Renault Safrane 3.0 v6 mootori probleemid

Spetsiifilisemad probleemid ning nõuanded muude, tänapäevaste "nimedega" mudelitega
Vasta
Kasutaja avatar
Edgar
Renault Klubi auliige
Renault Klubi auliige
Postitusi: 466
Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
Minu Renault: Rapid, R19
Asukoht: Tallinn

Renault Safrane 3.0 v6 mootori probleemid

Postitus Postitas Edgar » 13 Aug 2010, 14:36

Niisiis sõbrad, selline müstiline ja pingeid pakkuv teema siia tarkade klubile närida.

mure 1
Mootori temp oli saja kraadi ligi ja pöörded läksid ligi 50rpm-i kanti. Gaasi andes ei juhtunud midagi. Suretasin auto välja. Uuesti käivatada üritades tegi starter korra jou jou ja kööga. Arvasin, et kliima on aku tühjaks tõmmanud ja genekas ei jõudnud kohapeal akut laadida. Peale mõningast ootamist aga auto läks uuesti käima ja sõitis kenasti koju välja. Varem on olnud sama mure, et ei taha peale pikka käiamist ( oli mure bensiinifiltriga ) enam starterit taha võtta kuigi aku on kenasti täis. Õhutasin järjekordselt jahutussüsteemi ja nüüd ei ole enam muret. Siit ka lõpuks küsimus, kas autol võib olla miskine elektrooniline/mehhaaniline turvajumpstükk mis ei lase mootoril käivituda kui on oht lõhkuda mootorit? Mootor ise on Z7X 756


mure 2

käigukast kipub viimasel ajal liiga tihti avariireziimile minema, süüde välja ja uuesti sisse tavaliselt lahendab selle mure. Siin ma ei taha muud lahendust kui, et kas on Eestis veel alles mõnda Renaulti esindust kes omal ajal müüs Safranesi sest Tallinnas mõlemad nii city kui abc ei ole siiani selle murega hakkama saanud. Alguses sain hakkama Info Autoga mis on siis pärnu maanteel aga nemad lõpetasid selle pulli ära ja nüüd ei olegi enam midagi teha

tänud asjalike vastuste eest!
Renault Rapid 1.1 R4 45ps

andres500
Tõsine huviline
Tõsine huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 03 Mai 2010, 21:15
Minu Renault: 2*Espace II
Asukoht: Tartu

Re: Renault Safrane 3.0 v6 mootori probleemid

Postitus Postitas andres500 » 14 Aug 2010, 01:28

1. mure kohta arvan järgmist: Kui aku garantii möödas, lae aku täis, seejärel võta kaas maha ning mõõda areomeetriga happe tihedus, peaksid saama igas purgis vähemalt 1.27. Juhul kui on garantii siis nad tihedust ei mõõda ning koormustester ei pruugi aku viga näidata. Endal oli garantii akuga selline juhus, täislaetud aku ei jõudnud kolm korda masinat suvel käivitada ning akuga garantiisse minnes tehti klassikaline koormustest, mis näitas, et aku on korras. Pika vaidlemise peale (võlusõna oli mahtuvus) võeti kaas maha ning mõõdeti aku happe tihedus, mis oli täislaetud akul 1.22. Selle mõõtetulemuse peale anti uus aku. Kas antud juhul on aku või on starteri puksid - mõlemad on võimalikud.
2. mure kohapealt ütlen esiteks seda, et minu automaatkast teeb sama vigurit - teatud hetkel läheb avariirežiimi, st lülitab 3. käigu sisse. Peale kiiret liigutust - süüde välja ja sisse on kõik jälle korras. Kuna minu kast (AR4) detailsemat viga ei ütle, st milline relee (solenoid) jukerdab, siis hetkel uurin kirjandust selle vea lahendamiseks. Muidu tester ütleb veaks hüdraulikaplokk (ca 10000.-). Uuematel mudelitel (vist peale 1996) peaks tester näitama konkreetset releed(solenoidi).

