R19 varuosade erinevus mudeli järgi

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded vanemate, numbriliste mudelitega
Vasta
Arx
Renault sõltlane
Renault sõltlane
Postitusi: 298
Liitunud: 06 Mai 2010, 21:54
Minu Renault: Renault 19
Asukoht: Pärnu & Pärnumaa

R19 varuosade erinevus mudeli järgi

Postitus Postitas Arx » 05 Nov 2010, 09:40

Tekkis lihtne küsimus, et pakju siis juppid erinevad? :s
ilmselgelt erinev on kapotialune... ehk siis mootor, käigukast ja muud pudinad.

Aga puksid, rooliotsad, veovõllid, laagrid ja muu säärane?
näpud õlised, püksid kulunud, juuksed sorakil...tel 56338981

siimp
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 816
Liitunud: 20 Apr 2010, 13:12
Minu Renault: puudub
Asukoht: Tartu

Re: R19 varuosade erinevus mudeli järgi

Postitus Postitas siimp » 05 Nov 2010, 11:47

Tavalised mudelid peaksid ehituselt suhteliselt sarnased olema. Kindlasti on mingeid erinevuseid phase 1 ja phase 2 versioonide vahel (välimus on ilmselgelt erinev). Kirjutasin mingiaeg SIIN ajaloo teema all täpsemalt Renault 19 mudelist. Tuleb välja, et uuemate R19 mudelite veermik peaks isegi vanema Megane veermikuga sama olema. Muidugi täiesti erinev maailm on R19 16v (selle kohta ka täpsemalt kirjas ajaloo teemas).

Mootoreid kasutati E, F ja C tüüpi, mida kasutati ka teistel Renault mudelitel (E-tüübi "Energy" mootoreid näiteks Clio esimesel põlvkonnal).

Ehk oskab keegi pädevam midagi veel lisada...

Arx
Renault sõltlane
Renault sõltlane
Postitusi: 298
Liitunud: 06 Mai 2010, 21:54
Minu Renault: Renault 19
Asukoht: Pärnu & Pärnumaa

Re: R19 varuosade erinevus mudeli järgi

Postitus Postitas Arx » 05 Nov 2010, 12:32

Ma mõtlesin selles osas, et vahe nagu 1,4 ; 1,7 jne mootrite järgi.
Et selles osas on juppidel erinevust? :s
just et sarniirid, õõtsad, laagrid, puksid, võllid (k.a veovõllid), pidurid jne
näpud õlised, püksid kulunud, juuksed sorakil...tel 56338981

Vasta