Tere. Scenicul on peal 1.6 82 kw bensiinimootor. Ühel päeval hakkas mootor kergelt kõrisema. Pärast nukkvõlli reguleerimisketta vahetust kõrises edasi ja siis tuli välja, et nukkvõll oli õli vähe saanud ning ära kulunud. Klapid ja nookurid ka kergelt vigased.
Hooldatud on regulaarselt esinduses. Õlituli pole kunagi põlenud. Kas tegu võiks olla pigem ebatavalise juhtumi või tüüpveaga?
Kas 1,6 83 kw on üldiselt parem ja töökindlam ning kui keeruline (ja kas üldse võimalik?) on asendada 82kw mootor 83kw mootoriga, kui peaks sellise kuskilt saama? Kuidas ta sinna istub? Tänud ette kõigi vastuste eest.
1,6 82kw ja 1,6 83kw õlitus
Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded
Mine “Megane/Scenic (I, II, III)”
Hüppa
- Eesti Renault Klubi - ERK
- ↳ Info / Uudised
- ↳ Foorum - Ideed / Ettepanekud / Soovitused / Plaanid
- ↳ Eesti Renault Klubi kalender 2013
- ↳ Klubiliikmetele
- ↳ Meie autod
- ↳ Üritused
- ↳ Toimunud üritused
- ↳ Meie autod
- ↳ Meie endised autod
- ↳ Meened
- ↳ Sõprusklubid
- Renault / Dacia
- ↳ Uudised
- ↳ Ajalugu
- ↳ Proovisõidud
- ↳ Renault Sport
- ↳ Galerii
- ↳ Manuaalid / kasutusjuhendid
- ↳ Üldine
- Tehniline
- ↳ Üldine tehniline
- ↳ Audio ja navigatsioon
- ↳ Clio/Thalia (I, II, III)
- ↳ Espace (I, II, III, IV)
- ↳ Laguna (I, II, III)
- ↳ Megane/Scenic (I, II, III)
- ↳ Trafic/Master
- ↳ Muud mudelid (Avantime, Fluence, Kangoo jne)
- ↳ Vanemad mudelid (R5, R9, R19, R21, R25 jms)
- ↳ Autoteenindused
- ↳ Ise tehtud hästi tehtud
- Autoturg
- ↳ Ostuabi
- ↳ Autod
- ↳ Varuosad
- ↳ Veljed ja rehvid
- ↳ Audio, video ja navigatsioon
- ↳ Firmade sooduspakkumised
- Üldine vestlus
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müstilised vanad Renault`id
- International
- ↳ International
- Arhiiv
- ↳ Arhiiv
- ↳ Ost - Müük - Vahetus