M: Coilover'id Cliole soodsalt
M: Coilover'id Cliole soodsalt
Pakkuda soodsalt veidi kasutatud(paar kuud) esimesed coilover'id(kõrgusreguleeritavad amordid) ja kõrgus-
reguleeritavad tagavedrud Cliole 2002-. Soovi korral koos paigaldusega. Pilt allpool:
Selle komplektiga saate oma autot lasta madalamale kuni 60 mm eest ja kuni 45 mm tagant. Esimortide häälestus võimaldab läbida kurve suurema kiirusega seejuures küljele kaldumine on minimaalne, mis tuleneb ka madalamale viidud raskuskeskmele. Liigeldes linnas ringteedena lahendatud ristmikega tänavatel hoiate kindlasti kütust kokku - kiirust vähendada tuleb vähem ja kiirendada samuti vähem, mis annabki kütuse kokkuhoidu. Madalama auto puhul on ka tuuletaksitus väiksem ja külgtuule puhangud maanteedel ei anna samuti endast nii tihti teada.
Huvitatutel palun saata privaatteade või lisada postitus kontaktandmetega siinsamas. Ühendust saab võtta ka e-postiga: ivar@club-renault.ee
reguleeritavad tagavedrud Cliole 2002-. Soovi korral koos paigaldusega. Pilt allpool:
Selle komplektiga saate oma autot lasta madalamale kuni 60 mm eest ja kuni 45 mm tagant. Esimortide häälestus võimaldab läbida kurve suurema kiirusega seejuures küljele kaldumine on minimaalne, mis tuleneb ka madalamale viidud raskuskeskmele. Liigeldes linnas ringteedena lahendatud ristmikega tänavatel hoiate kindlasti kütust kokku - kiirust vähendada tuleb vähem ja kiirendada samuti vähem, mis annabki kütuse kokkuhoidu. Madalama auto puhul on ka tuuletaksitus väiksem ja külgtuule puhangud maanteedel ei anna samuti endast nii tihti teada.
Huvitatutel palun saata privaatteade või lisada postitus kontaktandmetega siinsamas. Ühendust saab võtta ka e-postiga: ivar@club-renault.ee
Viimati muutis trummar, 22 Juun 2011, 20:05, muudetud 4 korda kokku.
Re: M: Coilover'id Cliole soodsalt
Kas siis keegi siin ei soovigi oma sõidukit sportlikumaks muuta? Kokkuvõttes ka ökonoomsemaks. Coiloverid(reguleeritava kõrgusega amordid) ootavad endiselt uut õnnelikku omanikku.
Re: M: Coilover'id Cliole soodsalt
hey, kas coiloverid veel alles ? võta ühendust janek@lukuspetsialist.ee
Re: M: Coilover'id Cliole soodsalt
Kas coilid on alles, kui on olen huvitatud aga küsimus selline et kas neid on võimalik ka sobitada mk1 cliole?.
-
- Renault klubi administraator
- Postitusi: 816
- Liitunud: 20 Apr 2010, 13:12
- Minu Renault: puudub
- Asukoht: Tartu
Re: M: Coilover'id Cliole soodsalt
Seda, kas coiloverid on alles, ma ei tea, aga seda võin öelda, et mk1 clio`le need ei sobi, kuna esimese põlve clio`l on taga torsioonvedrustus (v.a. Clio Williams).
Re: M: Coilover'id Cliole soodsalt
ega mind tagumised ei huvitagi, tagaosa saan ise regullida nii kuis tahan torsiooni endaga aga esiots just huvitab.siimp kirjutas:Seda, kas coiloverid on alles, ma ei tea, aga seda võin öelda, et mk1 clio`le need ei sobi, kuna esimese põlve clio`l on taga torsioonvedrustus (v.a. Clio Williams).
aga sa Siim äkki tead kust ma mk1-e esimesed coilid saada võiks mõistliku hinnaga, siiani ei ole kuskilt kataloogist veel leidnud, ebays liigub ka suht vähe, enamus siiski mk2-le mõeldud
-
- Renault klubi administraator
- Postitusi: 816
- Liitunud: 20 Apr 2010, 13:12
- Minu Renault: puudub
- Asukoht: Tartu
Re: M: Coilover'id Cliole soodsalt
Ega ei saagi, kuna keegi ei vaevu ainult esimesi coilovereid tootma, üldjuhul pakutakse ikkagi coilover kitte, kus nii esimesed kui ka tagumised. Kõige targem on mingi korralikud amordid ette organiseerida ja siis madaldus. Ega coiloveriga ka clio´t eest palju madalamaks ei saa kui tavalise madaldusvedruga kuna seal hakkavad asjad muidu päris kiirelt ära pudenema.
Re: M: Coilover'id Cliole soodsalt
mis sealt pudenema hakkavad esisillas siis madaldusega, oleks väga huvitatud, ei taha just iga 10 000 ka esisilda remontima hakata? ja muidu madal vedru pole küsimus aga just see on suur takistus minu masinal et amordid hakkavad põhja käima, seega oleks vaja ka vedrule vastavat lühikest amorti et siiski säiliks amordi õige tööpiirkondsiimp kirjutas:Ega ei saagi, kuna keegi ei vaevu ainult esimesi coilovereid tootma, üldjuhul pakutakse ikkagi coilover kitte, kus nii esimesed kui ka tagumised. Kõige targem on mingi korralikud amordid ette organiseerida ja siis madaldus. Ega coiloveriga ka clio´t eest palju madalamaks ei saa kui tavalise madaldusvedruga kuna seal hakkavad asjad muidu päris kiirelt ära pudenema.