Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Tere, huvitaks siis 2000-2007a Renault Laguna käivitus kaart.
Millel see põhineb, teab keegi ,mis moodi see ehitatud on?
Minu küsimus ajendatud sellest, et kas oleks kuidagi võimalik see süsteem ümber ehitada, näiteks tavalise lüliti ehk tavalise süüteluku peale.
Ehk siis visata see elektroonika sealt välja ja teha oma kindel lihtne süsteem asemel?
Ehk siis, kuidas see kaardi süsteem on ühendatud autoga, kui keeruliselt ja kas saab kuskilt ise vahele segada?
Nagu olen kuulnud on kaardi sees mingi võti, millega saab uksed lahti?
Ootan asjalikke vastuseid teadjatelt.
Millel see põhineb, teab keegi ,mis moodi see ehitatud on?
Minu küsimus ajendatud sellest, et kas oleks kuidagi võimalik see süsteem ümber ehitada, näiteks tavalise lüliti ehk tavalise süüteluku peale.
Ehk siis visata see elektroonika sealt välja ja teha oma kindel lihtne süsteem asemel?
Ehk siis, kuidas see kaardi süsteem on ühendatud autoga, kui keeruliselt ja kas saab kuskilt ise vahele segada?
Nagu olen kuulnud on kaardi sees mingi võti, millega saab uksed lahti?
Ootan asjalikke vastuseid teadjatelt.
Re: Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Sinule selgituseks, see võti millele oma kirjas vihjad on vaid ukse avamiseks, kui elektrooniline (loe:kaart) süsteem enam ei toimi. See võti EI ole süütevõti! Ja minule jääb arusaamatuks, miks tahad toimivat süsteemi lõhkuda ja asemele välja mõelda mingi omalaadse lahenduse? Hoopis lihtsam oleks osta juba selline auto, millel ei ole kaardiga midagi pistmist...
Selgituseks lisan vastava pildi.
Selgituseks lisan vastava pildi.
- Manused
-
- laguna2Lock&Key.JPG (62.53 KiB) Vaadatud 10930 korda
Re: Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Ma olen täiesti teadlik sellest, mida see võti teeb.
Minu küsimus oligi orienteeritud sellele, kuidas see vastik ebatöö kindlalt toimiv elektrooniline süsteem, vahelt välja visata ja asemele teha korralik lihte toimiv.
Sest mul on üks plaan Renault Laguna omale osta selline.
Toimiva süstemi lõhuksin ära, kuna renault elektroonika on teadagi ja eriti selline elektroonika.
Kaotaksin probleemi juba eos.
Ma ei salli sellist elektroonikat, sellega on peamiselt jama vaid.
Mind huvitabki, kui sügavale süsteemi on see elektroonika tal ehitatud, et kas kuskilt maalt saab ise ligi asjale.
Minu küsimus oligi orienteeritud sellele, kuidas see vastik ebatöö kindlalt toimiv elektrooniline süsteem, vahelt välja visata ja asemele teha korralik lihte toimiv.
Sest mul on üks plaan Renault Laguna omale osta selline.
Toimiva süstemi lõhuksin ära, kuna renault elektroonika on teadagi ja eriti selline elektroonika.
Kaotaksin probleemi juba eos.
Ma ei salli sellist elektroonikat, sellega on peamiselt jama vaid.
Mind huvitabki, kui sügavale süsteemi on see elektroonika tal ehitatud, et kas kuskilt maalt saab ise ligi asjale.
Re: Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Renaulti elektroonikal pole häda midagi, need kaardisüsteemid toimivad väga hästi. Kui sa toimiva süsteemi tahad või oled juba ära lõhkunud, siis oled paras lammas küll. "kuna renault elektroonika on teadagi" paistab, et ei tea sa Renaulti elektroonikast midagi.
Kui sa ei salli elektroonikat siis ära osta Lagunat, sest seal on isegi aknad elektrilised, peaksid päris palju asju ära lõhkuma, enne kui elektroonikast lahti saad . Osta parem "Kopikas" või midagi taolist, siis pole elektroonikaga muret, paned kruvikaga käima ja sõidad.
