Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 5
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 22:15
Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
Tervitus siinsele foorumirahvale
Kuna värske Megane omanik ja talv veel kestab siis tekkis uudishimu oma uue "saani" üherattaveolisest muutmiseks kaherattaveoliseks. Sai uuritud foorumi teemasid aga paistab, et sellega pole just palju tegeletud. Kastiks 6-ne manuaal ja aastaks 2007, hobuseid 160 kanti. Kas kellelgi oleks hea nõu jagada?
Ette tänades Juhan
Kuna värske Megane omanik ja talv veel kestab siis tekkis uudishimu oma uue "saani" üherattaveolisest muutmiseks kaherattaveoliseks. Sai uuritud foorumi teemasid aga paistab, et sellega pole just palju tegeletud. Kastiks 6-ne manuaal ja aastaks 2007, hobuseid 160 kanti. Kas kellelgi oleks hea nõu jagada?
Ette tänades Juhan
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 5
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 22:15
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
Mismõttes "ühearattaveolisest kaherattaveoliseks" ? Kas pead silmas seda, et tahad teha Megane 4WD-ks.?
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 5
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 22:15
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
Lugupeetud tipm
Ma ei tea kuidas Vel Satisega on aga Meganil libedaga veojõukontrolli välja lülitades veab ainult üks ratas
Ma ei tea kuidas Vel Satisega on aga Meganil libedaga veojõukontrolli välja lülitades veab ainult üks ratas
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
ja kumb... vasak või parem?juhanjuunior kirjutas:Lugupeetud tipm
Ma ei tea kuidas Vel Satisega on aga Meganil libedaga veojõukontrolli välja lülitades veab ainult üks ratas
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
-
- Tõsine huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 03 Mai 2010, 21:15
- Minu Renault: 2*Espace II
- Asukoht: Tartu
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
See on tõesti vinge leid, proovi ära ja jaga meile oma teadmisi.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 5
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 22:15
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
Lugupeetud tipm
Kuna Te ei tundu just kõige "teravam pliiats " olema siis siin väike vihjehttp://en.wikipedia.org/wiki/Differenti ... al_device)
Siit saab ise vaadata kas vasak või parem
Kuna Te ei tundu just kõige "teravam pliiats " olema siis siin väike vihjehttp://en.wikipedia.org/wiki/Differenti ... al_device)
Siit saab ise vaadata kas vasak või parem
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
teritama peaksid ikkagi pigem ennast, nimelt on megane ikkagi kaherattaveoline ja just seda sama linkki kasutades saad aru miks autol hakkab läbilibisema see ratas, millel halvem haakumine - see ei tee teda üherattaveoliseks.juhanjuunior kirjutas:Lugupeetud tipm
Kuna Te ei tundu just kõige "teravam pliiats " olema siis siin väike vihjehttp://en.wikipedia.org/wiki/Differenti ... al_device)
Siit saab ise vaadata kas vasak või parem
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
Katsusin ka seda linkki, aga ikkagi ei saa aru, miks sa tipm küsisid, kas vasak või parem.
- Edgar
- Renault Klubi auliige
- Postitusi: 466
- Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
- Minu Renault: Rapid, R19
- Asukoht: Tallinn
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
Kasutaja Tipm on siinse foorumi teravaim pliiats. Mina sain aru miks ta küsis nii. Samas minu huumorimeel on ka terav ja sarkastiline.
[ Postitatud mobiililt ]
[ Postitatud mobiililt ]
Renault Rapid 1.1 R4 45ps
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
Tore näha, et ma ei ole ainukeEdgar kirjutas:Kasutaja Tipm on siinse foorumi teravaim pliiats. Mina sain aru miks ta küsis nii. Samas minu huumorimeel on ka terav ja sarkastiline.
kui juunior-poiss oleks öelnud, et veab ainult vasak ratas, siis oleksin soovitanud tal jätta auto nii, et vasak ratas on asfaldil ja parem jääl, kässar peal, las üritab kohalt ära minna ja siis vaadaku milline ratas nüüd veab.olev kirjutas:Katsusin ka seda linkki, aga ikkagi ei saa aru, miks sa tipm küsisid, kas vasak või parem.
Aga tegelikult ta teab küll diferentsiaali tööd, lihtast antud teema mure sõnastus jätab soovida. Nagu ma aru olen saanud, tahab ta proovida käigukasti paigaldada tavalise difri asemel piiratud libisemisega difri. Jõudu tööle, kuid siiski oli enne rattavalem 4x2 ja jääb pärast ka 4x2.
Siin sellega pole palju tegeletud kuna sellega tegelevad rohkem rallisõitjad ja kiirendajad ning siin foorumis selliseid inimesi palju ei ole.juhanjuunior kirjutas:Sai uuritud foorumi teemasid aga paistab, et sellega pole just palju tegeletud.
Huvitav, et juhan-poiss ei ole rohkem oma mõtetest rääkinud, äkki uuris LSD difri hinna järgi ja siis mattis mõtte maha?
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
No pulli pärast oleks võind kohe puksivale rattale naelkummi pealepaneku soovituse anda.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 5
- Liitunud: 18 Veebr 2013, 22:15
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
Tore on lugeda tehnilises teemas nii sisukat arutelu.
Kel nüüd aega veidi üle jääb leiab siit lingist veidi vajalikumat infot
http://www.getflat.co.uk/phcdownload/up ... EGANE2.pdf
Kel nüüd aega veidi üle jääb leiab siit lingist veidi vajalikumat infot
http://www.getflat.co.uk/phcdownload/up ... EGANE2.pdf
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
See teebki tast üherattaveolise ju! Sest kui üks läbi libiseb jääb teine ju seisma kuna tavaline differ laseb ratastel erineva kiirusega (ja ka suunaga) pöörelda. Tavaline differ jagab veojõu ratastele võrdselt tingimusel, et ratastel on võrdselt pidamist.tipm kirjutas:teritama peaksid ikkagi pigem ennast, nimelt on megane ikkagi kaherattaveoline ja just seda sama linkki kasutades saad aru miks autol hakkab läbilibisema see ratas, millel halvem haakumine - see ei tee teda üherattaveoliseks.juhanjuunior kirjutas:Lugupeetud tipm
Kuna Te ei tundu just kõige "teravam pliiats " olema siis siin väike vihjehttp://en.wikipedia.org/wiki/Differenti ... al_device)
Siit saab ise vaadata kas vasak või parem
Kõik ühesillaveolised autod (millel pole LSD-d ega difrilukku ega keevisdifrit) võib tinglikult lugeda üherattaveolisteks. Ja kui ei usu tõsta üks vedava silla ratas üles ja vaata kas saad tunkraua pealt maha sõita
Selles mõttes on maastur, millel keskdiffer lukku käib, kaherattaveoline - üks esimene ja üks tagumine ratas veavad.
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
Järgmine... Keda sa siin omaarust õpetad? Paned maasturil keskdifri lukku, näiteks Jeep GC ja siis on ta ainult kaherattaveoline? Miks maasturitel taga 4x4 või AWD kirjas on? Maga välja ja mine kooli.
Teistel autodel peaks olema siis rattavalem 4x1, "tinglikult" võid lugeda ennast kolmejalaliseks, kuigi üks jalg maani ei ulata.
Mis siin ikka vaielda, tehke kõik oma autod siis "kaherattaveoliseks", kõige odavam - keevitage differ kinni.
Täiesti mõttetu teema, mina loobun.
Teistel autodel peaks olema siis rattavalem 4x1, "tinglikult" võid lugeda ennast kolmejalaliseks, kuigi üks jalg maani ei ulata.
Mis siin ikka vaielda, tehke kõik oma autod siis "kaherattaveoliseks", kõige odavam - keevitage differ kinni.
Täiesti mõttetu teema, mina loobun.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
- Edgar
- Renault Klubi auliige
- Postitusi: 466
- Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
- Minu Renault: Rapid, R19
- Asukoht: Tallinn
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
Tipm ära nüüd tühja pärast ärritu. Kui lusikaga annad siis kulbiga ei võta.
Nii tarkade inimestega ei ole mõtet vaielda.
[ Postitatud mobiililt ]
Nii tarkade inimestega ei ole mõtet vaielda.
[ Postitatud mobiililt ]
Renault Rapid 1.1 R4 45ps
Re: Üherattaveolisest-kaherattaveoliseks
Oled õigel teel! Kui maasturil on keskdiffer lukus, siis on ta "kaheratta veoline" - üks ratas esisillast ja teine tagasillast.tipm kirjutas:Järgmine... Keda sa siin omaarust õpetad? Paned maasturil keskdifri lukku, näiteks Jeep GC ja siis on ta ainult kaherattaveoline? Miks maasturitel taga 4x4 või AWD kirjas on?
Kirjadest niipalju, et kohas kus tavaliselt lõunat käin söömas pargib tihti üks fookus ja tal 4x4 ja 4wd kirjad peal ...