Ostuabi - Renault Clio I (1990-1998)

Kust kohast, mis hinnaga, millist autot või detaili soetada?
Vasta
siimp
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 816
Liitunud: 20 Apr 2010, 13:12
Minu Renault: puudub
Asukoht: Tartu

Ostuabi - Renault Clio I (1990-1998)

Postitus Postitas siimp » 24 Mai 2010, 19:54

Erinevate versioonide kohta saab täpsemalt lugeda AJALOO TEEMAST (viitena Clio I ajalugu).

Plussid: hea manööverdamisvõime, hea juhitavus, vastupidavad mootorid (eriti bensiinimootorid), ökonoomne, mugav ja vaikne linnasõitudel, siseruum piisavalt mahutav.

Miinused: nõrgad pidurid (blokeeruvad kergelt), esimestel mudelitel elektriprobleemid, võimalikud naginad salongis, tagumised tiivad kipuvad roostetama, automaat käigukastiga mudelid pole eriti töökindlad.

Pilt

Ostes kontrollida:
-Võimalikud elektriprobleemid
-Starter ja generaator
-Katalüsaator
-Kesklukk (esimestel mudelitel)
-Salongi õhupuhur võib viliseda (esimestel mudelitel)
-Esimesed amordid (mootori kaalu tõttu väsivad ära)
-Tagumiste tiibade rooste
-Sumbutaja

Erinevad mootorid:

* 1,1 Karburaator 49cv (C1E 1108cc)
* 1,2 Energy Karburaator 60cv (E5F 1171cc)
* 1,2 Energy Mono sissepritse 60cv (E7F 1171cc)
* 1,2 Mitmepunkti sissepritse 55-60cv (D7F 1149cc)
* 1,4 Energy Karburaator 75-80cv (E6J 1390cc)
* 1,4 Energy Mono sissepritse 75cv (E7J 1390cc)
* 1,7 Karburaator 92cv (F2N 1721cc)
* 1,8 Mono sissepritse 90cv (F3P 1794cc)
* 1,8 RSI - Mitmepunkti sissepritse 110cv (F3P 1794cc)
* 1.8 16v Mitmepunkti sissepritse 140cv (F7P 1764cc)
* 2.0 16v Williams 150cv (F7R 1998cc)
* 1,9 D Diisel 65cv (F8Q 1870cc)


Mootor - Kood - Tüüp - Jõud - Maksimaalne kiirus - 0-100km/h - Tootmisaastad

Bensiinimootorid:
1.2 L (1171 cc) - E5F - 8-klappi I4 - 60 PS (44 kW; 59 hp) - 155 km/h - 15.2 s - 1990-1993
1.2 L (1171 cc) - E7F - 8-klappi I4 - 60 PS (44 kW; 59 hp) - 155 km/h - 15.2 s - 1990-1995
1.2 L (1149 cc) - D7F - 8-klappi I4 - 58 PS (43 kW; 57 hp) - 160 km/h - 13.5 s - 1996-1998
1.4 L (1390 cc) - E6J - 8-klappi I4
1.4 L (1390 cc) - E7J - 8-klappi I4 - 80 PS (59 kW; 79 hp) - 175 km/h - 11.2 s - 1997
1.7 L (1721 cc) - F2N - 8 klappi I4
1.8 L (1794 cc) - F3P - 8-klappi I4 - 95 PS (70 kW; 94 hp) - 185 km/h - 9.9 s - 1990-1998
1.8 L (1794 cc) - F3P - 8-klappi I4 - 110 PS (81 kW; 110 hp) - 195 km/h - 8.6 s - RSi
1.8 L (1764 cc) - F7P - 16-klappi I4 - 137 PS (101 kW; 135 hp) - 209 km/h - 7.7 s - 16S/16V
2.0 L (1998 cc) - F7R - 16-klappi I4 - 150 PS (110 kW; 150 hp) - 215 km/h - 7.3 s - Williams

Diiselmootorid:
1.9 L (1870 cc) - F8Q - 8-klappi D I4 - 64 PS (47 kW; 63 hp) - 161 km/h - 14.8 s



Allikad:
Wikipedia

trevi
Huviline
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 05 Sept 2010, 09:52

Re: Ostuabi - Renault Clio I (1990-1998)

Postitus Postitas trevi » 10 Sept 2010, 09:51

tüüpveana võib mainida, et plekist karteripõhi kipub meie kliimas läbi roostetama.

trevi
Huviline
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 05 Sept 2010, 09:52

Re: Ostuabi - Renault Clio I (1990-1998)

Postitus Postitas trevi » 12 Dets 2011, 15:41

Kõige kallim tüüpviga on tagasilla puksid, mida ei ole keegi nõus vahetama, sest autod on nii vanad, et torsioonid on kinni mädanenud.

Talvel läheb aeglaselt soojaks (isegi kui radikas on papiga kinni kaetud). See häirib just lühemaid otsi tehes ja ei ole viga vaid pigem omapära.

Vasta