IV 2.2 Diisel käivitus probleemid külmaga

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded
Vasta
Renaultlane
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 15 Aug 2012, 14:02

IV 2.2 Diisel käivitus probleemid külmaga

Postitus Postitas Renaultlane » 06 Jaan 2016, 16:13

Käivitusprobleemid algavad -16 alates kui juba -18 ja veel külmem siis enam ei käivitu . -16 külmakraadi juures lasen küünlaid paar korda ja kusagil 2-3 nupuvajutusest suure hädaga käivitub . Külma mootori tühikäigu pöörded on samad mis sooja mootori puhul alla 1000 pöörde, pole aru saada et mootori pöörded külmast kõrgemad oleks .
Aku on korralik, eelsüüte küünlad töötavad, kütus on talvine Nestest tangitud, kõik eeldused on loodud, et too võiks käivituda. (Nissan X-Trail 2,2 84kw näiteks käivitub normaalselt) On see nähtus antud Renault mootorile omapärane või on miski ikka katki, et käredamate külmadega ei käivitu ? Esialgu tundub küll, et see mootor ei peagi käivituma suuremate külmadega ja rohkem soojema kliimaga maadesse loodud .
Oskab keegi midagi kommenteerida mootori pöörete kohta külmal mootoril ja külmkäivituse kohta -17 kraadi ja alla ?

muhlui
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 09 Nov 2015, 01:44

Re: IV 2.2 Diisel käivitus probleemid külmaga

Postitus Postitas muhlui » 06 Jaan 2016, 20:45

Akust ja starterist oleneb palju. Kui starter ei jaksa kerida ei tõuse silindris temperatuur lylmaga piisavalt ja diisel ei sytti.

[ Postitatud mobiililt ]

yeekim
Renault sõltlane
Renault sõltlane
Postitusi: 242
Liitunud: 10 Juun 2015, 15:56

Re: IV 2.2 Diisel käivitus probleemid külmaga

Postitus Postitas yeekim » 06 Jaan 2016, 22:25

Hoi!

Ka minu masinal pöörded külmalt ei tõuse, vähemalt mitte niipalju, et "kriipsuke" juurde tekiks.
Hoolimata auto korrasolekust(enda arvates), paigaldasin el. eelsoojenduse.
Eelsoojenduse tuluke süttib ainult korraks.
Probleeme otsiks ikkagi vooluringist-aku, ühendused.

edu

Renaultlane
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 15 Aug 2012, 14:02

Re: IV 2.2 Diisel käivitus probleemid külmaga

Postitus Postitas Renaultlane » 07 Jaan 2016, 16:46

Aku korralik, starter veab mootorit kiirelt ringi .(mootori pöörlemine ei ole vaevaline).

Diisel mootorid peaksid muutma süütenurka varasemaks külmkäivitusel, kahtlustan ka seda varianti .

Vasta