Vel Satise kliima ei tööta

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded muude, tänapäevaste "nimedega" mudelitega
Vasta
Mattik
Huviline
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 27 Okt 2011, 12:59

Vel Satise kliima ei tööta

Postitus Postitas Mattik » 06 Mai 2015, 16:29

Selline mure et kliima kompressor sidur ei ühenda ära. Mõõtsin et nii alt kui ülevalt jooksevad voolud peale. Alt 12,3V kogu aeg ja ülevalt 13,8V ja kui kliima sisse lükata siis 12,3V(oli vist seda pidi). On äkki keegi lammutanud seda kompressorit kas annab midagi ise teha ja kas annab sidurit eraldi vahetada?
Kas õli võib seal midagi halba teha või pealt poolt ei tohiks oli sellistesse olulistesse kohtadesse sattuda? Nimelt pikemat aega oli rihm õline ja äkki sattus kuhugi sellisesse kohta õli kuhu poleks tohtinud. Kambrikaane tihend lasi tagant poolt läbi ja oli jooksis mööda mootorit alla ja siis rihm pritsis laiali ja keegi ei saanud tükk aega aru kust see õli rihma peale tuleb.
Auto on 2005a 2,2diisel 110kw.

Kasutaja avatar
risto00
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 283
Liitunud: 13 Aug 2010, 21:59
Minu Renault: Trafic '17, Safrane '97
Asukoht: Kilingi-Nõmme, Pärnumaa
Kontakt:

Re: Vel Satise kliima ei tööta

Postitus Postitas risto00 » 06 Mai 2015, 17:00

Süsteemis ikka gaasi on piisavalt, survet, muidu ei võtagi järgi?
When a young man stares into space, they call it thinking
When an old man stares into space, they call him senile

Mattik
Huviline
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 27 Okt 2011, 12:59

Re: Vel Satise kliima ei tööta

Postitus Postitas Mattik » 06 Mai 2015, 18:40

Seda on hea teada. Lasen mingi aeg kontrollida ja siis vaatab edasi. Kui tihti peaks kliimat täitma on sellel mingi intervall? Ma olen 3 aastat selle autoga sõitnud ja siiamaani pole kordagi veel täitnud.

Kasutaja avatar
risto00
Renault klubi administraator
Renault klubi administraator
Postitusi: 283
Liitunud: 13 Aug 2010, 21:59
Minu Renault: Trafic '17, Safrane '97
Asukoht: Kilingi-Nõmme, Pärnumaa
Kontakt:

Re: Vel Satise kliima ei tööta

Postitus Postitas risto00 » 08 Mai 2015, 12:49

Kindlalt ei oska öelda, aga ise käisin autol täitmas siis too mees ütles, et hoolduses käivatel masinatel täidetakse iga paari aasta tagant. Tühjaks saab ta muidugi kauem aga sedasi on siis olemasolev aine välja, surve/vaakumtest, ning siis õige kogus ainet koos õli ja värvainega sisse.
When a young man stares into space, they call it thinking
When an old man stares into space, they call him senile

Mattik
Huviline
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 27 Okt 2011, 12:59

Re: Vel Satise kliima ei tööta

Postitus Postitas Mattik » 27 Mai 2015, 11:35

Sai siis lõpuks kliima ära täidetud ja tööle ikka ei hakanud. Oli juha suhteliselt tühi olnud aga oli veel piisavalt et oleks pidanud töötama. Homme lähen lasen diagnosti teha ega mõni andur läbi ole ja kui kõik korras siis ilmselt vaja siduri mähis lasta uuesti mähkida. Või on veel kellelgi ettepanekuid?

mr.r9
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 25 Juul 2010, 22:54
Minu Renault: R9 Broadway
Asukoht: Tallinn

Re: Vel Satise kliima ei tööta

Postitus Postitas mr.r9 » 27 Mai 2015, 16:52

Enda Pesukotil oli kondipumba pistik kehva ühendusega.
Pistik lahti ja otse toidet, rakendus. Hea kõlksuga peaks rakenduma.
Panin WD40 vahele ja mängisin pistikuga natukene(sisse-välja) ja siiani töötab :)

Mattik
Huviline
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 27 Okt 2011, 12:59

Re: Vel Satise kliima ei tööta

Postitus Postitas Mattik » 28 Mai 2015, 10:25

Diagnostis väideti et mass ei jõua pumbani(pistekus ka ei ole, seega klemmide puhastamine ei aita). Peab jälle testeri kätte võtma ja skeemilt järge ajama hakkama.

