Vel-Satis elektriprobleemid (seisupidur, kaart, ABS)

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded muude, tänapäevaste "nimedega" mudelitega
Vasta
erku
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 11
Liitunud: 21 Apr 2014, 10:41

Vel-Satis elektriprobleemid (seisupidur, kaart, ABS)

Postitus Postitas erku » 15 Mai 2016, 15:58

Tere.

Jäi peale elektriline seisupidur, iga kord kui püüda liikuma hakata käis taga kõnks (nagu mootor püüaks seda avada; kuid asjata). Sai see pidurimehanism avariitrossi abil vabastatud. Käima too ei hakanudki, armatuuris oli veateade ja punane märgutuli/LED põles klahvil. Mingi aeg hiljem kustus ka märgutuli ja seejärel hiljem pole ka enam esinenud veateadet armatuuris.
Nüüd remont: sai see maha võetud, üle kontrollitud ja kõik tundub korras olevat (poolitatud veomootori juhtmestikule välist pinget andes töötab kõik oki-doki). Aga, kanglülitist armatuurilt lülitades- "eimidagi".
Küsimus: kui ma panen uue elektrilise käsipiduri mehanismi peale, või võtan korra akujuhtme maha, kas see peab tööle hakkama siis vaikimisi automaatreziimil, käsireziimil või ei pea tööle hakkama üleüldse?
Kas kellegil on olemas elektriskeemi sellesse osasse (mis juhtmepinnid on mis tähendusega EBP plokil jne)?

Vahel, korra mõne kuu tagant, ei tunnista kaardilugejas kaarti. Peab vahel sisestama mõned kuni kümned korrad et auto taas käima saada; siis kaob viga jälle kuudeks.
Kas kellegil on seletust, kogemust sellise käitumise kohta?

Sai vahetatud juhipoolse ratta laager ja nõks hiljem süttis armatuuris ABS-i tuli ning tuli libeduse veateade.
Kõik tundub esmaselt olevat füüsiliselt igati korras.
Kas võib olla mingi põhjus, mis seondub jällegi programmijupiga auto ajus või on viga ikkagi füüsilist laadi?

Kõik arvamused teretulnud..

Johndoe
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 04 Jaan 2016, 20:14

Re: Vel-Satis elektriprobleemid (seisupidur, kaart, ABS)

Postitus Postitas Johndoe » 15 Mai 2016, 23:47

Kui abs-i andurid on rattalaagri küljes siis võib B-osa anda viga kuna pole 100% sama mis orginaal. Citroeni puhul nt esinenud.

cavari24
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Sept 2012, 14:10

Re: Vel-Satis elektriprobleemid (seisupidur, kaart, ABS)

Postitus Postitas cavari24 » 17 Mai 2016, 17:33

on olemas trossideta piduriplokk, võid laenata, kui tallinlane oled.

erku
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 11
Liitunud: 21 Apr 2014, 10:41

Re: Vel-Satis elektriprobleemid (seisupidur, kaart, ABS)

Postitus Postitas erku » 19 Mai 2016, 13:37

Sain automaatse käsipiduri ajami vea kätte. Oli vigane punane (+) peatoite juhe paagi ülemise väljavõtte kõrval asuvas pistikus R316, mis on kinnitatud salongi plastik paagikaane alla-poole külge. Ühelt kohalt, sa 5cm peale pistikut käsipiduri ajami poole, oli juhe pisut jämedam ja pealt poolt plastiku värv moondunud; sees oli roheline vaskoksiid ja kokkuvõttes vaskkaabli katkestus.
Manused
wire-hardness-vel-satis_8-21
wire-hardness-vel-satis_8-21
Vel-Satis_8-21.jpeg (76.12 KiB) Vaadatud 9390 korda

MavaCX
Renault Klubi liige
Renault Klubi liige
Postitusi: 239
Liitunud: 12 Veebr 2010, 23:31

Re: Vel-Satis elektriprobleemid (seisupidur, kaart, ABS)

Postitus Postitas MavaCX » 23 Mai 2016, 22:17

erku kirjutas:Tere.

Jäi peale elektriline seisupidur, iga kord kui püüda liikuma hakata käis taga kõnks (nagu mootor püüaks seda avada; kuid asjata). Küsimus: kui ma panen uue elektrilise käsipiduri mehanismi peale, või võtan korra akujuhtme maha, kas see peab tööle hakkama siis vaikimisi automaatreziimil, käsireziimil või ei pea tööle hakkama üleüldse?
Kas kellegil on olemas elektriskeemi sellesse osasse (mis juhtmepinnid on mis tähendusega EBP plokil jne)?
Uus mehanism peaks hakkama iseseisvalt tööle, seal ei peaks olema vajadust midagi kodeerida. On ka selline võimalus, et kui piduritel tekib ettearvamatu probleem siis elektrilise hoova kolmekordsel peale-maha-tõmbamisel (kolm korda järjest on vaja seisupidur peale-ja-maha võtta) saab süsteemi "taaskäivitada".
erku kirjutas:Vahel, korra mõne kuu tagant, ei tunnista kaardilugejas kaarti. Peab vahel sisestama mõned kuni kümned korrad et auto taas käima saada; siis kaob viga jälle kuudeks.
Kas kellegil on seletust, kogemust sellise käitumise kohta?
See viitab kaardilugeja probleemile ja lahendus on mainitud element välja vahetada. Mina sain probleemi edasilükatud sellega, et kaarti lugejasse ei sisestanud. Üldsegi mitte, sel autol peaks ju "käed-vaba-käivitus" olema...
erku kirjutas:Sai vahetatud juhipoolse ratta laager ja nõks hiljem süttis armatuuris ABS-i tuli ning tuli libeduse veateade.
Kõik tundub esmaselt olevat füüsiliselt igati korras.
Kas võib olla mingi põhjus, mis seondub jällegi programmijupiga auto ajus või on viga ikkagi füüsilist laadi?
Siin võib olla probleem ratta laagriga kaasas olnud ABS anduri võrus. Kas mainitud võrul on sama hulk hambaid kui originaalil? Kui võru on korras siis peaks olema probleem ABS anduri kontaktides või siis selle laagri vahetamise tööde tegemise kvaliteedis. Vahetuse käigus võis kaabel või andur viga saada...
Pilt
V6 RENAULT

Vasta