Renault-Nissan müüs üle 6 miljoni uue sõiduki
Postitatud: 04 Veebr 2010, 19:55
Renault-Nissani liit haaras 2009. aastal 4,5% võrra kahanenud maailma autoturust endale 9,8%-lise* osaluse. Esmakordselt oli tulemuste hulka arvatud ka AvtoVaz Lada kaubamärgi mudelite müük. Ilma Ladata oli 2008. aastal liidu turuosa 9,4%.
Renault ja Nissan müüsid vastavalt 2 309 188 ja 3 358 413 ja Lada 417 457 uut sõidukit. Renault ülemaailmne müük vähenes 3,1% ja Nissani müük 9,4% võrra.
Renault tulemused
Renault grupi turuosa suurenes 3,7%-ni, vaatamata müügi vähenemisele 3,1% võrra. Grupi 15 suuremast müügiturust 11 teatasid turuosa suurenemisest.
Lääne-Euroopas kolmanda tulemuse saavutanud Renault võlgneb oma edu põhiliselt Megane’i perekonnale ja Twingole. Kergete tarbesõidukite turul kasvas grupi turuosa 1,2 protsendipunkti võrra 15,6%-ni. Kergete tarbesõidukite turul säilitas Renault esikoha. Dacia läbimüük kasvas 91% võrra ja jõudis 1,3%-ni Euroopa turust.
Prantsusmaal suurenes Renault grupi läbimüük 7,3% võrra 701 998 sõidukini. Renault on Prantsusmaal oma 23,5%-lise turuosaga (sõiduautod ja kerged tarbesõidukid) 2009. aastal jätkuvalt enim müüdud kaubamärk. Dacia tõusis oma 2,5%-lise turuosaga (sõiduautod ja kerged tarbesõidukid) esikümnesse.
Renault Samsung Motors suurendas oma turuosa 0,8 protsendipunkti võrra 9,3%-ni ehk mahuliselt 31% võrra ja tõstis Lõuna-Korea 133 630 müüdud sõidukiga grupi kolmanda suurusega turuks.
Renault grupi müügimaht väljaspool Euroopat moodustas kogu läbimüügist 34%.
* Kogu sõiduautode ja kergete tarbesõidukite turuosa põhineb Renault’ arvestustel: 62 208 320 ühikut.
Renault ja Nissan müüsid vastavalt 2 309 188 ja 3 358 413 ja Lada 417 457 uut sõidukit. Renault ülemaailmne müük vähenes 3,1% ja Nissani müük 9,4% võrra.
Renault tulemused
Renault grupi turuosa suurenes 3,7%-ni, vaatamata müügi vähenemisele 3,1% võrra. Grupi 15 suuremast müügiturust 11 teatasid turuosa suurenemisest.
Lääne-Euroopas kolmanda tulemuse saavutanud Renault võlgneb oma edu põhiliselt Megane’i perekonnale ja Twingole. Kergete tarbesõidukite turul kasvas grupi turuosa 1,2 protsendipunkti võrra 15,6%-ni. Kergete tarbesõidukite turul säilitas Renault esikoha. Dacia läbimüük kasvas 91% võrra ja jõudis 1,3%-ni Euroopa turust.
Prantsusmaal suurenes Renault grupi läbimüük 7,3% võrra 701 998 sõidukini. Renault on Prantsusmaal oma 23,5%-lise turuosaga (sõiduautod ja kerged tarbesõidukid) 2009. aastal jätkuvalt enim müüdud kaubamärk. Dacia tõusis oma 2,5%-lise turuosaga (sõiduautod ja kerged tarbesõidukid) esikümnesse.
Renault Samsung Motors suurendas oma turuosa 0,8 protsendipunkti võrra 9,3%-ni ehk mahuliselt 31% võrra ja tõstis Lõuna-Korea 133 630 müüdud sõidukiga grupi kolmanda suurusega turuks.
Renault grupi müügimaht väljaspool Euroopat moodustas kogu läbimüügist 34%.
* Kogu sõiduautode ja kergete tarbesõidukite turuosa põhineb Renault’ arvestustel: 62 208 320 ühikut.