viga süütepoolis või muus?
viga süütepoolis või muus?
Tere
Mul on siis Renault Megane(2005 a) ja kuna ma olen naisterahvas siis loodan et olete mõistvad kui ma ei väljenda asju õigete nimedega
Mure siis sellest et auto hakkas puterdama, kui kiirus läheb üle 70 km /h siis on enam vähem kadunud see puterdamine. Süütepoolid olid jälle nö märjad ja need kuivatati ilusti ära ja lasime ka küünlad ära vahetada ja ikka ei midagi. Olgu öeldud et sama jama oli eelmine suvi kui isa mõtles et peseb mootorit ka aga siis aitas kohe see et poolid kuivatati lihtsalt ära ja kõik oli korras. Nüüd aga ei aita seegi. Käisin diagnostikas ja sain tulemuseks et:
0303 - Misfiring on cylinder 3; destructive misfiring
- Intermittent
Kuna nad ei osanud öelda mis seda võib põhjustada siis panin uue diagnosti aja esindusse(esindus ei ole nõus selle tulemuse põhjal midagi vaatama kuna nemad tunnistavad kas ainult enda või Boschi diagnostikat,seetõttu ka uus diagnostika) ja kuni ma seal aega panin siis juba meesterahvas ütles tel teel et tundub et süütepooliga on midagi. Kas peaks enne proovima ostma uue pooli ja vahetama ära et äkki tõesti asi selles või oleks mõtekas ikka oodata ära mis esindus arvab? On äkki kellegil sama muret olnud?
Mul on siis Renault Megane(2005 a) ja kuna ma olen naisterahvas siis loodan et olete mõistvad kui ma ei väljenda asju õigete nimedega
Mure siis sellest et auto hakkas puterdama, kui kiirus läheb üle 70 km /h siis on enam vähem kadunud see puterdamine. Süütepoolid olid jälle nö märjad ja need kuivatati ilusti ära ja lasime ka küünlad ära vahetada ja ikka ei midagi. Olgu öeldud et sama jama oli eelmine suvi kui isa mõtles et peseb mootorit ka aga siis aitas kohe see et poolid kuivatati lihtsalt ära ja kõik oli korras. Nüüd aga ei aita seegi. Käisin diagnostikas ja sain tulemuseks et:
0303 - Misfiring on cylinder 3; destructive misfiring
- Intermittent
Kuna nad ei osanud öelda mis seda võib põhjustada siis panin uue diagnosti aja esindusse(esindus ei ole nõus selle tulemuse põhjal midagi vaatama kuna nemad tunnistavad kas ainult enda või Boschi diagnostikat,seetõttu ka uus diagnostika) ja kuni ma seal aega panin siis juba meesterahvas ütles tel teel et tundub et süütepooliga on midagi. Kas peaks enne proovima ostma uue pooli ja vahetama ära et äkki tõesti asi selles või oleks mõtekas ikka oodata ära mis esindus arvab? On äkki kellegil sama muret olnud?
Re: viga süütepoolis või muus?
Suht kindel, et viga süütepoolis, tavaline probleem peale mootoripesu ja kui pesu poolid juba märjaks teeb ja puterdamine hakkab pihta, siis see kuivatamine on tavaliselt ajutine lahendus, üks hetk ta siiski lõplikult läbi läheb. Diagnoos ka juba olemas - 3. silinder. Nüüd aitab ainult vahetus.
NB! Renaulti mootoril loetakse silindreid teiselt poolt, kui muidu teiste tootjate mootoritel.
NB! Renaulti mootoril loetakse silindreid teiselt poolt, kui muidu teiste tootjate mootoritel.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: viga süütepoolis või muus?
Nii palju kui me mäletame siis eelmine suvi kui vahetasime ühe pooli ära siis see oligi see kolmas vist. kas võib olla et pool on läbi natuke vähem kui aastaga? autoga on ka palju sõidetud selle aja jooksul...
mees suutis meenutada nii palju et kui diagnostis korra vahetati ära poolid omavahel siis näitas korraks tulemust 2 silinder kuhu panime selle nn uue süütepooli.
mees suutis meenutada nii palju et kui diagnostis korra vahetati ära poolid omavahel siis näitas korraks tulemust 2 silinder kuhu panime selle nn uue süütepooli.
Re: viga süütepoolis või muus?
Pool võib iga kell minestada, pole midagi erilist. Kõige kindlam viis süütepooli nässukeeramiseks on küünlatorbiku sisse
juhtiva määrde toppimine.
Aga:
juhtiva määrde toppimine.
Aga:
Täitsa pael, seal ka juutide võim, neel loevad tagant ette ja paremalt vasakuletipm kirjutas: NB! Renaulti mootoril loetakse silindreid teiselt poolt, kui muidu teiste tootjate mootoritel.
Re: viga süütepoolis või muus?
kui töötava mootoriga puterdab ja hakata võtma süütepooli juhtmeid üks haaval lahti siis ütleb loogika et kui ühendada lahti see mis ei tööta siis ei tohiks ju mootori hääl muutuda aga muutub. ja putertamine ei kao ära isegi mitte 70ga sõites. autol ei ole jõudu. kohapeal töötab mootor ilusti puterdamise lööb sumbutisse ja ei löö isegi mootori tuld põlema.
Re: viga süütepoolis või muus?
Nende poolidega oli mingi teema, et teatud tootja poolid ei kestnud, täpsemalt ei suuda hetkel meenutada, kuid kui tegu selle sama pooliga, mis pidas alla aasta vastu, siis saab selle ju garantiikorras välja vahetada, pöörduge selle süütepooli müüa poole.asjapulk kirjutas:Nii palju kui me mäletame siis eelmine suvi kui vahetasime ühe pooli ära siis see oligi see kolmas vist. kas võib olla et pool on läbi natuke vähem kui aastaga? autoga on ka palju sõidetud selle aja jooksul...
mees suutis meenutada nii palju et kui diagnostis korra vahetati ära poolid omavahel siis näitas korraks tulemust 2 silinder kuhu panime selle nn uue süütepooli.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: viga süütepoolis või muus?
Hääl muutub, kuna süütepoolid töötavad nii, et kaks pooli on ühendatud jadamisi, st. et kui võtad ühelt poolilt pistiku lahti, siis lülitad sellega hoopis kaks pooli korraga välja. Vigase pooli saad teha nii kindlaks, kui keerad kõikide poolide poldid lahti ja töötava mootoriga tõstad poole ükshaaval välja, saad kohe aru, milline pool ei tööta.asjapulk kirjutas:kui töötava mootoriga puterdab ja hakata võtma süütepooli juhtmeid üks haaval lahti siis ütleb loogika et kui ühendada lahti see mis ei tööta siis ei tohiks ju mootori hääl muutuda aga muutub. ja putertamine ei kao ära isegi mitte 70ga sõites. autol ei ole jõudu. kohapeal töötab mootor ilusti puterdamise lööb sumbutisse ja ei löö isegi mootori tuld põlema.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: viga süütepoolis või muus?
V6 Renault mootoritel on tootja Sagem-i süütepoolid kehvemad, kui tootja Valeo omad. Ei tea, kas Meganel on sama tootjate osad kasutusel, kuid võimalusel võiks valida.
tipm kirjutas:Nende poolidega oli mingi teema, et teatud tootja poolid ei kestnud, täpsemalt ei suuda hetkel meenutada, kuid kui tegu selle sama pooliga, mis pidas alla aasta vastu, siis saab selle ju garantiikorras välja vahetada, pöörduge selle süütepooli müüa poole.asjapulk kirjutas:Nii palju kui me mäletame siis eelmine suvi kui vahetasime ühe pooli ära siis see oligi see kolmas vist. kas võib olla et pool on läbi natuke vähem kui aastaga? autoga on ka palju sõidetud selle aja jooksul...
mees suutis meenutada nii palju et kui diagnostis korra vahetati ära poolid omavahel siis näitas korraks tulemust 2 silinder kuhu panime selle nn uue süütepooli.
Re: viga süütepoolis või muus?
lähen proovin kohe tipm meetodit meie meganil valeo poolid.
Re: viga süütepoolis või muus?
vaata, et särakat ei saa!
On megannil tõepoolest see loll järjestikuste poolidega skeem?
Kui pool ise istub küünla otsas, siis vist mitte...ei tea.
Kui küünla peale läheb kõrgepinge juhe, siis on võimalik.
V6-l läheb tagumise rea pool, olevat kehvades tingimustes. mul on ka üks läinud ja see
oli taga ning keskmine. paar tundi pusisin enne kui vahetatud sain.
valeo läks nässu ja huko sai asemele.
On megannil tõepoolest see loll järjestikuste poolidega skeem?
Kui pool ise istub küünla otsas, siis vist mitte...ei tea.
Kui küünla peale läheb kõrgepinge juhe, siis on võimalik.
V6-l läheb tagumise rea pool, olevat kehvades tingimustes. mul on ka üks läinud ja see
oli taga ning keskmine. paar tundi pusisin enne kui vahetatud sain.
valeo läks nässu ja huko sai asemele.
Re: viga süütepoolis või muus?
tere taas
meie auto sai igatahes korda proovisime siin õpetatut ja näe leidsimegi vigase pooli ja panime uue peale ja nüüd Renault on taas terve nagu prantsuse poisslaps ikka
Tänud Teile.
meie auto sai igatahes korda proovisime siin õpetatut ja näe leidsimegi vigase pooli ja panime uue peale ja nüüd Renault on taas terve nagu prantsuse poisslaps ikka
Tänud Teile.
Re: viga süütepoolis või muus?
Probleem järgmine,
Meganil 1-4 silinder töötavad korralikult, 2-3 aga madalatel pööretel puterdavad. Samas säde tundub olevat kena. Kas tegemist võib olla ka vigase süütepooliga.
Meganil 1-4 silinder töötavad korralikult, 2-3 aga madalatel pööretel puterdavad. Samas säde tundub olevat kena. Kas tegemist võib olla ka vigase süütepooliga.