Laguna I avarii režiimis
Laguna I avarii režiimis
Autoks on siis Renault Laguna 3.0l v6 ja 123 kw.Aastaks 1994. Autol põleb armatuuris service tuli ja selle tõttu ei vaheta käigukast (automaat) käike. Kogu aeg on sees 3 käik. Tahaks teada, millest see tulla võib. Auto on vist eelnevalt mingi avarii teinud.
- Edgar
- Renault Klubi auliige
- Postitusi: 466
- Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
- Minu Renault: Rapid, R19
- Asukoht: Tallinn
Re: Laguna I avarii režiimis
Hey,
See teema on siit enne ka läbi käinud. Mul oli safranega sama mure ja siis oli põhjuseks vana õli mis oli liiga must. Kui sa kasutad otsingut siis peaksid leidma teema üles ja seal ka täpsemalt infot kirjas. Minu mäletamist mööda on seal ka kirjas kuidas käigukasti ajule restart teha.
Edu!
See teema on siit enne ka läbi käinud. Mul oli safranega sama mure ja siis oli põhjuseks vana õli mis oli liiga must. Kui sa kasutad otsingut siis peaksid leidma teema üles ja seal ka täpsemalt infot kirjas. Minu mäletamist mööda on seal ka kirjas kuidas käigukasti ajule restart teha.
Edu!
Renault Rapid 1.1 R4 45ps
Re: Laguna I avarii režiimis
Proovisin käigukasti ajule restarti teha aga asjatult. Vahetasin käigukasti õli ka ära ja ajasin normaaltasemele aga ka see ei andnud tulemust. Peale õlivahetust proovisin uuesti käigukastile restarti teha aga siis ka ei toimind. Kuskilt kuulsin, et nendel käigukastidel võivad solenoidid läbi minna. Kas asi võib selles olla või mitte. Auto tagurdades liigub hästi ja esipidi on koguaeg kolmas käik sees (väljaarvatud mõned üksikud korrad, kui mootor on alles külm aga see ka ainult 10 sekundit).
Küsiks veel sellist asja, et kus asub sellel autol diagnostika kaabli pistik.
Küsiks veel sellist asja, et kus asub sellel autol diagnostika kaabli pistik.
- Edgar
- Renault Klubi auliige
- Postitusi: 466
- Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
- Minu Renault: Rapid, R19
- Asukoht: Tallinn
Re: Laguna I avarii režiimis
fakt, et tagurpidi käik töötab muudab asja. Diagnostika sokli asukoha saan sulle õhtul öelda kui koju jõuan.
Renault Rapid 1.1 R4 45ps
-
- Tõsine huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 03 Mai 2010, 21:15
- Minu Renault: 2*Espace II
- Asukoht: Tartu
Re: Laguna I avarii režiimis
Kas service tuli on käigukasti oma või mootori oma. Kas käigukasti avarii tuli on?
Re: Laguna I avarii režiimis
Minu teada on service tulesi armatuuril ainult üks. Ei tea täpselt kas on käigukastis asi või mitte aga enamjaolt on olnud kastis viga nagu ma olen aru saanud
- Edgar
- Renault Klubi auliige
- Postitusi: 466
- Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
- Minu Renault: Rapid, R19
- Asukoht: Tallinn
Re: Laguna I avarii režiimis
Hey,
sain piltide pealt aru nii, et diagnostika sokkel ( data link connetor ) on kapoti all, mootori ja salongivahelise seina peal juhil niiöelda nina all.
sain piltide pealt aru nii, et diagnostika sokkel ( data link connetor ) on kapoti all, mootori ja salongivahelise seina peal juhil niiöelda nina all.
Renault Rapid 1.1 R4 45ps
-
- Tõsine huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 03 Mai 2010, 21:15
- Minu Renault: 2*Espace II
- Asukoht: Tartu
Re: Laguna I avarii režiimis
Diagnostika seadme võiks jah autole külge panna, saab teada, kas on seotud kastiga või mitte. Enda masinal on AR4 kast ja peale mehaanika vahetust hakkas kast avariisse minema soojast peast (talvel oli korras kuni mootori ülessoojenemiseni). Diagnostika näitas hüdraulikaploki viga. Tartu firma Trans Rem võtab varsti selle hüdraulika ploki maha ja püüab aru saada, milline klapp see lekib (soetas endale hüdraulikaplokkide testimiseks vajalikud seadmed). Vanematel kastidel ei ole igal klapil avariireziimi infot, et kui nt 3 käigu solenoid streigib siis diagnostika ka seda ütleb.
Sinu auto sümptomid kattuvad minu masina juhtumiga. Kuid kas sul on mehaanika korras või mitte, seda on raske öelda. Minul oli mehaanika katki-nüüd hüdraulika katki. Edu
Sinu auto sümptomid kattuvad minu masina juhtumiga. Kuid kas sul on mehaanika korras või mitte, seda on raske öelda. Minul oli mehaanika katki-nüüd hüdraulika katki. Edu
Re: Laguna I avarii režiimis
Sain lõpuks veast jagu. Piisas sellest, et tagurdades järsku gaas põhja suruda ja nüüd vahetab käike ilusti.