Lugu siis selline et eile ütles salongi soojenduse mootor üles. Madalamate pöörete peal töötas aga kui punni põhja panin siis hakkas pulseerivalt tööle, mõne aja pärast viskas haisu üles ja oligi teine vait. Koduteel piiksatas mitu korda kompuuter ja vilgutas midagi ja kui koju jõudsin siis läks stopp põlema ja aku märk.Aku oli tühi enam auto käima ei läinud. Ise arvan et mootori mähis kõrbes ära ja tekitas mingi lühise. Aga kuidas saab lühis tekkida mis aku nii ruttu tühjendab kuna sellel vooluringil peaks olema kaitse vahel mis peaks ju sellise olukorra välistama.
Tänud ette heade nõuannete eest.
Scenic II 2003 salongisoojenduse mootor
Re: scenic II 2003 salongisoojenduse mootor
tundub et keegi ei oska midagi mulle kosta...
- Edgar
- Renault Klubi auliige
- Postitusi: 466
- Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
- Minu Renault: Rapid, R19
- Asukoht: Tallinn
Re: Scenic II 2003 salongisoojenduse mootor
Tere,
Sarnane kogemus oli safranega. Panin puhuri tööle. Algselt natukene töötas kuid temperatuuri tõustes hakkas ventikas kiiremaid pöördeid sisse ajama ( automaatne süsteem ) ja jäi seisma. Mõtlesin, et tohoh tonti mis nüüd viga. Jõudsin just tee äärde seisma jääda kui igast võimalikust avast hakkas suitsu sisse ajama. Lülitasin kogu soojenduse välja ja sõitsin härmas klaasidega koju tagasi. Seal selgus, et miskine asi ( sorri, elektriteema on minust väga kauge ringiga mööda läinud ) on läbi kärsanud ja mootor käis ka "pulseerivalt" edasi-tagasi suunas. Peale uue mootori paigaldamist ja auto intensiivset pruukimist selgus fakt, et aku ei hoia enam voolu sees. Tegemist oli muidugi ka vana akuga seega ei tea kas need kaks asja olid omavahel seotud. Seega suhteliselt sarnased sümptomid. Lühis ise tekkis mul sellest, et see klapp mis reguleerib välisõhu sissevõttu oli jäänud kuidagi pool irvakil asendisse ja vesi hakkas aegamööda vajuma otse salongi ventika sisse mis on safranel ümmargune. Maha võttes oli käes "kausike" tammelehtede ja veega.
Sarnane kogemus oli safranega. Panin puhuri tööle. Algselt natukene töötas kuid temperatuuri tõustes hakkas ventikas kiiremaid pöördeid sisse ajama ( automaatne süsteem ) ja jäi seisma. Mõtlesin, et tohoh tonti mis nüüd viga. Jõudsin just tee äärde seisma jääda kui igast võimalikust avast hakkas suitsu sisse ajama. Lülitasin kogu soojenduse välja ja sõitsin härmas klaasidega koju tagasi. Seal selgus, et miskine asi ( sorri, elektriteema on minust väga kauge ringiga mööda läinud ) on läbi kärsanud ja mootor käis ka "pulseerivalt" edasi-tagasi suunas. Peale uue mootori paigaldamist ja auto intensiivset pruukimist selgus fakt, et aku ei hoia enam voolu sees. Tegemist oli muidugi ka vana akuga seega ei tea kas need kaks asja olid omavahel seotud. Seega suhteliselt sarnased sümptomid. Lühis ise tekkis mul sellest, et see klapp mis reguleerib välisõhu sissevõttu oli jäänud kuidagi pool irvakil asendisse ja vesi hakkas aegamööda vajuma otse salongi ventika sisse mis on safranel ümmargune. Maha võttes oli käes "kausike" tammelehtede ja veega.
Renault Rapid 1.1 R4 45ps
- deadmouse
- Renault Klubi liige
- Postitusi: 36
- Liitunud: 08 Juun 2010, 16:21
- Minu Renault: Megane Grandtour 1,4 (2005)
- Asukoht: Pärnu, Toronto
Re: Scenic II 2003 salongisoojenduse mootor
Ei hakka uut teemat looma, sest mul ka probleem salongiventilaatoriga (katki midagi siiski veel läinud ei ole). Megane'i salongiventikas on hakanud häälitsema. Töötab kõigil kiirustel, aga põriseb ja vibreerib tuntavalt eriti kiirustel 3 ja 4. Soojenedes jääb veidi vaiksemaks, aga võõras hääl jääb siiski juurde. Kuigi see hääl on häiriv, ei ole ma teeninduses veel käinud. Kas kellelgi on samalaadse probleemiga kogemust? Saab siin ise midagi ära teha või ootab millalgi ees ventika vahetus? Ei tahaks härmas klaasidega teele jääda praeguse ilmaga.
Tänud!
Tänud!
Mégane
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 12
- Liitunud: 27 Apr 2010, 16:09
- Minu Renault: Renault Scenic II 2003 1,6
- Asukoht: Harjumaa
Re: Scenic II 2003 salongisoojenduse mootor
Kogemus ja nõuanded järgmised.
Salongiventilaator lõpetas töö peale pesulast väljasõitu. Nõuanne. Kapoti all pidavat olema kapriissed vihmavee äravooluavad, puhasta neid kord paar aastas et (pesula)vesi ära voolaks sest x-ist suurem hulk vett jõuab ühel hetkel ventikani.
Ka mina ei parkinud puude all kust võiks lehesodi oodata, kuid võibolla aitab see väike nõuanne vähemalt säästa sind u 6,5h (standardarvestus) kestvast vent mootori vahetamisest.
Aga kui häda juba juhtunud, siis CityMotorsis on hetkel seadmed võitluseks külma vastu -40%.
Salongiventilaator lõpetas töö peale pesulast väljasõitu. Nõuanne. Kapoti all pidavat olema kapriissed vihmavee äravooluavad, puhasta neid kord paar aastas et (pesula)vesi ära voolaks sest x-ist suurem hulk vett jõuab ühel hetkel ventikani.
Ka mina ei parkinud puude all kust võiks lehesodi oodata, kuid võibolla aitab see väike nõuanne vähemalt säästa sind u 6,5h (standardarvestus) kestvast vent mootori vahetamisest.
Aga kui häda juba juhtunud, siis CityMotorsis on hetkel seadmed võitluseks külma vastu -40%.