Renault Megane R.S täiustatud versioon Trophy

Renault F1, World Series by Renault jt. rallisarjad
Vasta
siimp
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 816
Liitunud: 20 Apr 2010, 13:12
Minu Renault: puudub
Asukoht: Tartu

Renault Megane R.S täiustatud versioon Trophy

Postitus Postitas siimp » 21 Juun 2011, 21:53

Pilt

Mégane R.S. Trophy võimsus on 265 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 360 Nm, mis on oma klassis konkurentsitult parimad näitajad. Kavandatud on toota 500 sõidukit, mida hakatakse turustama Prantsusmaal, Suurbritannias, Saksamaal, Belgias, Portugalis, Hispaanias, Itaalias, Šveitsis, Austrias ja Sloveenias.

Autol on esinduslikud näitajad: maksimaalne võimsus 265 hobujõudu (suurenes 15 võrra), maksimaalne pöördemoment 360 Nm (+20Nm) saadaval vahemikus 3 000-5 000 pööret minutis, võimsuse-kaalu suhe 5.09kg/hj ning erivõimsus 132,5hj/liiter. Renault Sport’i insenerid on teinud kõvasti tööd Mégane R.S.-i 2.0-liitrise turbolaadimisega mootori spetsifikatsiooniga, et viia sõidunauding veelgi kõrgemale tasemele. Turbo laadimisrõhk on senisest suurem ehk 2.5 bari (üles 0.2 bari), muudetud on ka õhusisselaskesüsteemi.

Parandatud on ka kiirendusnäitajaid: kiirendus paigalt 100 km/h on üksnes 6 sekundit (vähenes 0,1s), tippkiirus on 254 km/h (suurenes 4 km/h) ja 1 km aeg paigalstardiga 25,4s (vähenes 0,3s). Lisaks on Mégane R.S. Trophy’l veel peenelt viimistletud Cup šassii ja standardina piiratud libisemisega diferentsiaal, uus rehviasetus, mis kõik kokku tagavad teelpüsimise ka teravates kurvides nii kuiva kui ka märjaga. Vormel 1 inspireeritud Bridgestone Potenza RE050A rehvid tagavad omakorda suurepärase haarde, stabiilsuse ja müratuse ükskõik millistes ilmastikuoludes. Kütusekulu kombineeritud tsükli järgi on vaid 8,2 liitrit/100km, see on 190g CO2/km, mis tähendab kokkuhoidu 0,2 liitrit/100km ja 5g/km, võrreldes Mégane R.S.-i viimase turuletoomisega.

Mégane R.S. Trophy on hetkega äratuntav tänu mustale katusele, eripärastele kleebistele, uuele tagaspoilerile, 19-tollistele Gloss Black STEEV valuvelgedele ja nummerdatud tahvlile. Esistangesse integreeritud LED-päevasõidutuled mängivad samuti osa selle uhkes väljanägemises. Mégane R.S. Trophy tutvustab ka uut Sirius Yellow kollast kerevärvi, mida hindavad eriti kõrgelt Renault Sport’i fännid. See eriline kerevärv on kättesaadav alternatiivina valikus valgele Glacier White värvile, Etoilé Black mustale ja Cassiopée Grey hallile.

Salongis lisavad sportlikku tunnet Recaro istmed (sõltuvalt turust kangas või nahk), niisamuti keskekraan, mis näitab R.S. monitori loodud andmeid. See innovatiivne andmelogisüsteem kuvab reaalajas erinevaid sõidunäite ja mehaanilisi parameetreid.

Sama masinaga rekord Nürburgringil:
http://www.youtube.com/watch?v=TKyfmUJUzK8[/video]

Allikas: Motors24.ee

Vasta