2007 Scenic II Grand 2.0 DCi kiirendus ja

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded

2007 Scenic II Grand 2.0 DCi kiirendus ja

PostitusPostitas Zorru82 » 22 Dets 2015, 23:52

Sai mõnda aega tagasi mahamüüdud dci 2005a 1.9 88kw scenic2 manuaal ja asemele soetatud omale sellie isend 2007a Grand Scenic, 2.0 dci 110kw manuaal (teate küll, koostöös nissaniga valminud ketiga moto, pidavat isegi lollikindlam olema kui see 1.9 dci). Eelmise masinaga olid mõned tüüpilised probleemid nagu vibratsioon tühikäigul, oli see siis egr-viga, mootoripadja, hooratta, vms anduri viga, seda ma ei tea ja enam teada vist ei saagi. Uus masin on selles suhtes tunduvalt parem, tühikäigul suht rahulik ja vaikne, KUID!.... muret teevad sellised asjad nagu kiirendus ja käivitumine. Kui eelmine masin 88kw tundus ikka päris reibas olema kiirendusel 20-100 ja käivitamisel praktiliselt piisas nupu vajutamisest kui moto juba käis, siis nüüd 2.0 dci on kuidagi "laisem" kiirendusel ja käivitamisel on kuulda pigem vaevalist starteri 1-2sec tegevust/ketramist enne kui moto käivitub (justkui aku oleks tühi/nõrk, aga olen proovinud 3 akut). Veel seoses kiirendusega; kui kiirus on 100+ ja lapatsit edasi suruda kogub kiirust normaalselt, pigem isegi paremini kui 1.9 moto ja tundub et läheb ka 200 välja... Turbo? Starter? Aku-Starteri vaheline juhtmestik, Pihustid? Mõni andur? EGR? On kellegil kogemusi või arvamust millele tähelepanu pöörata, mida võiks omal jõul, käepäraste vahenditega katsetada, enne kui investeerima hakata diagnostikasse jne Tänan!
Kasutaja avatar
Zorru82
Uustulnuk
Uustulnuk
 
Postitusi: 11
Liitunud: 10 Aug 2013, 00:02
Reputatsiooni punktid: 0

Re: 2007 Scenic II Grand 2.0 DCi kiirendus ja

PostitusPostitas MavaCX » 23 Dets 2015, 17:58

Tere, kõige lihtsam oleks mootori ja aku/starteri massiühendused ära kontrollida. Ehk annab abi....
Kasutaja avatar
MavaCX
Renault Klubi liige
Renault Klubi liige
 
Postitusi: 239
Liitunud: 12 Veebr 2010, 23:31
Reputatsiooni punktid: 5

Re: 2007 Scenic II Grand 2.0 DCi kiirendus ja

PostitusPostitas Zorru82 » 25 Dets 2015, 18:53

Tänud vastuse eest! Selgemal päeval tegelen sellega põhjalikumalt. Meenub, et eelmisel scenicul oli massiga tõesti jama, aga mitte starter vaid generaator kannatas selle käes ja peale lisamassijuhtme lisamist akult moto külge, toimus akulaadimine suurepäraselt, aga see selleks... Ei taha kohe uut teemat alustada, aga oleks veel üks küsimus. See kord seoses siis püsikiirusehoidjaga. Nimelt keerates nuppu emba-kumba režiimi, siis ilmub tabloole vastavalt kas kiirusepiiraja või püsikiirusehoidja kirje, aga ei näita ei kiirust ega midagi, roolipeal olevad nupud ei mõika kah mitte midagi. Kas see on levinud probleem ja vaja mõni andur väljavahetada või ei ole välistatud, et keegi on CLIP'ga hullanud ja miskit väljalülitanud? Ja kas need kloonid ~100eu can clip karbikesed on võimelised reaalselt midagi muutma? Tänan!
Kasutaja avatar
Zorru82
Uustulnuk
Uustulnuk
 
