Megane Coupe - Auto24

Renault ja Dacia proovisõidud
Vasta
Rain
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 301
Liitunud: 14 Jaan 2010, 00:18
Minu Renault: Grand Scenic 2010
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Megane Coupe - Auto24

Postitus Postitas Rain » 14 Jaan 2010, 17:31

Glamuurne Renault Megane Coupe

Alles kirjutasime uuest Renault Megane Grandtour'ist, mis üllatas mitte ainult suurepärase välimuse vaid ka hea mootori ja juhitavusega. Sellest tingituna tekkis soov ka kupeemudelit proovida.

Kuna mõlemal autol on palju ühist, on lihtsam välja tuua nende erinevused. Alustame kõige nähtavamast - disain, eriti just auto tagaosa.

Kroom ja matt esiosa pluss suur esivõre annavad uuele Megane Coupe'le sportliku karakteri. Agressiivse välimusega esilaternad rõhutavad dünaamilisust ja auto energilist käitumist.

Dünaamilisus pole ilmne mitte ainult fotodel vaid ka maanteel. Valida saab ka väiksema võimsusega mootori, kuid siis tuleb arvestada ka väiksema naudinguga teistest liiklejatest möödumisel.

Mõlemal mudelil on peaaegu sama mootorivalik, kuid kupeel on kaks jõuallikat veel lisaks - võimas 1,9dCi diiselmootor, mis pakub mitte ainult 160 hj vaid ka suurepärast säästlikkust, ning muidugi tippude tipp 2,0-liitrine turbomootor, millel võimsust 180 hj. Õnneks oli ka meie proovisõiduautol just see mootor ning saime aimu sportkupee tõelisest tähendusest.

Varustusastmetest pakutakse kupeele vaid kahte: Expression ja Dynamique. Kuigi ära on kaotatud kõige paremini ja kõige kehvemalt varustatud tasemed on allesjäänud siiski piisavad, et täiendada kupee kontsepti - sportlik sõiduriist, pereautole iseloomuliku erilise luksuseta.

Armatuurlaud on mõlemal autol täpselt samasugune, ainsaks erinevuseks on keskmise kütusekulu näidud, mis nagu arvata võite on 2,0 turbomootori puhul kõrgemad kui 1,4 turbo puhul. Kuid kupeed ei ostetagi selleks, et liikuda punktist A punkti B, vaid kupee ostetakse selleks, et vältida rutiini sõitmisel punktist A punkti B.

Kuid on märkimisväärne suur puudus kahe mudeli vahel - kupee võrdlemise halb nähtavus. Kõik on normaalne seni kuni vaatad teele, probleemid tekivad kui on vaja parkida. Tillukesed küljepeeglid ja kitsas tagaaken vähendavad vaatenurka märkimisväärselt ja sunnivad rohkem lootma sensoritele. Mõnele võib see tühja jutuna tunduda, kuid arvan, et paljud teised jällegi nõustuvad, et pole midagi paremat kui su enda nägemisel põhinev hinnang ja võimalus ümberringi toimuvat ise näha.

Renault Megane Coupe oli pisut üllataval kombel meie sõltumatu eksperdi Elina arvates atraktiivsem, komplimendid ilusa disaini kohta ei tahtnud mitte lõppeda. Peamiseks kriteeriumiks on värv, mis antud juhul on ideaalne - särav ja jääb silma. Arvamus interjööri kohta jääb teise keretüübiga samaks.

Mudelitel on erinevad dimensioonid siiski mitte ainult disainis. Ja kes oskaks seda minu pikakasvulisest sõbrast Raivis'est (1,98 m) paremini öelda. Kahjuks on lugu nii, et kui Megane Grandtour oli piisavalt suur nii talle kui ka tema taga istujale, siis seekord on lugu hoopis teistsugune. Megane Coupe istme kõige madalamasse asendisse sättimine ja tahapoole lükkamine annab juhile küll piisavalt mugava istumisasendi, kuid juhi taga istuvad reisijad on seejuures kehvas seisus.

Lõpuks tuleb ikkagi mugavuse ja sel korral ka mõjukuse ja võimsuse eest maksta. Kahe keretüübi hindu võrreldes on kupee märgatavalt kallim kui Grandtour, kuid võrreldes teiste autotootjate Coupe mudelitega on see siiski meeldivas hinnatsoonis. See konkreetne auto maksab 299 900 krooni, kuid see oli ka kõige paremini varustatud ja Megane mudelitest kõige võimsam.

Disain: 9
Mugavus: 7
Kütusekulu: 7
Juhitavus: 8
Hind: 8
Keskmine: 7,8

Allikas - Auto24.ee
CLUB RENAULT - Eesti Renault Klubi
http://club-renault.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta