Postitus
Postitas siimp » 25 Jaan 2011, 00:22
Ei ole see asi midagi nii hull, valedesse kohtadesse oled lihtsalt sattunud. Probleemseid autosid esineb pea igal tootjal.
Kindlasti on mõned mudelid probleemsemad kui teised aga eks kõik oleneb ikkagi ka sellest, kuidas autot on hooldatud ja kasutatud. Eks need teistele automarkidele pühendunud firmad ikka räägivad seda juttu, et need prantslased ei kõlba mitte kuhugile, aga ise näiteks olen jällegi kokku puutunud väga kapriissete sakslastega. Kui päris aus olla, siis alguses olin samal arvamusel, et ega see Renault kusagile ei kõlba ja Renault omanikuks sain täiesti juhuse tahtel. Pärast seda muidugi muutus arvamus täielikult ja tänaseks on Renaulte juba kaks ning mõtted mõlguvad kolmanda võtmise suunal. Tean, et meil siin foorumis nii mõnigi veel, kellel neid Renaulte kohe päris mitu ja otsib ainult juurde. Loodan, et satud kunagi mõnele meie Klubi kokkutulekule, seal oled kindlasti omade seas ja keegi mingisugusest suurest veast sulle ei räägi, pigem jagatakse muljeid, kuidas autot paremini hooldada ja korras hoida.
Selleks, et teele mitte jääda, tuleks õigetel aegadel hooldused teha. Elektroonika on Renaultil küll selline nõrk pool, kuid paljud vead on tingitud inimese enda lollusest ja teised jällegi meie kliimast (ise olen kokku puutunud vaid oksüdeerunud ühendustega). Kui ise hooldustega toime ei tule, siis tuleks kindlasti külastada pädevaid firmasid. Tallinnas julgen natukene vanematele mudelitele kindlasti soovitada Hitehi Autokeskust.
Tulevik tundub natukene helgem, müüginumbrid näitavad, et inimesed Renault`i enam nii väga ei pelga ja loodame, et suhtumine hakkab koos sellega muutuma.