Megane III 2008-...

Kust kohast, mis hinnaga, millist autot või detaili soetada?
Vasta
Kasutaja avatar
risto00
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 283
Liitunud: 13 Aug 2010, 21:59
Minu Renault: Trafic '17, Safrane '97
Asukoht: Kilingi-Nõmme, Pärnumaa
Kontakt:

Megane III 2008-...

Postitus Postitas risto00 » 10 Dets 2013, 01:30

Oskab keegi miskit rääkida uuema Megane'i kohta? Mida peaks eelistama ja mida vältima, nii mootori kui muu osas. Diisel või bensiin, kuna peamiselt naisele sõitmist ja palju läbisõitu ei oleks siis ilmselt vist isegi bensiin ehk..
On kellegil kogemust sihukese mudeliga?
When a young man stares into space, they call it thinking
When an old man stares into space, they call him senile

Margo
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Mär 2013, 09:32
Minu Renault: Mégane III Coupé Dynamique 110

Re: Megane III 2008-...

Postitus Postitas Margo » 27 Dets 2013, 12:15

Ostin endale 2013 märtsis kõnealuse põlvkonna kupeekerega Megane'i. Auto on aastast 2010 ja oli enne minu kätte jõudmist esinduse poolt kasutada antud "sponsorauto". Et teada, millega võrdlen, siis eelmine auto oli mul 1-liitrine 2006. aasta Toyota Yaris.

Mootor on minu Megane'il tavaline 1,6 bensukas (110 hj variant, mitte vanem 100 hj, mida leiab eelkõige baasvarustusega viieukselistelt) koos 6-käigulise manuaaliga. Mootor peaks olema üsna vastpidav ja lihtsa ehitusega (ehk kergelt hooldatav), teisalt ei paku see midagi erilist ei dünaamika ega kütusesäästu osas. Sajani umbes 10 sekundiga ja maanteel alla 100 km/h möödasõitu alustades viies sisse. Samasugused lihtsad 1,6-liitrised bensukad olid enne praegust väikeste turbokate võidukäiku baasmootoriks enamikul väike-keskklassi masinatel.

Minu auto kütusekulu numbritega võid tutvuda siin. Kõrge linnakulu minu andmetes tuleneb sagedastest 2-3km otsadest südalinnas, ent maanteel on ka raske jalaga sõites keskmine 7 liitrit sajale. Erksamaks liikumiseks tahab mootor pöördeid saada- nt foori alt vaikselt veeredes teisega startides ei toimu gaasi vajutades enne pööretevahemiku keskpaika suurt midagi. Samas saab ka linnas stabiilselt liikudes (üle 60 km/h) kuuenda sisse lükata.

Salong on mugav, istmed on korraliku külgtoega. Krooniliste armatuurlaua-katsujate rõõmuks on pehmeid pindu piisavalt. Tagaistmel pikemad inimesed ennast mugavalt ei tunne- pea käib kiiresti lakke (ilmselt Coupe-mudeli langevale katusejoonele makstav lõiv), aga kuni 175 cm tunnevad ennast koduselt.
Ainult konditsioneeriga autot pole mõtet osta, enamikul on peal kahetsooniline kliimaseade.
TomTom naviseade on täiesti kasutatav ja kaartide uuendused (SD-kaardil arvuti ja interneti kaudu) tagatud ka tulevikus. Samas hõivab navi juhtkang salongi esiosa ainukese reaalselt kasutatava topsihoidja... See ongi mu üks põhilisi etteheiteid- väikesi panipaiku (telefoni, rahakoti, Mynthoni tarbeks) on vähe, kuigi uksesahtlid ja keskkonsooli "boks" ise on mahukad.
Valdaval enamikul on olemas arhailiste RCA-kaablitega toimiv välise audioseadme ühendamise võimalus, parematel versioonidel USB-pulga ühendamise võimalus.
Püsikiiruse hoidja on ka üks neist asjadest, mis odavama otsa autodel puudub, aga mis võiks ju olla.
Parkimisandurid kuluvad marjaks ära, kuna kupeel on nähtavus tahapoole üsna kehv. Parkimiskaamera oleks ideaalne. Teisalt, vahel naise ufo-Civicuga sõites tundub, et sellel on nähtavus tahapoole veel hullem...
Tehasest pandi neile kaasa ainult kompressor ja purk "vahtu"- tasub meeles pidada, kui vaatad välismaalt toodud autot. CityMotorsi sõnul asendasid nad kõigil enda poolt müüdud Megane'idel selle reaalse tagavararattaga.

Hoolduses pole veel käinud, sinna on asja ~3 kuu pärast. Küll aga sai ülevaatusel põhja alla kiigatud ja peale millalgi lähiajal vahetust vajava esimese stabikavarda pole midagi järele andnud. Viieaastase garantii alla kuuluvat ka veermikuosad- eks paistab, kuidas see reaalsuses välja kukub. Kerel pole roostet kuskil märganud.

Tundub, et madalama vartustusastmega (Expression, Generation) autosid saab juba alla 7000 euroga, aga ma pigem paneks natuke juurde ja vaataksin hilisema edasimüügi soodustamiseks ja hinnalanguse pehmendamiseks parema varustusega (Dynamique- kliima, püsikiirus) autosid. Eesti ajalooga autode valik on päris lai. Skaala tipus olev 265-hobuseline RS-kupee on parima hinna-kiiruse suhtega hot hatch.

Kui on spetsiifilisemaid küsimusi, anna teada!

Vasta