Renault Megane II (2002-2008)

Renault ja Dacia ajalugu
Vasta
siimp
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 816
Liitunud: 20 Apr 2010, 13:12
Minu Renault: puudub
Asukoht: Tartu

Renault Megane II (2002-2008)

Postitus Postitas siimp » 24 Juun 2010, 14:16

Megane mark 2 phase 1 (2002-2006)
Pilt
Megane mark 2 CC - facelift (2006-2008)
Pilt
Megane mark 2 RenaultSport 225 (2004-)
Pilt

Megane II tootmisega alustati 2002 aasta septembris ja seda tähistati kui täiesti uut algust. Vanema ja uuema mudeli vahel pidi olema väga vähe sarnasusi, sest uue Megan`e puhul saadi inspiratsiooni tootja uuest stiilist, mida nähti esmakordselt Avantime mudelil. 2003 aastal valiti Megane II Euroopa aasta autoks ja samal aastal saavutas see mudel 5-tähte ohutuse hinnangul EuroNCAP kokkupõrketestis. Ühtlasi oli Megane II esimene väikeauto, mis sellise tulemusega sai.

Megane II ja Laguna mudeli puhul esitles tootja esmakordselt palju uuenduslikke tehnoloogiaid, mille Renault 2000 aasta alguses kasutusele võttis: näiteks Renault kaardiga võtmeta süütesüsteem (Megane II puhul standartvarustuses), mis oli oma klassis esimene omalaadne. Samuti panoraampaneeliga katuseklaas, mille paigaldamisega Renault alustas ja teised tootjad hiljem järgnesid.

Sarnaselt eelmisele Megan mudelile oli, oli mudelivalik äärmisel lai; saadaval oli 3 ja 5 ukseline luukpära, vastavalt "Sport luukpära" ja "luukpära", samuti 4 ukseline sedaan (Sport Saloon) ja 5 ukseline universaal (Sport Tourer / Grandtour), ning asendamaks Megane Coupe ja Convertible (kabrioletti), võeti kasutusele uus ülestõstetav "kõvakatus".

2006 aastal toimus mudeli värskendus (facelift), millega muudeti sisemust, varustuse astmeid ja kõige enam muutus esiosa. Kasutusele võeti Megane 2.0 225PS (165kw) esivedrustusesüsteem, millega paranes Megane juhitavus veelgi.

Tootmises oli samuti Megane RS (RenaultSport) 225 mudel, mida pakuti nii 3 kui ka 5 ukseliste luukpäradena. Jõuallikana kasutati ülelaetud 2.0 L 16 klapilist bensiinimootorit, mis arendas 225PS (165kw). Sarnaselt mootorile oli erinevuseid veel esi-ja tagavedrustusegeomeetrias, mis pidi tagama parema juhitavuse. Sport mudelil oli kasutusel sügavam ja laiem esistange. Megane RenaultSport kohta saab täpsemalt lugeda siit.


Allikad:
Wikipedia

Vasta