Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahetus
Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahetus
Muret valmistab laguna 2.0 automaat käigukasti sportlüliti, mis nimelt ei toimi, kas oleks mõttekas otsemaid esinduse diagnostikasse minna või on mure hoopis lihtsam kui ma arvata oskaks, samas tekkis probleem viimase käigu sisselülitusega, sõites 80-100 km/h kippusid pöörded väga kõrgeks, justkui ei vahetaks viimast käiku sisse. Kuna auto on äsja soetatud, siis püüan temast aru saada.
Kas käigukasti õlivahetus oleks lahendus ning kus seda tartus kõige mõistlikum teha oleks?
Kas käigukasti õlivahetus oleks lahendus ning kus seda tartus kõige mõistlikum teha oleks?
-
- Renault kodanik
- Postitusi: 100
- Liitunud: 01 Juun 2010, 21:19
- Minu Renault: Laguna 1.9dci 88kw 2003a.
Re: Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahe
Mis need pöörded siis on 100'ga sõites? Kas autol 4käiku edasi?
Prantsuse tehnika küüsis 1998 aastast
Re: Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahe
Tegemist kolmekäigulise kastiga ning pöörde on üle 3500 ja enam kiirusega 90-100,sellise kiiruse juures ei tohiks mootor nii hullult üürata., hetkel on probleem kadunud ja kõik toimib. ei tea mis värk..9gtl kirjutas:Mis need pöörded siis on 100'ga sõites? Kas autol 4käiku edasi?
- risto00
- Renault klubi administraator
- Postitusi: 283
- Liitunud: 13 Aug 2010, 21:59
- Minu Renault: Trafic '17, Safrane '97
- Asukoht: Kilingi-Nõmme, Pärnumaa
- Kontakt:
Re: Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahe
minu lagunal (98) on see lüliti seal, aga ei tee mitte midagi.. kui on sport siis kuskil peaks olema ju tuluke vms, aga nendel on vist kõigil 4 käiku ja siis veel turbiinilukk vms, niiet 90 km/h sõites on minul igatahes 2100 rpm, neljanda käiguga kuskil 2800 vms. mina enda oma sain siis ta oli olnud aasta aega avariiseisus, ainult kolmas käik kastil, ja siis oli lahenduseks õli välja laskmine, seda oli seal liiga palju..
Muide, kui seda sport nuppu vajutad, kas sul ütleb ka kuskil on on spordi peal?
Muide, kui seda sport nuppu vajutad, kas sul ütleb ka kuskil on on spordi peal?
When a young man stares into space, they call it thinking
When an old man stares into space, they call him senile
When an old man stares into space, they call him senile
-
- Renault kodanik
- Postitusi: 100
- Liitunud: 01 Juun 2010, 21:19
- Minu Renault: Laguna 1.9dci 88kw 2003a.
Re: Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahe
No siis oli ühel härral siin lihtsalt üks käik puudu ja muud ei midagi sest ei tahaks küll uskuda, et neil 3 käiku edasi ainult olema peakski. See sport asend peaks vist pööret natuke kõrgemale laskma minna vms aga ega sealt suurt effekti muidugi loota ei ole.
Prantsuse tehnika küüsis 1998 aastast
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 21 Apr 2010, 22:02
- Minu Renault: R19 , Laguna 1gen
- Asukoht: Paide
- Kontakt:
Re: Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahe
see sportlüliti viib jah käiguvahetuse kõrgematele pööretele.
minu omal kannatab sportasendiga linnavahel sõita nii, et kolmandat sisse ei lükka, kui on standart, on kohe kolmas sees 50-55 vahel
minu omal kannatab sportasendiga linnavahel sõita nii, et kolmandat sisse ei lükka, kui on standart, on kohe kolmas sees 50-55 vahel
koik mis ei tapa teeb tugevaks,
elagu V6 ja R19
tegelt soovin R19 cabriot omada
53333036
elagu V6 ja R19
tegelt soovin R19 cabriot omada
53333036
- risto00
- Renault klubi administraator
- Postitusi: 283
- Liitunud: 13 Aug 2010, 21:59
- Minu Renault: Trafic '17, Safrane '97
- Asukoht: Kilingi-Nõmme, Pärnumaa
- Kontakt:
Re: Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahe
Küsin uuesti, et kuidas on selle spordi sisselülitamisega, et kui paneb nupust, siis kas ütleb kuskil et on sport sees või mingi S tuluke kuskil vms, sest mul ei tee see nupuke seal käigukangi küljes mitte midagi, absoluutselt mitte midagi, niiet kas on võimalus et mul ei olegi sport-mode'i?? See oleks suht jama, sest mõnikord möödasõidul paneb liiga vara suurema käigu või nii... aga linna vahel sõites paneb mul kuskil 55 km/h juba sisse neljanda, mis on suht hea, kuna saab madalatel pööretel sõita. Teine asi on üks nupuke, mis on käigukangist allpool paremal, mingi ümmargune nupuke, mida saab natuke vajutada sissepoole, aga mis ka midagi ei tee, teab keegi sest midagi? Ma ei mõtle talverežiiminuppu, vaid sellest natuke allpool.
