Renault Twingo 1995 pidurid
Postitatud: 02 Veebr 2012, 15:51
Tere!
Probleem Renault Twingo 1995 a.; 1239 cm3; 40 kW piduritega.
Nimelt esimesed ketaspidurid kipuvad pidevalt peale jääma, eriti vasak esimene. Kütusekulu on suur. Vähemalt 3 x aastas saab klotsid eemaldatud ja liigutatud nn sadulat juhtvarrastel/sõrmedel. Ka on 1 kord need nn sõrmed puhastatud ja asetatud uued kummitihendid ja tolmukatted. Samas esirataste pidurisilindrite liikuvus on normipärane. Vahetatud on ka esimesed ketaspidurite kettad ja klotsid. Aga ikka jäävad peale mõningast sõitu pidurid peale... Samas piduriklotsid õnneks väga ei kulu, sest pidurid on õrnalt peal. Kärsahaisu üldiselt ei ole (vahel on ka seda olnud).
Ehk oskab keegi nõu anda, et mis juppe tuleb vahetada või mida veel puhastada esipidurite korral... Kust osta head kaupa varuosade näol...
Samas II probleem on tagapiduritega - eriti TÜVis - need on alati olnud väga nõrgad (viimased 10 aastat - seni kuni olen autoga kokku puutunud) - vaevu täidavad nõudeid...
Mingisugust lisaandurit tagumiste pidurite kontuuris ei ole, mis aktiveeriks pidureid nt. suurema kaubakoormuse korral.
Olen kõik pidurivoolikud vahetanud, ka olen pidurite peapumba/silindri ise vahetanud lootuses, et ehk tagapidurid hakkavad paremeni tööle. Kogu pidurivedelik on uue vastu vahetatud ja eelnevalt piduritorud suruõhuga läbi puhutud. Ka õhutatud on süsteem. Pidurisilindrid on ka vahetatud. Tagumised piduriklotsid on originaalid, sest nad lihtsalt pole praktiliselt kulunud. Samas tagaratastele rakenduv käsipidur on väga hea.
TÜVis arvati (jt. autodest rohkemteadvad sõbrad), et sellel mudelil ongi konstrueeritud tagapidurite töö nõrgalt (viga?) Seda viga esineb veel mitmetel teistel (väiksematel) automudelitel...
Või oskab keegi midagi teisiti arvata?...
Ette tänades,
A.
Probleem Renault Twingo 1995 a.; 1239 cm3; 40 kW piduritega.
Nimelt esimesed ketaspidurid kipuvad pidevalt peale jääma, eriti vasak esimene. Kütusekulu on suur. Vähemalt 3 x aastas saab klotsid eemaldatud ja liigutatud nn sadulat juhtvarrastel/sõrmedel. Ka on 1 kord need nn sõrmed puhastatud ja asetatud uued kummitihendid ja tolmukatted. Samas esirataste pidurisilindrite liikuvus on normipärane. Vahetatud on ka esimesed ketaspidurite kettad ja klotsid. Aga ikka jäävad peale mõningast sõitu pidurid peale... Samas piduriklotsid õnneks väga ei kulu, sest pidurid on õrnalt peal. Kärsahaisu üldiselt ei ole (vahel on ka seda olnud).
Ehk oskab keegi nõu anda, et mis juppe tuleb vahetada või mida veel puhastada esipidurite korral... Kust osta head kaupa varuosade näol...
Samas II probleem on tagapiduritega - eriti TÜVis - need on alati olnud väga nõrgad (viimased 10 aastat - seni kuni olen autoga kokku puutunud) - vaevu täidavad nõudeid...
Mingisugust lisaandurit tagumiste pidurite kontuuris ei ole, mis aktiveeriks pidureid nt. suurema kaubakoormuse korral.
Olen kõik pidurivoolikud vahetanud, ka olen pidurite peapumba/silindri ise vahetanud lootuses, et ehk tagapidurid hakkavad paremeni tööle. Kogu pidurivedelik on uue vastu vahetatud ja eelnevalt piduritorud suruõhuga läbi puhutud. Ka õhutatud on süsteem. Pidurisilindrid on ka vahetatud. Tagumised piduriklotsid on originaalid, sest nad lihtsalt pole praktiliselt kulunud. Samas tagaratastele rakenduv käsipidur on väga hea.
TÜVis arvati (jt. autodest rohkemteadvad sõbrad), et sellel mudelil ongi konstrueeritud tagapidurite töö nõrgalt (viga?) Seda viga esineb veel mitmetel teistel (väiksematel) automudelitel...
Või oskab keegi midagi teisiti arvata?...
Ette tänades,
A.