Espace 4 3,0 dci 130 kW silindri kompressioon

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded
Vasta
espacefriik
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 13
Liitunud: 22 Mär 2012, 12:28

Espace 4 3,0 dci 130 kW silindri kompressioon

Postitus Postitas espacefriik » 20 Apr 2012, 20:15

Tere

Nagu lubatud siis järgmine teema....

Kõigi aegada kirutuim diisel, mis Renault vahele on üldse pandud on ka minu auto aiste vahel. Pole hullu, mõtlesin, kui ostsin autot...tegin kaalutletud ostu. Renault 3,0 dci on V6 ja himustab jõledalt kuumalt käia - see on ka tema kirstunael, sest iga vähimagi kuumuse üle normi tõusuga on auto süda õhtal. Ütleme nii, et jahutusvee pulgakesed on mulle juba armsaks saanud ja on kujunenud sõidu lahutamatuks vaatlusobjektiks. Auto ise on siis Saksast ja öeldakse, et kasutatuna ei tasu just sellise mootoriga autot sealt osta - on kindlasti kütetud autobahnil pidevalt ja pikalt kõrgete pöörete peal ja see ei mõju Isuzu ajalooga inseneritöö fopaale sugugi hästi. Seda siis sissejuhatuseks...

Nüüd probleemist. Kuna hommikuti on hakanud mu sõbra mootor üsna ebaühtlaselt tuksuma, siis sai pandud aeg kinni Jassi Autotuppa. Veel enam..esimesed minut aega tuleb õrna helesinist suitsu - mulle on öeldud, kui dislal on helesinine suits, siis tasub probleemi karta. Käivitusega probleeme polne. Soojalt käib nagu kell. Jassis öeldi mulle kohe et on kaks varianti - kehv ja veel kehvem. Mõõdetakse silindrites kompressiooni ja kui selgub et miski neist kuuest on alla normi, siis tuvastatakse rõhu kao põhjus - klapp, kolb (rõngad siis). Eeltoodu oli siis kehv viga. Kahjuks minu puhul selgus et kuuendas silindris on ilma mingi erilise näilise põhjuseta kompressioon madalam e. siis väga kehv viga. Tundub, et matsu on saanud keps ja kolb ei käi päris lõpuni välja. Keps on matsu tõenäoliselt saanud kollektorist silindrisse tulnud veest. Kust vesi aga tulnud võis olla....keegi ei tea. Kuues silinder pidi lihtsalt sellises kehvas kohas olema - kõige lähemal sisselaske kollektorile. Võibolla oli see põhjus.

Probleemi lahendusi on sisuliselt kaks:
1. Sukelduda mootorisse ja otsida ning parandada mootor.
2. Osta kasutatud kinnine plokk (koos kogu siseelunditega) ja vahetada mootor.

Nüüd on mul dilemma.... selline mootor maksab ca 1200 eur ja vahetus ca 500. Jassis öeldi et mootorisse sukelduda nad ei soovitaks. Isegi kui parandatakse konkreetne viga, siis tavaliselt tekib sellel järgnevaid probleeme.

Nüüd küsimus:

Kas saaks siiski teada palju selline nn süvaparandustöö maksta võiks ja kas on selliseid helgeid päid kes seda teevad?

Kasutaja avatar
tipm
Renault friik
Renault friik
Postitusi: 411
Liitunud: 24 Apr 2010, 10:38
Asukoht: Tallinn/Lääne-Virumaa

Re: Espace 4 3,0 dci 130 kW silindri kompressioon

Postitus Postitas tipm » 20 Apr 2012, 22:20

Olen kuulnud, et "helged pead" on neid mootoreid teinud, edukalt, kuid kahjuks ajutiselt, ehk siis mootor läheb uuesti nahka. Arvatavasti ükski helge pea seda mootorit ette ei võtaks, kuna on pärast paksu pahandust, kui mootor uuesti lendab. Tegelikult ei ole viga eriti suur, kui diagnoos, peab paika, ja ongi lihtsalt üks keps kõver, siis peaks saama odavamalt hakkama, kui 1700€, oleneb, mis hinnaga teise kepsu saab(või siis keps koos kolviga). Kui oleks oma auto, teeks selle töö vabalt ära, kuid kuna tegemist võõra autoga, siis pelgan veidi minagi hilisemaid komplikatsioone mootoriga :s .
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q

olev
Renault fänn
Renault fänn
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Mär 2011, 13:28

Re: Espace 4 3,0 dci 130 kW silindri kompressioon

Postitus Postitas olev » 21 Apr 2012, 08:46

tipm kirjutas:Olen kuulnud, et "helged pead" on neid mootoreid teinud, edukalt, kuid kahjuks ajutiselt, ehk siis mootor läheb uuesti nahka. Arvatavasti ükski helge pea seda mootorit ette ei võtaks, kuna on pärast paksu pahandust, kui mootor uuesti lendab. Tegelikult ei ole viga eriti suur, kui diagnoos, peab paika, ja ongi lihtsalt üks keps kõver, siis peaks saama odavamalt hakkama, kui 1700€, oleneb, mis hinnaga teise kepsu saab(või siis keps koos kolviga). Kui oleks oma auto, teeks selle töö vabalt ära, kuid kuna tegemist võõra autoga, siis pelgan veidi minagi hilisemaid komplikatsioone mootoriga :s .
No muidugi, "helge pea" tipm teeks ära. Aga noh, kuna asjast ei saa asja, siis tulevad hiljem komplikatsioonid.
:D
Kuidas ikkagi keps kõveraks minna saab, tipm?

tanelll
Huviline
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 11 Juul 2010, 11:26
Minu Renault: clio II 1,5 dci
Asukoht: Paide

Re: Espace 4 3,0 dci 130 kW silindri kompressioon

Postitus Postitas tanelll » 21 Apr 2012, 11:31

:( :( üks õnnetu mootor on see isuzu 3l diisel, ja arvata on, et remont ei anna tulemust-garantiid ei julge ju keegi anda
Varuosad prantslastele, tel. 5658808

espacefriik
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 13
Liitunud: 22 Mär 2012, 12:28

Re: Espace 4 3,0 dci 130 kW silindri kompressioon

Postitus Postitas espacefriik » 21 Apr 2012, 11:52

tanelll kirjutas::( :( üks õnnetu mootor on see isuzu 3l diisel, ja arvata on, et remont ei anna tulemust-garantiid ei julge ju keegi anda
Toonitaksingi siin algses postituses mainitud KAALUTLETUD mõtlemist. On selge, et kui kõik kardavad hilisemaid komplikatsioone, siis mingit garantiid ei anta. Kõik oleneb siiski ju hinnast. Egas see inglismaalt pärit kinnine plokk, mis sõitnud 100 000 km ka mingi roosamanna ei ole.

Seega, jätkaks teemat helgete peade otsingul :) tipm?

Aare
Uustulnuk
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 10 Juul 2012, 13:06

Re: Espace 4 3,0 dci 130 kW silindri kompressioon

Postitus Postitas Aare » 10 Juul 2012, 13:14

:shock: Minul tõmbas kõik surved silindritest, järgi jäi ainult 1 silindri surve. Minule öeldi et see mootor on rändavate ülssidega, et pidavat kuuma saades ülsi alla tõmbama

Vasta