R19 1.7l 54kw bensukas
R19 1.7l 54kw bensukas
Pull selles, et mul jookseb väljalaskest sisselaskesse toru, et vist saab sealt heitgaase otse karpasse, et kas satuks vahelt toru eemaldada ning otsad kinni keevitada või on parem see alles jätta ning kas ära võttes muutub midagi ka kardinaalselt või ei? Küsin kuna siis tean mis teha...
Re: R19 1.7l 54kw bensukas
Milleks eemaldada ?
Kui kõik toimib ilusti, siis las olla.
Kui toru on ebatihe, välja vahetada ei soovi ja
keevitad kinni, siis mootori töös midagi, mida ise tunned, muutuda ei tohiks.
Kinni keevitades tuleb seda kvaliteetselt teha, et pidama jääks, ei ole just hea
koht kus keevitada - väljalaskekollektori temperatuur kõigub 20 kraadist (külmana)
kuni ca. 600 kraadini (kuumana).
Kuid kinni on neid edukalt ennegi keevitatud.
Selle toru kaudu toimib heitgaaside tagastus, osa heitgaasidest juhitakse koos
kütteseguga uuesti silindritesse, et väljuvad heitgaasid ei kuumeneks liigselt.
Kui heitgaaside temperatuur tõuseb liialt, siis tekib järsult rohkem lämmastikoksiide.
Kui kõik toimib ilusti, siis las olla.
Kui toru on ebatihe, välja vahetada ei soovi ja
keevitad kinni, siis mootori töös midagi, mida ise tunned, muutuda ei tohiks.
Kinni keevitades tuleb seda kvaliteetselt teha, et pidama jääks, ei ole just hea
koht kus keevitada - väljalaskekollektori temperatuur kõigub 20 kraadist (külmana)
kuni ca. 600 kraadini (kuumana).
Kuid kinni on neid edukalt ennegi keevitatud.
Selle toru kaudu toimib heitgaaside tagastus, osa heitgaasidest juhitakse koos
kütteseguga uuesti silindritesse, et väljuvad heitgaasid ei kuumeneks liigselt.
Kui heitgaaside temperatuur tõuseb liialt, siis tekib järsult rohkem lämmastikoksiide.
Tel. 5117023