1. leht 1-st

R19 varuosade erinevus mudeli järgi

Postitatud: 05 Nov 2010, 09:40
Postitas Arx
Tekkis lihtne küsimus, et pakju siis juppid erinevad? :s
ilmselgelt erinev on kapotialune... ehk siis mootor, käigukast ja muud pudinad.

Aga puksid, rooliotsad, veovõllid, laagrid ja muu säärane?

Re: R19 varuosade erinevus mudeli järgi

Postitatud: 05 Nov 2010, 11:47
Postitas siimp
Tavalised mudelid peaksid ehituselt suhteliselt sarnased olema. Kindlasti on mingeid erinevuseid phase 1 ja phase 2 versioonide vahel (välimus on ilmselgelt erinev). Kirjutasin mingiaeg SIIN ajaloo teema all täpsemalt Renault 19 mudelist. Tuleb välja, et uuemate R19 mudelite veermik peaks isegi vanema Megane veermikuga sama olema. Muidugi täiesti erinev maailm on R19 16v (selle kohta ka täpsemalt kirjas ajaloo teemas).

Mootoreid kasutati E, F ja C tüüpi, mida kasutati ka teistel Renault mudelitel (E-tüübi "Energy" mootoreid näiteks Clio esimesel põlvkonnal).

Ehk oskab keegi pädevam midagi veel lisada...

Re: R19 varuosade erinevus mudeli järgi

Postitatud: 05 Nov 2010, 12:32
Postitas Arx
Ma mõtlesin selles osas, et vahe nagu 1,4 ; 1,7 jne mootrite järgi.
Et selles osas on juppidel erinevust? :s
just et sarniirid, õõtsad, laagrid, puksid, võllid (k.a veovõllid), pidurid jne