Fluence - Autoleht

Renault ja Dacia proovisõidud
Vasta
Rain
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 301
Liitunud: 14 Jaan 2010, 00:18
Minu Renault: Grand Scenic 2010
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Fluence - Autoleht

Postitus Postitas Rain » 23 Veebr 2010, 11:05

Renault Fluence: palju autot mõõduka hinna eest

Renault 4,6 meetrise sedaani Fluence hinnakiri stardib 234 900 kroonist, kuid juba kuulutasid automüüjad välja ka sooduspakkumise: 199 900 krooni. See on sendi pealt sama, mis Škoda Octavia soodushind. Chevrolet teeb oma Cruze'ile veel madalama hinna, 189 600 krooni, kuid nii vähe maksev Cruze jääb Octaviale ja Fluence'ile varustuses siiski alla.

Renault uudismudeli baasvarustusnimekiri hiilgab madala hinna taustal pikkusega: stabiilsuskontrollist konditsioneerini ning kiirushoidikust udulaternateni. Soovida jätab siiski istmesoojenduste jagu, mida odavamale varustuspaketile ei saa ka juurde osta, sest eelduseks on nahksisu.

Sedaankerega Fluence'i välimus pole ei eriliselt lennukas ega ülearu konservatiivne, ilmselt võiksid selle voolavad jooned sobida paljudele. Auto välimuses on isikupära täiesti olemas ja sõnum ei kõla sugugi, et „mind saab osta vähem kui 200 000 krooni eest”.

Luksuslik üldmulje
Sisemuses ootavad ees kvaliteetsed materjalid. Nii need kui ka üksikud kroomaksendid loovad šiki üldmulje. Mõned ergonoomika häired siiski esinevad: nii asub suunatulede lüliti roolist nõnda kaugel, et väiksema käega juht sõrmedega mugavalt selleni ei ulatugi.

Kui kiirushoidikut saab reguleerida roolilt, siis selle pealüliti asub ... arvake kus? Keskkonsoolil käetoe ees. Arvestades üldist lülitite loogilist grupeeritust mõjub see eksinuna, teisalt, kui harjuda nuppu sealt otsima, ei saa kasutusmugavusele midagi ette heita.

Tagaistmel leidub lühemat ja keskmist kasvu sõitjatele ruumi piisavalt, pikematel võib hoogsalt langeva katusekaare tõttu pearuumist vajaka jääda. Pakiruumi 530 liitrist mahtu saab iseloomustada kui hiiglaslikku. Selle kasutusvõimalusi avardab läbilaadimisvõimalus, kahandab väike laadimisava. Puudu on ka sulgemiskäepide luugi siseküljel.

Säästlikud mootorid
Mootorivalikust emotsioone otsida ei maksa, küll aga leidub seal kütusesäästu, mis auto hinnaga igati klapib. Odavaima mudeli kapoti alla kuulub 110 hobujõuline bensiinimootor kombineerituna viiekäigulise manuaalkäigukastiga. Keskmiselt tarvitab see bensiini 6,5 liitrit sajale kilomeetrile.

Diisleid saab samuti vaid koos manuaalkäigukastiga: 85 hobujõulist viie- ja 105 hobujõulist kuuekäigulisega. Keskmine kütusekulu on neil võrdne: 4,5 liitrit sajale kilomeetrile, hinnavahe aga 15 000 krooni, vastavalt 254 900 ja 269 900 krooni.

110 hobujõuline bensiinimootor liigutab Fluence'it täpselt nii, nagu tema võimsusnumber 1,2 tonnise tühimassi taustal arvata lubab. Täiesti keskmiselt: ei paku see suurt reipust ega torka silma erakordse uimasusega.

Muudes sõiduomadustes on esiplaanil mugavus: pehme vedrustusega Fluence sobib hästi kehvadele teedele, eriti just pikematel sõitudel tuleb kasuks vaikne sõitjateruum. Soovimisruumi jätab elektrilise roolivõimendi pakutav tunnetus.

Plussid
+ hind
+ varustus
+ sõidumugavus

Miinused
- mõned ergonoomika „kiiksud”
- väike pakiruumi ava

Kokkuvõte
Madala hinna ja ülirikkaliku varustusega mugav pereauto.

Allikas - Autoleht.ee
CLUB RENAULT - Eesti Renault Klubi
http://club-renault.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta