Tere,
On plaanis autot vahetada ja silma on hakanud Just Vel Satis.
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin on siis Eestis pakutavad isendid. Aga nüüd küsimus auto karakteri kohta. Huvipakkuv on 3.0 DCi. Kas on vastupidav ja kui esinevad siis millised tüüpvead? Ja mida oskate öelda käigukasti kohta?
Mitme km tagant on soovituslik mahlad vahetada nii mootoris kui kastis?
Ette tänades,
Albert
Ostuabi: Renault Vel Satis
Re: Ostuabi: Renault Vel Satis
Ise olen Vel Satise omanik olnud veel lühikest aega, siiani olen autoga ülirahul, suur, hästi juhitav, turvaline, ilus auto(vähemalt minu silmadele ) ja mis kõige tähtsam - ülimugav. Kahetsen, et ei ole seda autot endale juba aastaid tagasi soetanud.
Aga nüüd Vel Satise kulukusest. Minu auto on 9 aastat vana, tundub, et selle auto puhul ongi see just selline vanus kus kõik auto sõlmed järgi hakkavad andma. Mida ma kõikke juba selle mõne kuu jooksul ära ei ole vahetanud ja remontinud? Alustasin mootori remondist - vahetatud kõik tihendid(vähemalt pooled zimmerid lekkisid)hammasrihm, veepump, jne, veermik - kolinad - vahetasin igasuguseid juppe ja lõpuks nüüd sain kolinatest lahti(ei tea kui kauaks ), roolilatt vahetatud - lekkis ja kolises, siduri vahetus - siduri töösilinder lekkis ja vedelik rikkus ka ketta ära, pidurisüsteem - kõik kettad ja klotsid(noh, need on kuluvad osad - peab igal autol vahetama), generaatori remont, starteri remont, käigukasti tihendite vahetus(jälle zimmerid lekkisid). Ja kuradi raske on sellele B varuosasid leida - enamasti eestis puuduvad. Olen alles 12 000 km sõitnud ja nii palju remontinud, ei tea mis järgmiseks üles ütleb. Kui ma ise autoremondiga ei tegeleks, ehk siis kõik töö tegin ise ära, siis oleks see auto mulle juba umbes kahekordse turuväärtuse maksma läinud.
Aga siiski hetkel on ta mul täielikult korras ja olen autoga väga rahul.
Minu Vel Satisel on 2,2 dci vahel ja toimib, kuigi võiks vähe kangem olla, kuna seda suurt kere on ikka väga raske liigutada. Mis puutub 3,0 dci-sse siis see on ISUZU mootor, mida leidub ka Opeli ja Saabi kapoti all. Ja need mootorid ei pea vastu, pole kuulnud midagi head. Ise sada mootorit ei tahaks ja teistele ka ei soovitaks. Kunagi tahaks soetada endale vähe uuema Vel Satise, kus on vahel 2,0dci - see ketiga Nissani mootor ja toimib väga hästi.
NB! Kui Vel Satis on toodud välismaalt siis on spidomeeter päris kindlasti keritud, prantsusmaal olid Vel Satised taksod, mis sõitsid kahe aastaga 300 000 km läbi. Nii, et läbisõittu uskuda ei tasuks.
Aga nüüd Vel Satise kulukusest. Minu auto on 9 aastat vana, tundub, et selle auto puhul ongi see just selline vanus kus kõik auto sõlmed järgi hakkavad andma. Mida ma kõikke juba selle mõne kuu jooksul ära ei ole vahetanud ja remontinud? Alustasin mootori remondist - vahetatud kõik tihendid(vähemalt pooled zimmerid lekkisid)hammasrihm, veepump, jne, veermik - kolinad - vahetasin igasuguseid juppe ja lõpuks nüüd sain kolinatest lahti(ei tea kui kauaks ), roolilatt vahetatud - lekkis ja kolises, siduri vahetus - siduri töösilinder lekkis ja vedelik rikkus ka ketta ära, pidurisüsteem - kõik kettad ja klotsid(noh, need on kuluvad osad - peab igal autol vahetama), generaatori remont, starteri remont, käigukasti tihendite vahetus(jälle zimmerid lekkisid). Ja kuradi raske on sellele B varuosasid leida - enamasti eestis puuduvad. Olen alles 12 000 km sõitnud ja nii palju remontinud, ei tea mis järgmiseks üles ütleb. Kui ma ise autoremondiga ei tegeleks, ehk siis kõik töö tegin ise ära, siis oleks see auto mulle juba umbes kahekordse turuväärtuse maksma läinud.
Aga siiski hetkel on ta mul täielikult korras ja olen autoga väga rahul.
Minu Vel Satisel on 2,2 dci vahel ja toimib, kuigi võiks vähe kangem olla, kuna seda suurt kere on ikka väga raske liigutada. Mis puutub 3,0 dci-sse siis see on ISUZU mootor, mida leidub ka Opeli ja Saabi kapoti all. Ja need mootorid ei pea vastu, pole kuulnud midagi head. Ise sada mootorit ei tahaks ja teistele ka ei soovitaks. Kunagi tahaks soetada endale vähe uuema Vel Satise, kus on vahel 2,0dci - see ketiga Nissani mootor ja toimib väga hästi.
NB! Kui Vel Satis on toodud välismaalt siis on spidomeeter päris kindlasti keritud, prantsusmaal olid Vel Satised taksod, mis sõitsid kahe aastaga 300 000 km läbi. Nii, et läbisõittu uskuda ei tasuks.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: Ostuabi: Renault Vel Satis
Tere,
Ega mina 2.2 DCi ka midagi head ei ole kuulnud. Valgevene foorum ütleb, et sama probleemne mootor ja sama kallis parandada. 3.0 DCi probleem seisneb selles, et mootor seiskub ülekuumenemise tõttu mis on põhjustatud, kas väga harvas õli vahetusest(oli vist iga 30 000 tagant vaja teostada Renauldi esinduse andmetel) või liiga rängas eksplateerimises nagu selleks Saksamaa ja selle kiirteed, et toimub jahutusvedeliku kadu ja sellest tulebki mootori seiskus.
Ja 2.2 DCi probleemisk on turbiin ja teiseks väntvõlli osade kulumine on liiga suur koormus väntvõllile nende 150 hobujõuga.
Ja kuna meie turul on 1 ainuke 2.2 DCi ja auto varustuse poolest tühja võitu siis mina ikka pööran praegusel hetkel tähelepanu 3.0 DCi.
Ja muideks lugesin veel et peale 2004 aastat 3.0DCi kuumenemise probleem kadus..kas keegi oskab sellele vastata? Et kas mootorit tehti ümber või mis?
Ega mina 2.2 DCi ka midagi head ei ole kuulnud. Valgevene foorum ütleb, et sama probleemne mootor ja sama kallis parandada. 3.0 DCi probleem seisneb selles, et mootor seiskub ülekuumenemise tõttu mis on põhjustatud, kas väga harvas õli vahetusest(oli vist iga 30 000 tagant vaja teostada Renauldi esinduse andmetel) või liiga rängas eksplateerimises nagu selleks Saksamaa ja selle kiirteed, et toimub jahutusvedeliku kadu ja sellest tulebki mootori seiskus.
Ja 2.2 DCi probleemisk on turbiin ja teiseks väntvõlli osade kulumine on liiga suur koormus väntvõllile nende 150 hobujõuga.
Ja kuna meie turul on 1 ainuke 2.2 DCi ja auto varustuse poolest tühja võitu siis mina ikka pööran praegusel hetkel tähelepanu 3.0 DCi.
Ja muideks lugesin veel et peale 2004 aastat 3.0DCi kuumenemise probleem kadus..kas keegi oskab sellele vastata? Et kas mootorit tehti ümber või mis?
Re: Ostuabi: Renault Vel Satis
Kui otsimist kasuatada leiab sellise teema üles....
http://club-renault.ee/foorum/viewtopic ... atis#p2015" onclick="window.open(this.href);return false;
ehk on abi?
http://club-renault.ee/foorum/viewtopic ... atis#p2015" onclick="window.open(this.href);return false;
ehk on abi?