Trafic hooldusteate kaotamine
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 5
- Liitunud: 10 Nov 2010, 13:24
Trafic hooldusteate kaotamine
Tere.
Ei tahtnud nuumata abc motorsit ja lasin teha hoolduse tuttaval. Aga tema ei osanud seda mutrivõtit armatuurist eemaldada. Kas see on üldse koduste vahenditega võimalik.
Osadel masinatel on.
Ei tahtnud nuumata abc motorsit ja lasin teha hoolduse tuttaval. Aga tema ei osanud seda mutrivõtit armatuurist eemaldada. Kas see on üldse koduste vahenditega võimalik.
Osadel masinatel on.
-
- Renault klubi administraator
- Postitusi: 816
- Liitunud: 20 Apr 2010, 13:12
- Minu Renault: puudub
- Asukoht: Tartu
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Mis aasta masinaga on tegemist? SELLES (inglise keelse foorumi) teemas on juttu, kuidas 2007 aasta Trafic`ul Service teksti nullida. Sain aru nii palju, et eelsüüde sisse, gaasipedaal põhja ja pumbata jalaga kolm korda piduripedaali... Kuna endal antud mudeliga kokkupuude puudub, siis ehk keegi teine oskab ka kaasa rääkida. Igatahes proovida tasub.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 5
- Liitunud: 10 Nov 2010, 13:24
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Aasta on 2008. Kohe proovin seda moodust.
Ei tööta.
Ei tööta.
-
- Renault klubi administraator
- Postitusi: 816
- Liitunud: 20 Apr 2010, 13:12
- Minu Renault: puudub
- Asukoht: Tartu
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Hmm, tuleb välja, et seal siiski kaks erinevat asja. SERV näidik (pidi näitama viga) ja siis see mutrivõtme näidik (näitab hooldust). Seda SERV tuld ei pidanud ilma vastava seadmeta ära kustutada saama, aga selle mutrivõtme näidiku kohtapealt pakutakse siiski mõned variandid välja.resurrection kirjutas:Aasta on 2008. Kohe proovin seda moodust.
Ei tööta.
Igatahes keegi on netiavarustes veel välja pakkunud järgmise variandi - vajutad piduripedaali ja hoiad seda all, siis keerad 10 sekundi jooksul 3 korda süüdet sisse ja välja.
Muidugi keegi targem mees on seda esimest varianti ühes foorumis natukene paremini seletanud (väidab, et see pidavalt isegi kusagil manuaalis kirjas olema) - süüde sisse, pärast 10. sekundi möödumist gaasipedaal alla ja pumbata kolm korda piduripedaali. Märgib ära veel, et temal ka alguses ei töödanud, kuid siis proovis gaasipedaali ja piduripedaali sellel ajal mõne sekundi all hoida kui süüdet keeras. Sellest juttu täpsemalt SIIN (inglise keeles). Proovida jällegi tasub. Eks siin on ka pädevamaid inimesi aga kes teab kuna neil aega on.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 5
- Liitunud: 10 Nov 2010, 13:24
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Leidsin ka enda manuaalist õpetuse ja sain aru, et peale süüte sissekeeramist tuleb 10 seki jooksul gaas alla vajutada ja kolm korda pidurit sõtkuda. Täna ise selle auto roolis ei olnud ja nüüdseks on sinna ette tulnud kiri "oil" mille kohal on _ _ _ _ kriipsud. SERV endiselt põleb.
-
- Tõsine huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 25 Juul 2010, 22:54
- Minu Renault: R9 Broadway
- Asukoht: Tallinn
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
see peaks viitama sellele, et õli tase on alla miinimumi.
Ema Peugeot-il näitab 6-palli süsteemis õlitaset. Kui õli tase on maks. siis on nende 6-e kriipsu peal ruudud. Kui õlitase on poole peal siis on 3 ruutu ja 3 kriipsu ainult.
Ema Peugeot-il näitab 6-palli süsteemis õlitaset. Kui õli tase on maks. siis on nende 6-e kriipsu peal ruudud. Kui õlitase on poole peal siis on 3 ruutu ja 3 kriipsu ainult.
