Probleem siis selles, et soojendusradikas külmus lõhki või siis mõni toru sellest andis otsad, aga kuidas sinna kõige kergemini pääseb ja kus see asub? üritasin eest ära saada keskosa, kus asub raadio jms., kuid ei leia enam kruve, aga osa eest ikka ära ei tule? On keegi selle läbi teinud ja oskab aidata kuidagi?
(paigutasin teema õigesse kohta - siimp)
Renault 19 92a. soojendusradikas
Re: Renault 19 92a. soojendusradikas
1. Jahutusvedelik välja lasta.
2. Kapoti all soojendusradika voolikud lahti ühendada.
3. Aku kõrval olev salongi ventilaator lahti kruvida, selle kinnituspoldid hoiavad salongiradiaatori korpust kere küljes kinni.
4. Rool ja käigukangi ümber olev plastiktükk (mille sees on ka tuhatoosi pesa) ära võtta.
5. Roolisamba (süüteluku) ümber olev plastikkate eemaldada.
6. Rooli all ja soojenduse reguleerimisnuppude all olevad plastikkated eemalda. Nende all kõik kinnitused lahti keerata, mis armatuuri ja soojendusradiaatori korpust (suur must kast) kinni hoiavad.
7. Armatuuri nurkades (uste lähedal) on neli mutrit, mis hoiavad armatuuri kere küljes. Kaks mutrit on üleval esiklaasi lähedal kõlari katete all. Kaks mutrit on all nurkades, pisikeste plastikkatete all. Need neli mutrit lahti keerata.
8. Armatuuri tuleb ca. 20-30 cm väljapoole tõmmata (elektripistikuid lahti ühendama ei pea), et soojendusradika korpust (musta kasti) kätte saada. Kui see must kast välja ei mahu, siis tuleb käigukangi ümber oleva plastiktüki (tuhatoosi pesaga) kinnitus vastu põrandat painutada.
9. Kui see must kast on käes, siis see lahti võtta ja soojendusradikas ongi käes.
Võibolla olen mõne asja ära unustanud, aga üldiselt nii see käib.
Tuleb meelde jätta kuidas midagi lahti võeti, et pärast kokkupanemisel kõik ilusti kinni saab ja midagi üle ei jääks.
Kokkupanemisel kindlasti kontrollida kas spidomeetri tross ei ole näidikute plokk küljest ära tulnud, kui armatuuri 20-30 cm väljapoole tõmmati.
2. Kapoti all soojendusradika voolikud lahti ühendada.
3. Aku kõrval olev salongi ventilaator lahti kruvida, selle kinnituspoldid hoiavad salongiradiaatori korpust kere küljes kinni.
4. Rool ja käigukangi ümber olev plastiktükk (mille sees on ka tuhatoosi pesa) ära võtta.
5. Roolisamba (süüteluku) ümber olev plastikkate eemaldada.
6. Rooli all ja soojenduse reguleerimisnuppude all olevad plastikkated eemalda. Nende all kõik kinnitused lahti keerata, mis armatuuri ja soojendusradiaatori korpust (suur must kast) kinni hoiavad.
7. Armatuuri nurkades (uste lähedal) on neli mutrit, mis hoiavad armatuuri kere küljes. Kaks mutrit on üleval esiklaasi lähedal kõlari katete all. Kaks mutrit on all nurkades, pisikeste plastikkatete all. Need neli mutrit lahti keerata.
8. Armatuuri tuleb ca. 20-30 cm väljapoole tõmmata (elektripistikuid lahti ühendama ei pea), et soojendusradika korpust (musta kasti) kätte saada. Kui see must kast välja ei mahu, siis tuleb käigukangi ümber oleva plastiktüki (tuhatoosi pesaga) kinnitus vastu põrandat painutada.
9. Kui see must kast on käes, siis see lahti võtta ja soojendusradikas ongi käes.
Võibolla olen mõne asja ära unustanud, aga üldiselt nii see käib.
Tuleb meelde jätta kuidas midagi lahti võeti, et pärast kokkupanemisel kõik ilusti kinni saab ja midagi üle ei jääks.
Kokkupanemisel kindlasti kontrollida kas spidomeetri tross ei ole näidikute plokk küljest ära tulnud, kui armatuuri 20-30 cm väljapoole tõmmati.
Viimati muutis aarne, 18 Okt 2010, 21:57, muudetud 1 kord kokku.
Tel. 5117023
Re: Renault 19 92a. soojendusradikas
enamus sellest sai täna tehtud mul. tosooli välja ei lasknud. ühendasin torud soojendusradika küljest lahti ja omavahel kokku.. nii olen juba 5 päeva sõitnud. ainult sooja ei saa aga igatahes aitäh abi eest. sellest on suur abi. homme saab siis selle järgi edasi jamada.