Clio III releebloki niiskuskahjustus
Clio III releebloki niiskuskahjustus
Minu Clio III-l tekkisid käivitamise probleemid - vahel käivitus ja vahel mitte. Viisin ta siis Staadioni tänava esindusse. Vea põhjusena tuvastati releebloki niiskuskahjustus. Kas on kellelgi mõtteid, millest see küll tekkida võis? Kuidas sellist asja edaspidi vältida?
Re: Clio III releebloki niiskuskahjustus
Räägivad mis tahavad. Mõni klemm ei andnud hästi läbi ja kogu lugu. Tegelt tuleks neid puhastada ja juhtiva määrdega kreemitada.vici kirjutas:Minu Clio III-l tekkisid käivitamise probleemid - vahel käivitus ja vahel mitte. Viisin ta siis Staadioni tänava esindusse. Vea põhjusena tuvastati releebloki niiskuskahjustus. Kas on kellelgi mõtteid, millest see küll tekkida võis? Kuidas sellist asja edaspidi vältida?
Re: Clio III releebloki niiskuskahjustus
Et kui oleksin kuskile lihtsamasse autoremnditöökotta läinud, oleks ehk odavamalt saanud? Ilmselt ametlikul esindusel on mugavam mingi osa välja vahetada kui selle kallal aeganõudvamat tööd teostama hakata? Aga ikkagi müstika - kuidas saab kapoti alla niiskus - ja veel tugev niiskus, nagu mulle väideti.