Mattik
Huviline
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 27 Okt 2011, 12:59

Re: Vel Satise kliima ei tööta

Postitus Postitas Mattik » 28 Mai 2015, 21:10

Pole küll elektrik aga kui jookseb kaks juhet ja sinna tester külge panna ja näitab 12,3V siis peaks olema nii + kui -. Kui ma testeri ühe otsa panen aku + klemmi külge ja teist ei pane kuhugi siis ei näita ju midagi. Kas saab olla et mass on puudu?
Kui testeriga takistust mõõta klemmilt kereni siis tõesti ei näita midagi. Ma pakun et see tuleb lihtsalt läbi skeemide ja mu tester lihtsalt ei näita nii suurt numbrit mis sealt peaks tulema.
Kas tõesti juhitakse kliima pumpa kuidagi massiga?

mr.r9
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 25 Juul 2010, 22:54
Minu Renault: R9 Broadway
Asukoht: Tallinn

Re: Vel Satise kliima ei tööta

Postitus Postitas mr.r9 » 28 Mai 2015, 22:55

Võid alati proovida seda, et võtad juhtme jupi, puhastad otsad ära, hoiad ühte otsa aku - klemmi vastas ja teise otsa vajutad vastu mootorit. Ehk on lihtsalt kehv maandus. Töötava mootoriga, kliima sisse lülitatult.

Kere, mootori ja muude asjade maanduse probleem on enamus elektri "kalade" põhjustajaks.
USAS on "tuunijate" seas väga populaarne siuke asi nagu "the big 3, grounding upgrade".
Noorest tehnikust korralikud suured press otsad, oomist või mujalt jõukaabel, teed parajad jupid, et akust>kerre>mootorisse ja vb veel kui väheks jääb. Maandust pole autol kunagi liiga palju :D

Ja peukaril mul oli ka juhtme otsast mõõtes kõik olemas, lihtsalt pistikute omavaheline kontakt oli ****.
panin akust otse kondipumba siduri pistikusse plussi ja miinust. "klõpsutasin" sidurit mõned korrad ja suts WD40 pistikusse ja pessa ja moos.

Mattik
Huviline
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 27 Okt 2011, 12:59

Re: Vel Satise kliima ei tööta

Postitus Postitas Mattik » 29 Mai 2015, 12:45

Elektri skeem ütleb üldse et mõlemas juhtmest peaks + olema. Kuidas ta mul saab ülse Volte seal näidata???

A 1.0 38R AIR CONDITIONING CLUTCH + CONTROL
B 1.0 BP7 PROTECTED + BATTERY FEED > FAN FUSE 1

Mattik
Huviline
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 27 Okt 2011, 12:59

Re: Vel Satise kliima ei tööta

Postitus Postitas Mattik » 01 Juun 2015, 17:04

Saingi tööle :) Oli tõesti juhe puruks oksüdeerunud. Seda siis suure pistiku juurest mis asub poolenisti aku all. Vähemalt oli nii nähtav et kui ma selle pistikuni jõudsin siis oli kohe näha et üks juhe on ülesse paisunud ja skeemi vaadates oligi see otsitav juhe. Pistiku seest klemmi ei saanud kuidagi kätte seega pidi jupi juhet vahele jootma sest muidu oleks juhe lühikeseks jäänud. Esimene jootmine jäi siis pistiku sisse tihendi alla peitu ilusti ja teisele sai krae peale sulatatud. Loodame et jääb kestma. Seda ma lõpuks ei viitsinudki enam auto all mõõta kas oli see siis + või - mis seal juhtmes olema pidi.

Vasta