NB! Kohe kindlasti ei pane sa seda masinat ilma kaardisüsteemita tööle, kuidas sa üldse tuled sellise asja peale, et Renaulti insenerid on nii lollid, et iga kiibitseja suudab nende tehtud immost mööda jalutada. NO OFFENSE, jõudu
Kui sa ei salli elektroonikat siis ära osta Lagunat, sest seal on isegi aknad elektrilised, peaksid päris palju asju ära lõhkuma, enne kui elektroonikast lahti saad . Osta parem "Kopikas" või midagi taolist, siis pole elektroonikaga muret, paned kruvikaga käima ja sõidad.
NB! Kohe kindlasti ei pane sa seda masinat ilma kaardisüsteemita tööle, kuidas sa üldse tuled sellise asja peale, et Renaulti insenerid on nii lollid, et iga kiibitseja suudab nende tehtud immost mööda jalutada. NO OFFENSE, jõudu
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Esiteks oled sa ise lammas, teiseks pole murdmatut süsteemi.
Mind huvitabki, kui sügavale on see süsteem ehitatud, kui asjast mitte midagi ei tea, pole mõtet siia seletama tulla.
Renault Lagunat tahaksin ma vaid turvalisuse pärast, kui selle üldse ostan.
kopikas ei oma mingit turvat ja kopikas pole mingi auto kah.
See kaardisüsteem peab lühiahaliselt kinni hoidma vargaid, mitte seda, et keegi kuskil töökojas auto ümber ehitab.
Kindlasti saab selle süsteemi vahelt välja visata, aga küsimus ongi selles, mida on uut vaja.
Kas kogu elektroonikat mootorini või saab kuskilt lihtsamalt ligi, ma pean seda silmas.
Kuskilt armatuuri all kaugemas sopis võib ju midagi olla, kuhu saab kergelt ligi.
Kuid nagu ütlesin, kui ei tea pole vaja siia oma lollust eksponeerima tulla ja teisi sõimama.
Rääkigu ainult need, kes teavad midagi antud asjast ja midagi kasulikku.
Sellega pole ma üldse nõus, et renault elektroonika midagi töökindlat oleks.
Mind huvitabki, kui sügavale on see süsteem ehitatud, kui asjast mitte midagi ei tea, pole mõtet siia seletama tulla.
Renault Lagunat tahaksin ma vaid turvalisuse pärast, kui selle üldse ostan.
kopikas ei oma mingit turvat ja kopikas pole mingi auto kah.
See kaardisüsteem peab lühiahaliselt kinni hoidma vargaid, mitte seda, et keegi kuskil töökojas auto ümber ehitab.
Kindlasti saab selle süsteemi vahelt välja visata, aga küsimus ongi selles, mida on uut vaja.
Kas kogu elektroonikat mootorini või saab kuskilt lihtsamalt ligi, ma pean seda silmas.
Kuskilt armatuuri all kaugemas sopis võib ju midagi olla, kuhu saab kergelt ligi.
Kuid nagu ütlesin, kui ei tea pole vaja siia oma lollust eksponeerima tulla ja teisi sõimama.
Rääkigu ainult need, kes teavad midagi antud asjast ja midagi kasulikku.
Sellega pole ma üldse nõus, et renault elektroonika midagi töökindlat oleks.
Re: Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Või, et ma ei tea midagi?
Lagunal on mootori juhtplokk ja UCH, UCH on juhtplokk mis juhib kõike salongis toimuvat ja temas pesitseb ka immo. Mootori juhtplokk ei lase mootoril enne käivituda kui ta saab UCH-lt lubava käsu, käsu jagamine käib CAN-võrgu kaudu. Kaardi lugeja on ühenduses UCH-ga. UCH vahetab andmeid kaardilugejaga samuti digitaalse signaali abil. Kui UCH saab kaardilugejalt õige kaardi andmed, siis võtab UCH maha rooliluku ja saadab CAN-võrku käivitumist lubava käsu.
2000-2007 Lagunadel on kahte erinevat kaardilugejat, vanemal versioonil on lugejas mikrolülitid, mille abil lülituvad sisse ACC ja +15 kui kaardi pesasse lükata. Uuemal versioonil lülitab peale start nupu vaiutamist süüte sisse UCH kui näeb, et lugejas on õige kaart.
See oli veel lihtsamalt seletatud, tegelikult on lugu palju keerulisem.
Sellest süsteemist möödahiilimine on lihtsate vahenditega võimatu.
Kui suudad mootori juhtplokki ümber programmeerida nii, et käivitumiseks lubav käsk on alati olemas, siis muu (nt. elektriline roolilukk, süüde) oleks võimalik isegi lihtsamate vahenditega toimima panna.
