Vel-Satis elektriprobleemid (seisupidur, kaart, ABS)
Postitatud: 15 Mai 2016, 15:58
Tere.
Jäi peale elektriline seisupidur, iga kord kui püüda liikuma hakata käis taga kõnks (nagu mootor püüaks seda avada; kuid asjata). Sai see pidurimehanism avariitrossi abil vabastatud. Käima too ei hakanudki, armatuuris oli veateade ja punane märgutuli/LED põles klahvil. Mingi aeg hiljem kustus ka märgutuli ja seejärel hiljem pole ka enam esinenud veateadet armatuuris.
Nüüd remont: sai see maha võetud, üle kontrollitud ja kõik tundub korras olevat (poolitatud veomootori juhtmestikule välist pinget andes töötab kõik oki-doki). Aga, kanglülitist armatuurilt lülitades- "eimidagi".
Küsimus: kui ma panen uue elektrilise käsipiduri mehanismi peale, või võtan korra akujuhtme maha, kas see peab tööle hakkama siis vaikimisi automaatreziimil, käsireziimil või ei pea tööle hakkama üleüldse?
Kas kellegil on olemas elektriskeemi sellesse osasse (mis juhtmepinnid on mis tähendusega EBP plokil jne)?
Vahel, korra mõne kuu tagant, ei tunnista kaardilugejas kaarti. Peab vahel sisestama mõned kuni kümned korrad et auto taas käima saada; siis kaob viga jälle kuudeks.
Kas kellegil on seletust, kogemust sellise käitumise kohta?
Sai vahetatud juhipoolse ratta laager ja nõks hiljem süttis armatuuris ABS-i tuli ning tuli libeduse veateade.
Kõik tundub esmaselt olevat füüsiliselt igati korras.
Kas võib olla mingi põhjus, mis seondub jällegi programmijupiga auto ajus või on viga ikkagi füüsilist laadi?
Kõik arvamused teretulnud..
Jäi peale elektriline seisupidur, iga kord kui püüda liikuma hakata käis taga kõnks (nagu mootor püüaks seda avada; kuid asjata). Sai see pidurimehanism avariitrossi abil vabastatud. Käima too ei hakanudki, armatuuris oli veateade ja punane märgutuli/LED põles klahvil. Mingi aeg hiljem kustus ka märgutuli ja seejärel hiljem pole ka enam esinenud veateadet armatuuris.
Nüüd remont: sai see maha võetud, üle kontrollitud ja kõik tundub korras olevat (poolitatud veomootori juhtmestikule välist pinget andes töötab kõik oki-doki). Aga, kanglülitist armatuurilt lülitades- "eimidagi".
Küsimus: kui ma panen uue elektrilise käsipiduri mehanismi peale, või võtan korra akujuhtme maha, kas see peab tööle hakkama siis vaikimisi automaatreziimil, käsireziimil või ei pea tööle hakkama üleüldse?
Kas kellegil on olemas elektriskeemi sellesse osasse (mis juhtmepinnid on mis tähendusega EBP plokil jne)?
Vahel, korra mõne kuu tagant, ei tunnista kaardilugejas kaarti. Peab vahel sisestama mõned kuni kümned korrad et auto taas käima saada; siis kaob viga jälle kuudeks.
Kas kellegil on seletust, kogemust sellise käitumise kohta?
Sai vahetatud juhipoolse ratta laager ja nõks hiljem süttis armatuuris ABS-i tuli ning tuli libeduse veateade.
Kõik tundub esmaselt olevat füüsiliselt igati korras.
Kas võib olla mingi põhjus, mis seondub jällegi programmijupiga auto ajus või on viga ikkagi füüsilist laadi?
Kõik arvamused teretulnud..