Tere!
Mootoriks 1.5 dCI (74kW). Natuke enam gaasi andes lööb ette "stop" ja veateate "injector fault", vea koodi järgi liiga kõrge või liiga madal kütuserõhk. On karta, et sellist viga tekitab õhk, mis on küttesüsteemis. Õhku lahmab filtri ja pumba vahelt päris palju, nii minevas kui tagasitulevas torus. Paagist õhku kaasa ei tule, tuleb puhas kütus(paagist võtab raskelt kütust üles, ilmselt sama lekke pärast). Ära on puhastatud ja üle vaatatud ka paagis olev kütte süsteem ja küttefilter vahetatud. Tolku mala.
a) Kus see õhk sinna süsteemi saada võib? Erinevadi ühendusvoolikudi on päris palju ja neid kõiki vahetada liig. Kas pump võib ka nii õhku sisse anda? Kuidas seda (õhu)leket avastada?
b) Kus kohast see õhk välja üldese minema peaks? Kui kiiresti ta välja läheb kui (avastatud)leket likvideerida?
c) Kas küttetorudes tohib (natuke)õhku olla või peab puhtalt kütus olema?
Tänud, kui keegi oskab aidata.
1.5 dCi õhk küttesüsteemis
Re: 1.5 dCi õhk küttesüsteemis
Sai tehtud mitmeid-setmeid katseid:
# Suunasin tagasivoolu otse kanistrisse ja filtrisse minevale torule "pime" ette. Tulemus: õhk pealetulevast torust kadunud. Järeldus: õhk tuleb süsteemi tagasivoolust (pump? pihustid? vahelised torud?)
# Võtsin pealevoolu otse kanistris ja filtrist tulevale torule "pime" ette. Tulemus: õhk tagasivoolus. Järeldus: sama, mis eelmine
# Suunasin pihustite tagasivoolu kanistrisse ja pumpa minevale torule "pime" ette. Tulemus: õhku süsteemis pole. Järeldus: õhk tuleb süsteemi pihustite tagasivoolust (mitte pumbast).
Nüüd vaja veel kontrollida milline pihusti on õhtal (tagasivoolu voolikud tunduvad terved). Eeldan, et kõik ei ole ja peenikeste läbipaistvate voolikutega näen, millisest tuleb õhk. (pean voolikud kuskilt sebima).
Minu algsele probleemile lihtsaim lahenud on suunata pihustite tagasivool otse paaki minevasse tagasivoolu (eemaldan õhu filter-pump ahelast). Probleemi põhjus on ikkagi ilmselt pihusti.
# Suunasin tagasivoolu otse kanistrisse ja filtrisse minevale torule "pime" ette. Tulemus: õhk pealetulevast torust kadunud. Järeldus: õhk tuleb süsteemi tagasivoolust (pump? pihustid? vahelised torud?)
# Võtsin pealevoolu otse kanistris ja filtrist tulevale torule "pime" ette. Tulemus: õhk tagasivoolus. Järeldus: sama, mis eelmine
# Suunasin pihustite tagasivoolu kanistrisse ja pumpa minevale torule "pime" ette. Tulemus: õhku süsteemis pole. Järeldus: õhk tuleb süsteemi pihustite tagasivoolust (mitte pumbast).
Nüüd vaja veel kontrollida milline pihusti on õhtal (tagasivoolu voolikud tunduvad terved). Eeldan, et kõik ei ole ja peenikeste läbipaistvate voolikutega näen, millisest tuleb õhk. (pean voolikud kuskilt sebima).
Minu algsele probleemile lihtsaim lahenud on suunata pihustite tagasivool otse paaki minevasse tagasivoolu (eemaldan õhu filter-pump ahelast). Probleemi põhjus on ikkagi ilmselt pihusti.
Re: 1.5 dCi õhk küttesüsteemis
Sa ajad kummitust taga...
1,5dci-l jooksevad kõigil tagasivoolu torudes õhumullid, käib soojaks ja mullid kaovad. Pigem mõõda pihustite tagasivoolud ära, tavaliselt üks neist laseb railirõhu maha.
1,5dci-l jooksevad kõigil tagasivoolu torudes õhumullid, käib soojaks ja mullid kaovad. Pigem mõõda pihustite tagasivoolud ära, tavaliselt üks neist laseb railirõhu maha.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q