Kaardisüsteem on väga hästi toiminud, ei näe absoluutselt mingit põhjust selle süsteemi pelgamiseks või kõrvaldamiseks.
Turvalisuse poole pealt on ka teisi autosi mis on saanud tuvakatsetel 5 punkti, et miks just Lagunat eelistada ja samas konnasööjaid(prantslasi) sõimata? Ei mõista.
Ja kui sa nii kõva elektroonik oled, et sinu jaoks ei ole murdmatut süsteemi, siis mis ku..di pärast saa siit foorumist oma küsimusele vastust otsid. Nii kõva elektroonik, nagu sina, ostab selle näru Renaulti ära ja teeb ta nii ümber, et see käivitub näpunipsu peale.
Lagunal on mootori juhtplokk ja UCH, UCH on juhtplokk mis juhib kõike salongis toimuvat ja temas pesitseb ka immo. Mootori juhtplokk ei lase mootoril enne käivituda kui ta saab UCH-lt lubava käsu, käsu jagamine käib CAN-võrgu kaudu. Kaardi lugeja on ühenduses UCH-ga. UCH vahetab andmeid kaardilugejaga samuti digitaalse signaali abil. Kui UCH saab kaardilugejalt õige kaardi andmed, siis võtab UCH maha rooliluku ja saadab CAN-võrku käivitumist lubava käsu.
2000-2007 Lagunadel on kahte erinevat kaardilugejat, vanemal versioonil on lugejas mikrolülitid, mille abil lülituvad sisse ACC ja +15 kui kaardi pesasse lükata. Uuemal versioonil lülitab peale start nupu vaiutamist süüte sisse UCH kui näeb, et lugejas on õige kaart.
See oli veel lihtsamalt seletatud, tegelikult on lugu palju keerulisem.
Sellest süsteemist möödahiilimine on lihtsate vahenditega võimatu.
Kui suudad mootori juhtplokki ümber programmeerida nii, et käivitumiseks lubav käsk on alati olemas, siis muu (nt. elektriline roolilukk, süüde) oleks võimalik isegi lihtsamate vahenditega toimima panna.
Kaardisüsteem on väga hästi toiminud, ei näe absoluutselt mingit põhjust selle süsteemi pelgamiseks või kõrvaldamiseks.
Turvalisuse poole pealt on ka teisi autosi mis on saanud tuvakatsetel 5 punkti, et miks just Lagunat eelistada ja samas konnasööjaid(prantslasi) sõimata? Ei mõista.
Ja kui sa nii kõva elektroonik oled, et sinu jaoks ei ole murdmatut süsteemi, siis mis ku..di pärast saa siit foorumist oma küsimusele vastust otsid. Nii kõva elektroonik, nagu sina, ostab selle näru Renaulti ära ja teeb ta nii ümber, et see käivitub näpunipsu peale.
- Manused
-
- 0247_A3.pdf
- Kaardilugeja Laguna 2001
- (34.55 KiB) Allalaaditud 567 korda
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Näiteks 2001a Renault Laguna, saab miski 50 000kr juba kätte.
Selle raha eest, paremat turvalisust ei saa, ma pole leidnud ja ei tasu ka ainult neid tärne vaadata, tuleb vaadata ka turvatesti sooritust.
Tõsi Lagunal on sealgi mitmeid vigu, aga selle raha eest on teistel autodel palju rohkem vigu turvalisuses.
Turvalisus ja ostuhind ongi kaks asja, mis mind Renault Laguna poole tõukavad, kui üldse tõukavad.
Selle raha eest, paremat turvalisust ei saa, ma pole leidnud ja ei tasu ka ainult neid tärne vaadata, tuleb vaadata ka turvatesti sooritust.
Tõsi Lagunal on sealgi mitmeid vigu, aga selle raha eest on teistel autodel palju rohkem vigu turvalisuses.
Turvalisus ja ostuhind ongi kaks asja, mis mind Renault Laguna poole tõukavad, kui üldse tõukavad.
-
- Tõsine huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 01 Juun 2010, 23:56
- Minu Renault: Megane Coupe & Espace
- Asukoht: Tallinn/Rapla
Re: Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Ka mina ei saa aru, miks toimiv süsteem ringi vahetada omaloomingu vastu. Nende kaartidega tekib probleem siis, kui see niiskuskahjustuse saab või pooleks murtakse või kaardilugeja üle uputatakse. Muudel juhtudel töötab see laitmatult. Ise kasutan igapäevaselt sellist asja ja minul mitmed tuttavad on seda kastuanud juba aastaid ja kellegil ei ole muret. Aga noh, eks igal ühel omad lõbud.
