Renault Espace-ist üldiselt

Kust kohast, mis hinnaga, millist autot või detaili soetada?
Vasta
fxz
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 5
Liitunud: 18 Aug 2014, 18:13

Renault Espace-ist üldiselt

Postitus Postitas fxz » 18 Aug 2014, 18:25

Viimasel hetkel olen pööranud oma silmad Espace' poole. Olen lugenud siit ja sealt, kuid eks see nii olegi, et niipalju, kui on inimesi on ka arvamusi.. Soovitatakse eemale hoida 2,2 dci-s, samas ei soovitata ka 3,0-i.. mis siis järgi jääb? 1,9 dci 85kW? Kas see on siis OK? Kas see jällegi lahjaks ei jää sellise kere kohta? 2.0 bensukas ilmselgelt hakkab neelama ja pole taas mõistlik valik?
Maha tehti suuresti peale 2003 mudelid, sest need pidavat juba RENAULT-id olema enne seda pidid miski matkaauto baasil asjad olema..
Ilmselt ei olegi võimalik ühest arvamust, kuid kuna mul aega on, siis looks pisikese arutelu, kuni suudan langetada otsuse..
Loodetavasti ikka Renault espace' kasuks, sest olen ka piilunud VW Caddy Life' ja ka muid isendeid..

Soovin nüüd abi!

cavari24
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Sept 2012, 14:10

Re: Renault Espace-ist üldiselt

Postitus Postitas cavari24 » 19 Aug 2014, 00:15

Diislid:
1.9 - lihtne ja lollikindel. Kõik mootorid, mida olen näinud, on õlised, probleemse EGRiga ja turboga.
2.2 - konstruktiivselt ideaalseim mootor. Aga kuna Renault soovitas vahetada õli iga 30.000 km, tuleb tihti välja kuulus väntvõlli probleem.
3.0 - faas 1 (p9x 701) isuzu mootor kuumeneb üle, hiljem või varem nad kõik sõidavad remonti või vahetusele, ka opelid ja saabid sama mootoriga. Põhjus - hülssite nihkumine.
3.0 - faas2 (p9x 715) ideaalne mootor. Aga kütusekulu on umbes 11l, ja hooldus on kallis.
2.0 - Kõige uuem mootor, aga probleemid on samad - saaled, turbod jne... Pluss jubekallid pihustid ja ebakindel tagasivoolu klapp.

[ Postitatud mobiililt ]

fxz
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 5
Liitunud: 18 Aug 2014, 18:13

Re: Renault Espace-ist üldiselt

Postitus Postitas fxz » 19 Aug 2014, 08:45

Siit välja lugedes oleks siiski kaks versiooni?
1.9 ilma brobleemse EGR-ita ja turbota?
2.2 ja vahetada tihedamalt õli?

cavari24
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Sept 2012, 14:10

Re: Renault Espace-ist üldiselt

Postitus Postitas cavari24 » 19 Aug 2014, 11:07

soovitan ikka 2.2, ja koheselt vahetada kepsusaaled (paigaldada ainult originaal). Kui väntvõll pole taastatud-lihvitatud, töötab veel kaua.
PS. Probleem ei ole ainult hooldusvälbas, veepumba juurest võib lekkida õlisüsteemi. Igaks juhuks soovitan vahetada iga 60.000 km (vahetus ei ole koos hammasrihmaga, aga kindlasti tuleb ka õli vahetada - u 0.3l tosooli läheb õlivanni.)

fxz
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 5
Liitunud: 18 Aug 2014, 18:13

Re: Renault Espace-ist üldiselt

Postitus Postitas fxz » 19 Aug 2014, 14:30

Palju sellisele saaled maksavad ja kui keeruline on Renault-il neid vahetada.. Pole senini ühegi Prantslasega kokku puutunud.. Nüüd, kui selgub siiki lahtivõtmisel, et on juba taastatud ka väntvõlli, siis juba lugu sitem, jah?

MavaCX
Renault Klubi liige
Renault Klubi liige
Postitusi: 239
Liitunud: 12 Veebr 2010, 23:31

Re: Renault Espace-ist üldiselt

Postitus Postitas MavaCX » 20 Aug 2014, 00:11

fxz kirjutas:Viimasel hetkel olen pööranud oma silmad Espace' poole. Soovitatakse eemale hoida 2,2 dci-s, samas ei soovitata ka 3,0-i.. mis siis järgi jääb? 1,9 dci 85kW? Kas see on siis OK? Kas see jällegi lahjaks ei jää sellise kere kohta? 2.0 bensukas ilmselgelt hakkab neelama ja pole taas mõistlik valik?
Maha tehti suuresti peale 2003 mudelid, sest need pidavat juba RENAULT-id olema enne seda pidid miski matkaauto baasil asjad olema..

