerleb teises suunas. Avariitrossi tõmmates teed sa mootori ja jõumeetri lahti ja pidurid vabastakse. Hiljem tuleb käsk mootorile liiguta maksimaalselt sissepoole ja ta on jälle jõumeetriga kokku.

[ Postitatud mobiililt ]
Aitäh.
Sain sellest süsteemist aru,nimelt kakkusin vana süsteemi pulkadeks.
Võtsin sellegi lahti,sest oli kruvinud täielikult siss,vasakpoolse trossi.Kruvisin sedavõrd tagasi,et mõlemad trossid on vabad.Lisandus uus probleem.Ei hakka enam pingutama.Seisupidur ei liigu enam peale,olgugi et kõik on nii nagu peaks.

cavari24
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Sept 2012, 14:10

Re: Scenic ll elektrooniline käsipidur

Postitus Postitas cavari24 » 29 Mär 2014, 17:48

Tõsta auto tungrauaga, kaart sisse, käsipidur peale ja keera ratas. Süsteem annab käsku veel kord pingutada trossid.

[ Postitatud mobiililt ]

Renee2014
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 7
Liitunud: 06 Veebr 2014, 20:34

Re: Scenic ll elektrooniline käsipidur

Postitus Postitas Renee2014 » 29 Mär 2014, 18:56

cavari24 kirjutas:Tõsta auto tungrauaga, kaart sisse, käsipidur peale ja keera ratas. Süsteem annab käsku veel kord pingutada trossid.

[ Postitatud mobiililt ]

Suur,suur aitäh teile.
Olen kõigist autodest jagu saanud,aga sellest ei saanud.Oli tarvis abi. :)

Vasta