Jõudu ümbertegemisel ja seda kordasaadetud tahaks oma silmaga kaeda ka.
Jõudu ümbertegemisel ja seda kordasaadetud tahaks oma silmaga kaeda ka.
Renault Megane Coupe III 1,6 MAN
Renault Grand Espace III 2,0 ATM
Renault Grand Espace III 2,0 ATM
Re: Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Nujah, kui see peaks juhtuma, näitan heameelega.
Hetkel muidugi ei tea, mis auto ostan ja kas teen selle ringi, aga annan kindlasti teada, kui seda teen.
Hetkel kaldun tugevalt ühe teise auto poole, aga renault laguna ka päris välistatud veel pole.
Seega ei soovita hetkel lootusi kõrgel hoida:)
Kuid ütlen infoks ära, et ma olen kord juba selline elektroonika vihkaja, kuna tean, mida elektroonika endast kujutab töökindluse ja toimivuse osas.
Mõõdukas elektroonika on muidugi normaalne, aga elutähtsas kohas peaks elektroonika hulk väga mõõdukas olema.
Samamoodi olen ma totaalselt selle vastu, et rool ja pidurid elektriliseks/elektrooniliseks teha, ühesõnaga, et kaoks ära otseühendus.
Midagi on aretatud ka, aga mitte seda kõike ja siiski üsna vähe õnneks veel.
Elektriline roolivõim on muidugi ammu olemas, aga selle kannatab veel ehk kuidagi ära, kuigi jah roolitunnetus on olematu elektrilise roolivõimuga.
Hetkel muidugi ei tea, mis auto ostan ja kas teen selle ringi, aga annan kindlasti teada, kui seda teen.
Hetkel kaldun tugevalt ühe teise auto poole, aga renault laguna ka päris välistatud veel pole.
Seega ei soovita hetkel lootusi kõrgel hoida:)
Kuid ütlen infoks ära, et ma olen kord juba selline elektroonika vihkaja, kuna tean, mida elektroonika endast kujutab töökindluse ja toimivuse osas.
Mõõdukas elektroonika on muidugi normaalne, aga elutähtsas kohas peaks elektroonika hulk väga mõõdukas olema.
Samamoodi olen ma totaalselt selle vastu, et rool ja pidurid elektriliseks/elektrooniliseks teha, ühesõnaga, et kaoks ära otseühendus.
Midagi on aretatud ka, aga mitte seda kõike ja siiski üsna vähe õnneks veel.
Elektriline roolivõim on muidugi ammu olemas, aga selle kannatab veel ehk kuidagi ära, kuigi jah roolitunnetus on olematu elektrilise roolivõimuga.
Re: Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Jälle tuleb siit mingit jama...klemmikas kirjutas: kuigi jah roolitunnetus on olematu elektrilise roolivõimuga.
Võiksid ikka vastavalt oma jutu järgi ka käituda:
Osta endale kõigepealt el.võimuga auto ja siis hakka seletama, oma mulaga peletad inimesed normaalsetest autodest eemale. Mis ku..di roolitunnetus?klemmikas kirjutas: Kuid nagu ütlesin, kui ei tea pole vaja siia oma lollust eksponeerima tulla ja teisi sõimama.
Rääkigu ainult need, kes teavad midagi antud asjast ja midagi kasulikku.
Olen ise sõitnud 5 aastat el.võimuga autoga, peaaegu iga päev sõidan klientide autodega, pole migit erinevust...ja olen kindel, et minuga nõustub iga Megane II omanik.
...roolitunnetus...
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
-
- Tõsine huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 01 Juun 2010, 23:56
- Minu Renault: Megane Coupe & Espace
- Asukoht: Tallinn/Rapla
Re: Renault Laguna 2000-2007 käivitus kaardi ehitus
Nõustn ka mina. Oma megane IIIga. Täiesti normaalne ja võiks isegi öelda, et mugavam kui tavaline roolivõim.
Renault Megane Coupe III 1,6 MAN
Renault Grand Espace III 2,0 ATM
Renault Grand Espace III 2,0 ATM