Kasutaja avatar
Edgar
Renault Klubi auliige
Renault Klubi auliige
Postitusi: 466
Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
Minu Renault: Rapid, R19
Asukoht: Tallinn

Re: Renault Safrane 3.0 v6 mootori probleemid

Postitus Postitas Edgar » 13 Sept 2012, 10:58

Hiline vastus aga tulevastele põlvedele kasulik info.

Mure 1: Kuumaga oli starteri sees oleva magneti liimist lahti löönud mille tulemuses starter ei suutnud liikuda.

Mure 2: Käigukasti õlivahetus oli tehtud puudulikult mille tulemusel oli õli liiga palju sees. Peale korrektset õlivahetust kadus ka see mure ära.
Renault Rapid 1.1 R4 45ps

Safrane
Renault fänn
Renault fänn
Postitusi: 140
Liitunud: 15 Sept 2013, 10:19

Re: Renault Safrane 3.0 v6 mootori probleemid

Postitus Postitas Safrane » 03 Nov 2013, 16:39

Mul on sulle küsimus selle käigukasti osas.
Kas kui õlivahetus õigesti tehti ja tase normis, kas nüüd siis vahetab stabiilselt ja sujuvalt või teeb mingid teatud hetkedel ikka väikse jõnksu vms?
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Haritud ja harimata, hoolitsetud ja hoolitsemata. Ei otsi kiirmüügi hinnaga, vaid täiesti reaalse turuhinnaga! Hea võimalus oma seisev maa rahaks vahetada. Raha kuni 7 päevaga kätte! Info PS!

Kasutaja avatar
Edgar
Renault Klubi auliige
Renault Klubi auliige
Postitusi: 466
Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
Minu Renault: Rapid, R19
Asukoht: Tallinn

Re: Renault Safrane 3.0 v6 mootori probleemid

Postitus Postitas Edgar » 04 Nov 2013, 10:15

Õlivahetus oli selline valus teema, et seda igalpool ei saa teha. Info auto pärnu mnt. lõpuks aitas välja (on nad ju ka kunagi müünud safrane-si).

Peale korrektset õlivahetust oli käiguvahetus ilus nagu abieluvoodi pulmaööl. Sujuv ja reibas. Nüüd peale pikemat seismist ta nagu aegajalt unustab käigu ära vahetada aga usun, et see pigem seismisest tingitud puudulik kontakt.
Renault Rapid 1.1 R4 45ps

Safrane
Renault fänn
Renault fänn
Postitusi: 140
Liitunud: 15 Sept 2013, 10:19

Re: Renault Safrane 3.0 v6 mootori probleemid

Postitus Postitas Safrane » 04 Nov 2013, 16:40

Mis põhjusel seda igalpool ei saa teha?

Enda omal lasin ära vahetada. Küll oli see päris täppistöö, et see õli sealt ülevalt punnist sisse saada..ja paraku pidin ka selle tasemekontrolli mutika või poldi välja vahetama, kuna originaal murdus ära.
Aga kahtlen, kas sai ikka 100% õige kogus õli sisse või ei.

kuigi sõidab ja toimetab.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Haritud ja harimata, hoolitsetud ja hoolitsemata. Ei otsi kiirmüügi hinnaga, vaid täiesti reaalse turuhinnaga! Hea võimalus oma seisev maa rahaks vahetada. Raha kuni 7 päevaga kätte! Info PS!

Kasutaja avatar
Edgar
Renault Klubi auliige
Renault Klubi auliige
Postitusi: 466
Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
Minu Renault: Rapid, R19
Asukoht: Tallinn

Re: Renault Safrane 3.0 v6 mootori probleemid

Postitus Postitas Edgar » 04 Nov 2013, 17:02

Seal oligi see teema, et lasti õli välja ja valati uus sisse. Arve teele ja tuld. Info auto spetsialist aga lasi vana õli välja. Täitis nii täis kui sai. Siis soojendas käigukasti 70c ja keeras punni eest peale mida tuli törts õli veel välja. Peale seda keeras punni pealt ja asi oli korras.
Renault Rapid 1.1 R4 45ps

Vasta