Postitusi: 11
Liitunud: 10 Aug 2013, 00:02
Reputatsiooni punktid: 0

Re: 2007 Scenic II Grand 2.0 DCi kiirendus ja

PostitusPostitas Zorru82 » 27 Jaan 2016, 00:35

Ise küsin, ise vastan.
Väheke sai uuritud ja end haritud. Tundub, et see püsikiiruse kala on ikkagi kinni roolis, täpsemalt lintkaablis ja sestap need +-0R nupud ei näitagi elumärki. Rooli vasakule lapates on kosta ka kerget krabinat roolis. Lintlkaabel iseenesest ~20eu, aga selle paigaldamine tundub olema aega ja täpsust nõudev protsess. Samas kasutatud, aga terve komplekti koos lintkaabliga hind poolakatelt ~60eu, mille paigaldamine peaks olema lihtsam, iseasi muidugi kas sama aastakäigu megane jupp ikka 100% sobib scenicule... Huvitav, et tavaliselt selle lintkaabli kaladega kaasnevad miskid turvapadja veateated, aga minul seda just ei esine, ainult püsika nupud ei toimeta. Loodetavasti on asi ikka selles, siis saab selle asjaga ühele poole. Hetkel igaljuhul panustan sellele...
Kasutaja avatar
Zorru82
Uustulnuk
Uustulnuk
 
Postitusi: 11
Liitunud: 10 Aug 2013, 00:02
Reputatsiooni punktid: 0

Re: 2007 Scenic II Grand 2.0 DCi kiirendus ja

PostitusPostitas MavaCX » 27 Jaan 2016, 01:06

Jah, õige suund. Kui nupud roolil ei toimi siis on just see lintkaabel vigane. Kuidas siis need massid olid....
Kasutaja avatar
MavaCX
Renault Klubi liige
Renault Klubi liige
 
Postitusi: 239
Liitunud: 12 Veebr 2010, 23:31
Reputatsiooni punktid: 5

Re: 2007 Scenic II Grand 2.0 DCi kiirendus ja

PostitusPostitas Zorru82 » 30 Jaan 2016, 20:06

MavaCX kirjutas:Jah, õige suund. Kui nupud roolil ei toimi siis on just see lintkaabel vigane. Kuidas siis need massid olid....


Tervitus! Pean häbiga tunnistama, et polegi nende massidega tegelenud (kipun asju, millega pole enne tegelenud edasi lükkama, tahaplaanile jätma kuni viimseni :( Ei oska nagu alustada kuskilt).
Aga sai eile hoopis õli ja õlifilter äravahetatud.Vana õli sai väljapestud vastava ainega. Õli läks odavamaotsa täissünt vaadist, Silverhook 5W40 edge (jah, ei ole A3/B4, aga eelmiste autode puhul pole täheldanud anomaaliaid selle õliga kui iga 10k tagant vahetan) ja lisandina kompleks õlilisand SMT-ga. Effekt oli meeliülendav! Praktiliselt konstantne turboulgumine on kadunud ja minek teeb rinna rõõmsaks. Saades sellest indu ja arvestedes asjaolusid, et mul ka uus kütusefilter ja õhufiltrid kõik olemas otsustasin täna ka need ära vahetada, mõeldud tehtud! Vana õhufilter nägi välja vot selline. Pildi peal vast nii hull välja ei näegi, aga tegelikult tegu ikka väga rammusalt täispressitud kõikvõimalike tiivulisi ja muud prügi... teagi kustkohast see süsteem omale õhku imes. Salongifilter oli samuti juba surmale võlgu päris mõnda aega. Kütusefiltrile diagnoosi ei osanud panna, aga asemele läks ikkagi uus. Hetkeseis selline, et enam ma küll ei saa väita, et mu eelmine 1.9 dci oli erksam kui see. Kõige suuremat muutust tajusin siiski peale õlivahetust.
Kasutaja avatar
Zorru82
Uustulnuk
Uustulnuk
 
Postitusi: 11
Liitunud: 10 Aug 2013, 00:02
Reputatsiooni punktid: 0

Re: 2007 Scenic II Grand 2.0 DCi kiirendus ja

PostitusPostitas Zorru82 » 12 Veebr 2016, 23:50

Selline ääremärkus veel, et sain siis täna poolakatelt lintkaabli kätte. Kuna terviserikke tõttu orjusest prii juba paar päeva ja nädalavahetus kah ees, siis justkui hea võimalus sellega tegeleda. Sai siis uuritud ja puuritud juutuubis võtteid ja nippe mida kindlasti järgida, õhtuks saigi selle tinutamise ja mäkerdamisega ühele poole. Ise panen hindeks oma lõpptulemusele koolipoisi 3. Nüüd kõik toimib nii nagu peab, saab jalad aknast väljas kruisida :good:
Kasutaja avatar
Zorru82
Uustulnuk
Uustulnuk
 
Postitusi: 11
Liitunud: 10 Aug 2013, 00:02
Reputatsiooni punktid: 0


Mine Megane/Scenic (I, II, III)

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron