Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
Teema selline, et autot ( 2003 1,6 l megane) soetades ei olnud enam sellega kaasas hooldusraamatut, mille tõttu oli keeruline välja selgitada järgmise õlivahetuse aeg, kuigi hiljem õnnestus see mingil määral saada. Nii see selleks.
Aga teema juurde jõudes, ühel hetkel andis arvuti häire, et autol tulemas mootori õli vahetus (CHANGE OIL SOON). Küsimus veel, et kas see signaal kaob ise kunagi ära (ja kui kaua see signaal esineb) või peab selle kuskil laskma maha võtta??
Aitäh.
(Muutsin pealkirja informatiivsemaks - siimp)
Aga teema juurde jõudes, ühel hetkel andis arvuti häire, et autol tulemas mootori õli vahetus (CHANGE OIL SOON). Küsimus veel, et kas see signaal kaob ise kunagi ära (ja kui kaua see signaal esineb) või peab selle kuskil laskma maha võtta??
Aitäh.
(Muutsin pealkirja informatiivsemaks - siimp)
Re: Õli vahetuse "häire" 2003 a. Megan`el.
See ei kao ise kuhugi vaid varsti jääb pidevalt põlema, tuleb ära nullida.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
-
- Tõsine huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 23 Apr 2010, 12:49
- Minu Renault: Renault Megane '05
- Asukoht: Tartu
Re: Õli vahetuse "häire" 2003 a. Megan`el.
Tavaliselt nullitakse peale õlivahetust kohe ära, kui oled mõne pädeva teeninduse teenuseid kasutanud.
Renault Megane '05
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 28
- Liitunud: 10 Juun 2010, 22:32
Re: Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
Kui siin juba aruteluks läks, siis mille järgi Renault' kompuuter seda välpa arvestab?
Kas lihtsalt eelmisest õlivahetusest (nullimisest) loeb kilomeetreid?
Või võtab arvesse ka õlivahetusest möödunud aega või sõidustiili? (rohke linnasõidu ja külmkäivituste puhul tuleks õli tihedamini vahetada)
Kas lihtsalt eelmisest õlivahetusest (nullimisest) loeb kilomeetreid?
Või võtab arvesse ka õlivahetusest möödunud aega või sõidustiili? (rohke linnasõidu ja külmkäivituste puhul tuleks õli tihedamini vahetada)
Re: Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
selge siis... peab siis külastama mõnda kohta, kus see "häire" ära saab "koristatud".
tänan vastajaid..
tänan vastajaid..
-
- Tõsine huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 01 Juun 2010, 23:56
- Minu Renault: Megane Coupe & Espace
- Asukoht: Tallinn/Rapla
Re: Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
Loendab kilomeetreid, kuid vastavalt sõidstiilile võib kijrutada ka varem. Olen seda megane II'l kohanud korra.
Ja ega sellel autol see nullimine keeruline ei ole. Hoia süüde sees (aga mootorit ära sisse lülita), mine pardaarvutil selle kohapeale, kus näitab hoolduseni aega (voi et aeg juba hoolduseks käes) ja hoia pardaarvuti nuppu kojameeste kangi otsas all kuniks ta hakkab vilkuma ja siis virvendama. Lahti võid nupu lasta siis kui näitab täispikka hooldusvälpa kilomeetrites ees (näiteks service in 20 000km) Kui sa hakkama ei saa, siis ma olen kella 9ni kristiine keskuses saadaval (olen tööl) tule läbi ja nullin sul selle ära.
Ja ega sellel autol see nullimine keeruline ei ole. Hoia süüde sees (aga mootorit ära sisse lülita), mine pardaarvutil selle kohapeale, kus näitab hoolduseni aega (voi et aeg juba hoolduseks käes) ja hoia pardaarvuti nuppu kojameeste kangi otsas all kuniks ta hakkab vilkuma ja siis virvendama. Lahti võid nupu lasta siis kui näitab täispikka hooldusvälpa kilomeetrites ees (näiteks service in 20 000km) Kui sa hakkama ei saa, siis ma olen kella 9ni kristiine keskuses saadaval (olen tööl) tule läbi ja nullin sul selle ära.
Renault Megane Coupe III 1,6 MAN
Renault Grand Espace III 2,0 ATM
Renault Grand Espace III 2,0 ATM
Re: Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
Virtuaalse õlivahetuse käigus läheb mõnikord füüsiline õlivahetust meelest äragi
Enda ja tuttavate uute (kasutatud) autode ostu järel on alati õli kohe ära vahetatud,
et oleks kohe mureta. Ostsin endale hiljuti ka uue kasutatud masina ja läheb varsti õlivahetuseks.
Trehvas seekord mitte Renault vaid Ford, aga muidu ma ikka läbi ja lõhki Renault mees
Vaatasin ja võrdlesin mis õli seekord osta, paremate markide hinnad on Eestis ikka väga "kirved" , odavamapoolset no-name õli sisse valada ei soovi ja pisut odavam töökodade vaadiõli mulle ka meeldi, sest 100 % ei saa kunagi kindel olla mis sisse pannakse, kui eelnevalt küsitakse, kas paneme mineraalse, poolsünteetilise või sünteetilise.
Kuna lisaks enda autole on vendadel ja vanematel veel kokku neli autot, millele ma õli ostan ja vahetan, siis tellisin endale Saksamaalt seekord suurema koguse 5W-40 Total Quartz 9000, et oleks nagu WRC ja F1 õli sees või nii ...
Kuigi välismaalt tellides tuleb saatmiskulu juurde (mis teeb väiksema koguse tellimise mõtetuks) on hinnavahe Eesti "soodushindadega" võrreldes ikka oluline.
Enda ja tuttavate uute (kasutatud) autode ostu järel on alati õli kohe ära vahetatud,
et oleks kohe mureta. Ostsin endale hiljuti ka uue kasutatud masina ja läheb varsti õlivahetuseks.
Trehvas seekord mitte Renault vaid Ford, aga muidu ma ikka läbi ja lõhki Renault mees
Vaatasin ja võrdlesin mis õli seekord osta, paremate markide hinnad on Eestis ikka väga "kirved" , odavamapoolset no-name õli sisse valada ei soovi ja pisut odavam töökodade vaadiõli mulle ka meeldi, sest 100 % ei saa kunagi kindel olla mis sisse pannakse, kui eelnevalt küsitakse, kas paneme mineraalse, poolsünteetilise või sünteetilise.
Kuna lisaks enda autole on vendadel ja vanematel veel kokku neli autot, millele ma õli ostan ja vahetan, siis tellisin endale Saksamaalt seekord suurema koguse 5W-40 Total Quartz 9000, et oleks nagu WRC ja F1 õli sees või nii ...
Kuigi välismaalt tellides tuleb saatmiskulu juurde (mis teeb väiksema koguse tellimise mõtetuks) on hinnavahe Eesti "soodushindadega" võrreldes ikka oluline.
Tel. 5117023
Re: Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
Megane II arvestab nii kilomeetreid kui aega.kirst kirjutas:Loendab kilomeetreid, kuid vastavalt sõidstiilile võib kijrutada ka varem. Olen seda megane II'l kohanud korra.
Ja ega sellel autol see nullimine keeruline ei ole. Hoia süüde sees (aga mootorit ära sisse lülita), mine pardaarvutil selle kohapeale, kus näitab hoolduseni aega (voi et aeg juba hoolduseks käes) ja hoia pardaarvuti nuppu kojameeste kangi otsas all kuniks ta hakkab vilkuma ja siis virvendama. Lahti võid nupu lasta siis kui näitab täispikka hooldusvälpa kilomeetrites ees (näiteks service in 20 000km) Kui sa hakkama ei saa, siis ma olen kella 9ni kristiine keskuses saadaval (olen tööl) tule läbi ja nullin sul selle ära.
Eestist ostetud autol on välp progetud vastavalt kas saab täis 20 000km või 12 kuud.
Mingit sõidustiili ta ei arvesta...
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
-
- Tõsine huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 01 Juun 2010, 23:56
- Minu Renault: Megane Coupe & Espace
- Asukoht: Tallinn/Rapla
Re: Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
Võimalik, et ei arvesta, lihtsalt meil peres olnud megane II'l mingi hetk lõi kuskil 3000 km ennem välpa juba ette, et service due. Ma sellest järeldasin.
Renault Megane Coupe III 1,6 MAN
Renault Grand Espace III 2,0 ATM
Renault Grand Espace III 2,0 ATM
Re: Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
Sain ka nüüd teada, et 12 kuud ka toimib. Mul progetud 10 tuhande peale, Eestis vahetasin 15 tuhande järel, st. aastas ikka paar vahetust. Eks jälgin millist koormust ja millistes välis tingimustes olen sõitnud.
Re: Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
Miks 10 000km? Õli siis veel nagu uus. Tehas lubab Renaultidele 30 000km tagant õlivahetust, uuel autol ongi välbad 30 000km või 24 kuud aga Eestis progetakse need ümber kuna Eestis natuke karmim kliima kui lõuna pool, 10 kilo tagant on küll lihtsalt raha ja õlipunni keerme kulutamine...
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
Väiksena mäletan kuidas isa Zigulil vahetati 3000-4000 km järel ja kui
siis 80-date lõpus ilmusid Lääne autod ja õlid, siis nende 10000 km oli
ka paljudele ulme.
Eks ta sõltub ka õli kvaliteedist kas hoida sees 15000 km või 30000 km.
Nagu Ziguli ja nende õlidega vanasti, ega Vene masinate mootorid Lääne omadest
suurt ei erinenud ja õli eriti rohkem ei "väsitanud". Lihtsalt Vene õlid olid niipalju kehvemad,
et ei kestnudki suur kauem.
divex ütles hästi: "Eks jälgin millist koormust ja millistes välis tingimustes olen sõitnud."
Kõige õigem ongi kui teha asjad iseenda "tagumikutunde" kohaselt
siis 80-date lõpus ilmusid Lääne autod ja õlid, siis nende 10000 km oli
ka paljudele ulme.
Eks ta sõltub ka õli kvaliteedist kas hoida sees 15000 km või 30000 km.
Nagu Ziguli ja nende õlidega vanasti, ega Vene masinate mootorid Lääne omadest
suurt ei erinenud ja õli eriti rohkem ei "väsitanud". Lihtsalt Vene õlid olid niipalju kehvemad,
et ei kestnudki suur kauem.
divex ütles hästi: "Eks jälgin millist koormust ja millistes välis tingimustes olen sõitnud."
Kõige õigem ongi kui teha asjad iseenda "tagumikutunde" kohaselt
Tel. 5117023
Re: Õli vahetuse "häire" (Megan 2003 a.)
Eelnevale selgituseks, et auto sai ostetud 4a tagasi uuena Montenegros ja kuna Balkanil suvel ikka põhiliselt +35 ja pealegi, siis loetakse neid raskendatud tingimusteks ja ülivahetus iga 10 tuh. järel diileri poolt ette nähtud.Kui sellest veel pool sõidad yle +35, siis iga 5000km järel.Hammasrihma vahetasin ka 60 tuh. km järel.Õlideks muidugi ELF õlid, mis tootja poolt ette nähtud. Aastakese olin eestis, siis tegin 15 tuh.km järel.Nyyd jälle tagasi Balkanil. ikka sama masinaga.Kogu elamiseks vajaminev staff ka samaga toodud viidud, niiet igati tänuväärne sõiduriist.