When a young man stares into space, they call it thinking
When an old man stares into space, they call him senile
When an old man stares into space, they call him senile
- Edgar
- Renault Klubi auliige
- Postitusi: 466
- Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
- Minu Renault: Rapid, R19
- Asukoht: Tallinn
Re: Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahe
sportreziim peaks olema kuvatud armaatuuris s tähe näol. käiguvahetus on hilisem ja pedaal on tundlikum. Seda siis vähemasti 4 käigulise safranega mis on aastast 1997. Kas kolmekäigulistel lagunadel nii on seda ma lubada ei julge.
[ Postitatud mobiililt ]
[ Postitatud mobiililt ]
Renault Rapid 1.1 R4 45ps
Re: Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahe
Siinkohal pean vabandama ka parandama ennast, tegu siiski 4 käigulise kastiga, mis puutub sport nuppu, siis tuluke on täiestih olemas, mis peaks süttima vastava nuppu sisselülitamisel ja see nupp peaks asuma käigukangil paremal pool, kuid mingit tulukest armatuuris põlema ei hakka.
samas sain targemaks oma käikude lülitus problemi kohapealt, muide väga asjalikud tegelased asuvad Trans Rem Tartu töökojas, kus teati juba poole juttupealt milles probleem. Vastuseks sain käigukasti klappide (rahva keeles) mitte avanemine,ühesõnaga mingi ilge jama, mis pidi päris krõbedalt rahakotti peale hakkama. Kui saan diagnostis käidud eks siis olen jälle targem.Muide viimasel ajal hakkas auto ise ka seda käigukasti viga teavitama, kuid kuna tegemist saksa keeles rääkiva autoga siis minul, kui selle mitteoskajal oli raskusi selle mõistmisega..
samas sain targemaks oma käikude lülitus problemi kohapealt, muide väga asjalikud tegelased asuvad Trans Rem Tartu töökojas, kus teati juba poole juttupealt milles probleem. Vastuseks sain käigukasti klappide (rahva keeles) mitte avanemine,ühesõnaga mingi ilge jama, mis pidi päris krõbedalt rahakotti peale hakkama. Kui saan diagnostis käidud eks siis olen jälle targem.Muide viimasel ajal hakkas auto ise ka seda käigukasti viga teavitama, kuid kuna tegemist saksa keeles rääkiva autoga siis minul, kui selle mitteoskajal oli raskusi selle mõistmisega..
- Edgar
- Renault Klubi auliige
- Postitusi: 466
- Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
- Minu Renault: Rapid, R19
- Asukoht: Tallinn
Re: Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahe
laguna97 kirjutas:.Muide viimasel ajal hakkas auto ise ka seda käigukasti viga teavitama, kuid kuna tegemist saksa keeles rääkiva autoga siis minul, kui selle mitteoskajal oli raskusi selle mõistmisega..
kadestan sind, minu auto räägib prantsuse keeles. Kui saksa keelest saan veel aru siis prantsuse mölast ei saa ma essugi aru. Loodan, et saad omal masina korda!
Renault Rapid 1.1 R4 45ps
Re: Laguna 2.0 automaat käigukasti sport lüliti ja käiguvahe
Noo nii,Trans Remis käidud ja nagu ma ka kartsin ei tulnud sealt midagi head,kui lihtsas keeles rääkida siis on mingisugune blokk oma kohustused maha pannud ja seose sellega viskab käigukasti avarii reziimile ja kogu lugu, neljandat ei luba sisse lülitada. Sealt öeldi kohe, et sellega pole mõttet jamada ning hakka uut autot otsima. Kuid mina, ei jätta jonni ja püüan edasi,sest auto muidu supperluks, kahju oleks loobuda. Kuulsin et kuskil elvas pidid mingid päris pädevad spetsialistid olema. Kas kellegi on võibolla kogemusi ja kontakti.