Soovin nüüd abi!
Tere

Sõidan nii selle enne 2003 mudeliga (see ei ole III põlvkond aga tootja ikka sama, ei tea kust see "matkauto" nimi tuleb?!) ja ka 2005 mudeliga. Espace IV on ka veel 2.0 diisel ja 3,5 bensu mootor - Nissani toode.
Tehnilise poole pealt on juba tausta kajastatud aga ega sellise kere liigutamisel mingit ökonoomsust taga ajad pole mõtet.
Eks vaagima peab asjaolu kui palju saab diisliga kokku hoida, mina sõidan bensukatega. On olnud kogemusi ka 1,9dci mootoriga aga arvan, et see jääb sellele masinale liiga nõrgaks. 2.0 bensukas peaks olema turboga, 2.0 diisel peaks olema uue põlvkonna mootor.
Muidu on auto mahukas, oleneb kui palju on istmeid aga sõna "Grand" on pikema tagumise osaga - seega peaks 7kohalisena taga ka pakiruumi olema. Kõik tagumised istmed on välja võetavad ja ka ümberpaigutatavad, aga istme peab siis kuhugile hoiule panema, üsna suur on teine.
Enne ostu peaks kontrollima esisilla ära, seal on kuluvaid osi palju. Tasub kontrollida el.seisupiduri funktsionaalsust ja tagurdusandurite korrasolekut. Autol peaks olema ka rehvirõhu kontrollsüsteem aga andurid ei pea meie kliimas hästi vatsu, saab kasutada ka teise ringi omi(süteemi saab ka välja lülitada). Hea oleks ka kõik muud lisad üle kontrollida: p.kiiruse hoidja, tagaklaasi soojendus, peeglite kokkuklappimine jne.
Pilt
V6 RENAULT

fxz
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 5
Liitunud: 18 Aug 2014, 18:13

Re: Renault Espace-ist üldiselt

Postitus Postitas fxz » 20 Aug 2014, 22:41

Sellised vastused on nüüd küll igati teretulnud! Turboga bensuka just müüsin maha ja enam ei taha seda.. Prooviks ära ikkagi diisli. Nüüd hakkab välja kooruma, et ka 2.0 diisel on üks soovitustest? Aga milline on see "uue põlvkonna" ja milline "vana põlvkonna" mootor? MIs neil vahet on?
MavaCX kirjutas: Tere

Sõidan nii selle enne 2003 mudeliga (see ei ole III põlvkond aga tootja ikka sama, ei tea kust see "matkauto" nimi tuleb?!) ja ka 2005 mudeliga. Espace IV on ka veel 2.0 diisel ja 3,5 bensu mootor - Nissani toode.
Tehnilise poole pealt on juba tausta kajastatud aga ega sellise kere liigutamisel mingit ökonoomsust taga ajad pole mõtet.
Eks vaagima peab asjaolu kui palju saab diisliga kokku hoida, mina sõidan bensukatega. On olnud kogemusi ka 1,9dci mootoriga aga arvan, et see jääb sellele masinale liiga nõrgaks. 2.0 bensukas peaks olema turboga, 2.0 diisel peaks olema uue põlvkonna mootor.
Muidu on auto mahukas, oleneb kui palju on istmeid aga sõna "Grand" on pikema tagumise osaga - seega peaks 7kohalisena taga ka pakiruumi olema. Kõik tagumised istmed on välja võetavad ja ka ümberpaigutatavad, aga istme peab siis kuhugile hoiule panema, üsna suur on teine.
Enne ostu peaks kontrollima esisilla ära, seal on kuluvaid osi palju. Tasub kontrollida el.seisupiduri funktsionaalsust ja tagurdusandurite korrasolekut. Autol peaks olema ka rehvirõhu kontrollsüsteem aga andurid ei pea meie kliimas hästi vatsu, saab kasutada ka teise ringi omi(süteemi saab ka välja lülitada). Hea oleks ka kõik muud lisad üle kontrollida: p.kiiruse hoidja, tagaklaasi soojendus, peeglite kokkuklappimine jne.

MavaCX
Renault Klubi liige
Renault Klubi liige
Postitusi: 239
Liitunud: 12 Veebr 2010, 23:31

Re: Renault Espace-ist üldiselt

Postitus Postitas MavaCX » 20 Aug 2014, 23:34

Kasutaja cavari24 ju mainis selle 2,0 diisli kohta midagi. Lihtsalt varem seda diislit pole olnudki, see tuli vist aastal 2008? Vanem diisel (3,0) on mõtetu ost, korras mootoriga autot on väga raske leida.
Pilt
V6 RENAULT

fxz
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 5
Liitunud: 18 Aug 2014, 18:13

Re: Renault Espace-ist üldiselt

Postitus Postitas fxz » 21 Aug 2014, 22:40

Nüüd siis olen tänaseks aru saanud, et jääma peaks igati 2,2 dci peale . ja esimesel võimalusel kohe siis saaled ära vahetama?
Olen piilunud siin foorumit ühest ja teisest nurgast ja kooruvad põhivigadena välja ka mingid elektriprobleemid, et ei taha suhelda kord armatuur ja siis teab mis veel.. kui suur probleem on elektristikuga siis?

cavari24
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Sept 2012, 14:10

Re: Renault Espace-ist üldiselt

Postitus Postitas cavari24 » 22 Aug 2014, 21:20

Kui eriti kogemust ei ole ja oled Tallinnast, pakun testdraivi. Vähemalt tead, mis see auto on ja kas sulle on vaja just selline. Espace 3,0 2007, tellitud absoluutelt täiskomplektatsioon Initiale baasil.
PS - autot ei müü, ise otsisin euroopas rohkem kui 3 kuud :)

[ Postitatud mobiililt ]

Airon
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 15
Liitunud: 19 Mai 2015, 11:42

Re: Renault Espace-ist üldiselt

Postitus Postitas Airon » 19 Mai 2015, 11:47

Kas keegi oskab rääkida täpsemalt midagi konkreetsest isendist?
http://www.auto24.ee/used/1999295" onclick="window.open(this.href);return false;

Suhteliselt kindlalt plokikaane tihend ja plokikaas ära.
Võimalik, et ka mootoriplokk - sellisel juhul ei ole vist mingisugust mõtekust seda isendit soetada.

Kuid loodan, et foorumi rahvas oskab teglitaguseid avada :)

Vasta