M: Renault R19 ph2 1.7 66kw 1992a

Autoturu arhiiv
Suletud
Silver
Huviline
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Mai 2010, 22:29
Minu Renault: R19 ph2
Asukoht: Muraste

M: Renault R19 ph2 1.7 66kw 1992a

Postitus Postitas Silver » 16 Juun 2010, 16:53

Mootori veaga. Peale plokikaane tihendi vahetust võimalik, et rihm valesti peal (mootor turtsub, küünlad märjad). Endal resurssid ja viitsimine otsas. Hiljuti siis vahetatud esipidurite kettad, klotsid, suppordid. Taga piduri silinder. Mootoril uus õli, õli filter ja jahutusvedelik. All korralikud orig. valuveljed (ostetud kasutaja Aarne käest). Autol peale roolivõimu ja blaubunkt stereo muid lisasid pole. Hetkel vaatan vastavalt pakkumistele, kas müüa juppideks või tervikuna.

Pilt

ülejäänud pildid SIIN.

(korrastasin müügikuulutust - siimp)
Powered by Renault r19 ph2 1721@66kw

puumake
Huviline
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 21 Apr 2010, 22:02
Minu Renault: R19 , Laguna 1gen
Asukoht: Paide
Kontakt:

Re: M:R19 1721 66kw 1992a ph2

Postitus Postitas puumake » 16 Juun 2010, 17:41

mis su hinnasoov oleks?
koik mis ei tapa teeb tugevaks,
elagu V6 ja R19
tegelt soovin R19 cabriot omada
53333036

Silver
Huviline
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Mai 2010, 22:29
Minu Renault: R19 ph2
Asukoht: Muraste

Re: M: Renault R19 ph2 1.7 66kw 1992a

Postitus Postitas Silver » 16 Juun 2010, 20:05

Teeks hinnaks 4500 tervikuna.Tuleks veel ära mainida et uksed sulguvad avanevad ainult puldist.Alarm kah täiesti olemas.
Powered by Renault r19 ph2 1721@66kw

puumake
Huviline
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 21 Apr 2010, 22:02
Minu Renault: R19 , Laguna 1gen
Asukoht: Paide
Kontakt:

Re: M: Renault R19 ph2 1.7 66kw 1992a

Postitus Postitas puumake » 17 Juun 2010, 00:36

kas sul lekkis pumba juurest voi roolilatt?
kuidas tagaotsas sillaga lood on?
koik mis ei tapa teeb tugevaks,
elagu V6 ja R19
tegelt soovin R19 cabriot omada
53333036

Silver
Huviline
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Mai 2010, 22:29
Minu Renault: R19 ph2
Asukoht: Muraste

Re: M: Renault R19 ph2 1.7 66kw 1992a

Postitus Postitas Silver » 17 Juun 2010, 08:11

Ei tea kust, aga see oli väga minimaalselt, saan 3liitrit võimendi õli kaasa anda. Sillakohta ei öeldud ülevaatusel midagi halba.
Powered by Renault r19 ph2 1721@66kw

aarne
Renault Klubi liige
Renault Klubi liige
Postitusi: 139
Liitunud: 31 Mai 2010, 14:45
Asukoht: Tartu

Re: M: Renault R19 ph2 1.7 66kw 1992a

Postitus Postitas aarne » 17 Juun 2010, 09:41

See mootori turtsumine ei pruugi olla valesti paigaldatud hammasrihma viga.
Viga võib olla süütesüsteemis (küünlad, küünlajuhtmed, jagaja, süütepool, mootori "aju",
väntvõlli asendiandur).
Enda autodel (kaks Renault 19) oli mõlemal korral samad sümptomid, mõlemal
korral oli viga jagaja kaanes.
Soovitan kaan maha keerata ja vaadata kas keskmise kontakti vedru toimib
või on keskmine kontakt oma pesas kinni jäänud.

4500 krooni on küll väga vähe, eriti kui autol on veel kehtiv ülevaatus ka.
Kui ostad asemele mingi muu kasutatud auto, siis tuleb sinna nii või teisiti raha lisaks sisse
panema hakata. Korralike ja lähiaastatel probleemivabade (vähe remonti nõudvate) kasutatud autode
hinnad algavad ca. 90 000 kroonist. Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei ole mõtet vana autot odavalt müüa,
et osta umbes samasugune asemele, asjal on jumet kui osta ikka selgelt parem masin.

Kujutan ette küll kuidas närv mustaks läheb kui pikalt jebida ja tulemust ikka ei ole.
Kui esimesest masendusest üle saad ja asjaga siiski edasi tegeled, siis võin sulle
süütepooli ja väntvõlli asendianduri vahetamiseks-proovimiseks saata, tasuta.

Minu arust on pildil 54 kW mootor, mitte 66 kW nagu pealkirjas.
Kas auto tehnilises passis on tõesti 66 kW ?
Tel. 5117023

Silver
Huviline
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Mai 2010, 22:29
Minu Renault: R19 ph2
Asukoht: Muraste

Re: M: Renault R19 ph2 1.7 66kw 1992a

Postitus Postitas Silver » 17 Juun 2010, 14:31

Passis on 66KW.Eks puhkan vähe närvi asjast ja siis uurin kaant.Ei mäleta et seal üldse mingit vedru oleks olnud.Ehk saad pilti teha selle sisemusest?
Powered by Renault r19 ph2 1721@66kw

aarne
Renault Klubi liige
Renault Klubi liige
Postitusi: 139
Liitunud: 31 Mai 2010, 14:45
Asukoht: Tartu

Re: M: Renault R19 ph2 1.7 66kw 1992a

Postitus Postitas aarne » 17 Juun 2010, 15:30

Seda vedru ei olegi näha.
Võttes kaane maha, on näha keskel pisike silindrikujuline (ca. 5 mm läbimõõduga) kontakt,
vedru on selle kontakti taga ja surub seda vastu rootorit (mis asub nukkvõlli otsas).
Kui see keskmine kontakt (mis on ühenduses süütepoolist tuleva kõrgepingejuhtmega) on oma pesas kinni jäänud (nii nagu minu autol kahel korral on olnud), siis ei anta süütepoolist tulevat kõrgepinget enam õieti rootorile edasi ja mootor hakkab vahele jätma.
Jagaja keskmist kontakti näpuga surudes on tunda kuidas see vetrub. Kui ei vetru, siis on see kinni jäänud.

Võibolla saab mootor lisaõhku ja see põhustab probleeme, kontrolli üle kõik sissepritse ja sisselaskekollektori külge minevad voolikud, kas need on kõik terved.

Mootori kW-dega on mingi "kala", ilmselt oled maksnud kindlustust 66 kW eest kuigi mootor on 54 kW.
66 kW mootor näeb välja hoopis teistsugune (nagu Arx-i autol). Ph2-le pandi ka 65 kW mootorit, aga ka see näeb teistsugune välja.

Äkki on küünlajuhtmed jagajaga valesti ühendatud ja mootor töötab vaid kahe silindriga ?
Tel. 5117023

Silver
Huviline
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 30 Mai 2010, 22:29
Minu Renault: R19 ph2
Asukoht: Muraste

Re: M: Renault R19 ph2 1.7 66kw 1992a

Postitus Postitas Silver » 17 Juun 2010, 19:43

Mootori KW vajavad uurimist. Kuid mis põhiline, Mootori sain meistrimehe abiga ilusti käima (YESSS). Veel nipet näpet ja tagasi liiklusesse. AUTO POLE ENAM MÜÜGIS :)

(lukustasin teema - siimp)
Powered by Renault r19 ph2 1721@66kw

Suletud