Clio II 1,5dci õlikadu (Lahendatud)

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded
Vasta
sassuk5
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Juun 2010, 14:34

Clio II 1,5dci õlikadu (Lahendatud)

Postitus Postitas sassuk5 » 08 Juun 2010, 14:44

Mure järgmine - ei suuda kuidagi tuvastada, kuhu see õli tal ikkagi kaob. Vahetatud on klapisääre tuhendit, turbo, järgmine mõtte oleks siis vahetada kolvirõngad.
Kuid kus oleks siis võimalik saada neid rõngaid peale esinduse. Fixuse müüjatege ei viitsi mootori teemal vaielda, kuna neil oleks selle aasta arvuga masinale pakkuda vaid 1,9d mootorile.

(parandasin teema pealkirja ja teema sõnastust - siimp)

aarne
Renault Klubi liige
Renault Klubi liige
Postitusi: 139
Liitunud: 31 Mai 2010, 14:45
Asukoht: Tartu

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas aarne » 08 Juun 2010, 16:49

Kui suur õlikadu on ?
Näiteks 1000 km või 10000 km kohta.
Mis õli sees on ? Väga vedel õli põhjustab suuremat õlikulu, ilma et midagi viga oleks.
Kas hoiad mootoris max. õlitaset või pigem min. lähedast ?
Mõnikord on esinenud sellist müstilist nähtust et max. tasemest kuni poole normini (max. ja min. vahepeale)
kulub suht palju õli ja edaspidi, poolest normist kuni min. märgini kulub väga-väga vähe.
Tel. 5117023

sassuk5
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Juun 2010, 14:34

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas sassuk5 » 08 Juun 2010, 21:20

õli kadu on ikka meeletu 2l peale ja siis 200km sai maha sõidetud. hetkel sai järgmised 2,5 l peale pandu ja hetke seisuga on pea 200km maha vuratud ja miskit on ikka sees veel.
Kui sai õli vahetatud, läks sisse Total Quartz 7000 5w40. peale läheb Lukoil täissünt 10w40
taset ikka üritan seal max. kandis hoida, kuid ei viitsi pidevalt peale kallata ja siis kui langeb min. tasemeni siis läheb peale kallamiseks.
See, mis ikka Clio`ga juhtub, on müstika :(

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas tipm » 08 Juun 2010, 21:49

Siis peab ta sul meeletult tossama kah?
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

sassuk5
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Juun 2010, 14:34

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas sassuk5 » 09 Juun 2010, 08:15

kui rahulikult vajutada siis pole veel hullu samas täisgaasiga siis viskab ikka kurraliku pahamaka.
nagu oli renaultil kombeks kui nad alles liitusi f1 :)

aarne
Renault Klubi liige
Renault Klubi liige
Postitusi: 139
Liitunud: 31 Mai 2010, 14:45
Asukoht: Tartu

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas aarne » 09 Juun 2010, 08:40

Parem on autoga mitte sõita, väga suur õlikulu ei mõju katalüsaatorile sugugi hästi.
Kui ikka korraliku pahmaka viskab, siis peab õli läbi tungima kas turbo, klapisäärte, kolvirõngaste, karteri tuulutuse või plokikaane (tihendi) kaudu.
Tel. 5117023

sassuk5
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Juun 2010, 14:34

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas sassuk5 » 09 Juun 2010, 09:01

klapisääretihendid vahetatud 3 nädalat tagasi, turbo uus, alla nädala vana kõigest.
ehk vahetatud on kõige odavama ja kõige kallim asi, aga kuna rekamees plekksepp keevitaja venna on tagasi kodumaal, siis peaks ta nn. hooldusesse viima ja asjad ülevaatama, et mis siis vajab järgmisena vahetust.
muidu naine nutab, et ei saa oma pisikesega eriti ringi kimada ja vaja ta esindusse viia, kus oleks kõik need samad asjad vahetatud ja suurema raha eest :)

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas tipm » 09 Juun 2010, 21:01

Võin päris julgelt oletada, et sul õlirõngad kinni, vaadates seda, et sa valad sinna sisse seda, mis juhtub. Arvatavasti ei tea sa, mis õli seal alguses oli ja valasid sisse seda mis sina arvasid heaks olevat.
Olin kunagi noor ja loll, oli mul esimene auto. Õlitase oli madal kuna mootor jooksis igaltpoolt. Isa töö juurest valasin juurde mingite kanistrite põhjadest (ilusad kanistrid, ju siis hea õli). Juhtus nii, et ma ei tulnud, ega osanud tullagi selle peale, et mootoris oli mineraalõli (15W40) ja mina valasin peale küll poolsünti (10W40) ja küll täissünti(5W40) ja mida iganes veel. Lõpptulemus oli see, et sünteetiline õli pesi mootoris tagi ja mustuse lahti ja see mustus läks õlirõngaste vahele ning õlirõngad põlesid rõngavahesse kinni, ei tihendanud enam - 1 liiter õli 100 km kohta oli tulemus.
Valus õpetus: "Ei tohi segada erinevaid õlisid!", kui ostad endale auto ja ei tea mis õli eelnevalt kasutati siis on alati mõtekas teha õlitussüsteemi pesu enne uue õli sissevalamist.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

sassuk5
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Juun 2010, 14:34

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas sassuk5 » 10 Juun 2010, 08:16

Renault soovitab kasutada ELF täissünt kõikides oma uutes renaultides, kuid kuna ELF ei suvatsegi müüja Eestis oma õlisid, ega anna seda ka margi esindustele, siis kasutasin Totalit, mis on Eestis saadavatest üks parimaid ja kuna seda polnud hetkel saada, siis valan peale Lukoili täissünti 5w40.

MavaCX
Renault Klubi liige
Renault Klubi liige
Postitusi: 239
Liitunud: 12 Veebr 2010, 23:31

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas MavaCX » 10 Juun 2010, 16:54

Minu andmetel toob ELF ja TOTAL õlisi maale selline firma,
http://www.totalelf.ee/elf/page.php?pgI ... 0&lang=est
leidsin sellise info alles eelmise aasta lõpus, kui olin CASTROL õli ära ostnud... Äkki saab kuidagi nendega kontakti ja ehk ka mingi pakkumise meie klubile küsida?
Samas tean rallisõitjaid, kes kiidavad just TOTAL õli, ELF ei pidavat nõnda hea olema...
Pilt
V6 RENAULT

sassuk5
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Juun 2010, 14:34

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas sassuk5 » 10 Juun 2010, 22:26

ega see õli mulle ka poeletilt ei tule vaid ühe eesti rally teami kaudu tuleb kuna vend on olnud seeal paar aastat hoolde meeskonas
Laupäeval kui plaanid alt ei vea siis läheb lamutamiseks ja siis vigade otsimiseks

sassuk5
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Juun 2010, 14:34

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas sassuk5 » 12 Juun 2010, 22:06

viga siis defekteerunud ja oleks vaja siis õlirõngad vahetada kuna müstilisel pühjusel mõni väsis lihtsalt ära
Küsimus kus saaks siis selliseid asju tellida

reinuvader
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 9
Liitunud: 06 Juun 2010, 14:00
Minu Renault: MEGANE CLIO MASTER
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas reinuvader » 16 Juun 2010, 22:27

Homseks saan vastuse mis maksavad ja kui ruttu saab

sassuk5
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Juun 2010, 14:34

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas sassuk5 » 17 Juun 2010, 08:40

Inglismaalt saaks komplekti kätte 1600- ja Citymotors pakkub selle summa eest vaid ühele silindrile.
Samas olen leidnud sellele problemile väheke teistsuguse lahenduse nii, et loodetavasti saab Clio liikvele taas paari nädalaga.
Ja süüdi olen mingil määral ise sest endine kasutaja kes teostas sellele masinale hooldust kuskil x firmas ja ei kasutand korraliku õli.
loo moraal usalda esindust aga kontrolli kui saad :)

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas tipm » 17 Juun 2010, 18:10

Moraal on see, et kasuta mis õli tahad aga enne oma õli sissevalamist või õlitüübi vahetust tee õlitussüsteemi pesu ära ja ei mingeid probleeme.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

sassuk5
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Juun 2010, 14:34

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas sassuk5 » 18 Juun 2010, 07:37

Realseelt kui paljud meist seda teevad.
Ja riik, kui selle masina endine kasutaja, oleks võinud headel aegadel teha seda ikka esindustes, mitte kuskil nurga taga.

Megane_dCi
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 28
Liitunud: 10 Juun 2010, 22:32

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas Megane_dCi » 19 Juun 2010, 13:48

Küsin siin samas teemas, kuna teemaalgataja probleemile lahendus olemas ja minu autol sama mootor pisut teises seades (1.5 dCi 63kw Megane).
Kui auto on sõidust tulnud ja mootor soe, siis kohapeal seistes täheldasin erinevat mootorihäält vastavalt kui käik on sees vs tühikäigul.
Ehk et tühikäigul on kuuldav mõningane "diisli lagin", aga kui sidur alla vajutada ja käik sisse lükata, siis see lagin kaob ära (mootor muutub vaiksemaks).

Võib-olla peabki nii olema, aga igaks juhuks mõtlesin et küsin :)

sassuk5
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 20
Liitunud: 08 Juun 2010, 14:34

Re: Clio II 1,5dci õlikadu

Postitus Postitas sassuk5 » 01 Juul 2010, 15:35

Rõngad vahetatud Clio vurab edasi
teema võiks lukku panna

Vasta