Renault R9 Broadway aka. KuldNool - Mattias-R.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 5
- Liitunud: 10 Nov 2010, 13:24
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Aga õli tuli ei põle. Ma kahtlen miskipärast, et nii vähese varustusega autol selline õli mõõtmine on.
-
- Tõsine huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 01 Juun 2010, 23:56
- Minu Renault: Megane Coupe & Espace
- Asukoht: Tallinn/Rapla
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Selline elektrooniline õlimõõtmine on peal sellel autol 99%. Kontrolli varda pealt õlitase ära ja siis saad veenduda selles (kui just seal mingi andur tuksis ei ole). Mis puutub hoodluse nullimisesse siis olenevalt mudelist on need tõesti erinevad. Üks variant on veel proovida minna pardaarvutil sinna maani, kus näitab, et survice due vms ja siis hoida seda pardaarvuti nuppu all hoida (süüde sees ja pidur all).
Renault Megane Coupe III 1,6 MAN
Renault Grand Espace III 2,0 ATM
Renault Grand Espace III 2,0 ATM
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 5
- Liitunud: 10 Nov 2010, 13:24
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Teil on tõesti õigus. Seda see näitabki. Sama räägib ka hooldusraamat. Hommikul valab peale, eks näeb mis ta teeb.
-
- Tõsine huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 01 Juun 2010, 23:56
- Minu Renault: Megane Coupe & Espace
- Asukoht: Tallinn/Rapla
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Õli peale valamisel soovitan täpselt jälgida normatiive, mis kasutusjuhendis kirjas on, et ei oleks valede näitajatega õli. Päris suvaline õli tankla letilt ei pruugi sobida.
Renault Megane Coupe III 1,6 MAN
Renault Grand Espace III 2,0 ATM
Renault Grand Espace III 2,0 ATM
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Järjekordne näide sellest kuidas osad suudavad isegi nii lihtsa asjaga nagu õlivahetus ämbrisse astudaresurrection kirjutas:Tere.
Ei tahtnud nuumata abc motorsit ja lasin teha hoolduse tuttaval. Aga tema ei osanud seda mutrivõtit armatuurist eemaldada. Kas see on üldse koduste vahenditega võimalik.
Osadel masinatel on.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Hoolduseni jäänud kilomeetrite (käivitamisel näeb) jõudmisel nulli süttib lisaks mutrivõtmele armatuuris ka SERVICE kiri. Samas võib SERVICE kiri tähendada ka näiteks esilaternas lambipirni läbipõlemist.
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
2007 traficul mutrivõtme märgike ja õlivahetuseni 2600km. Pedaalide tallamine ja süütega mängimine ei tee mitte midagi. Lisaks tekkinud ka serv ja eelsüüte tuli. Veakood df1020 - mootoriõli saastunud. Clipiga kustutades kohe tagasi.
Vene foorumites räägivad, et kui spido keritud siis ei saagi pedaalidega õlivahetust nullida. Mul ka kindlalt keritud aga mis edasi ja kuidas korda saada ei tea. Kogemusi? Eestis peaks ilmselt paljud samuti keritud olema...
Vene foorumites räägivad, et kui spido keritud siis ei saagi pedaalidega õlivahetust nullida. Mul ka kindlalt keritud aga mis edasi ja kuidas korda saada ei tea. Kogemusi? Eestis peaks ilmselt paljud samuti keritud olema...
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
s231 kirjutas:2007 traficul mutrivõtme märgike ja õlivahetuseni 2600km. Pedaalide tallamine ja süütega mängimine ei tee mitte midagi. Lisaks tekkinud ka serv ja eelsüüte tuli. Veakood df1020 - mootoriõli saastunud. Clipiga kustutades kohe tagasi.
Vene foorumites räägivad, et kui spido keritud siis ei saagi pedaalidega õlivahetust nullida. Mul ka kindlalt keritud aga mis edasi ja kuidas korda saada ei tea. Kogemusi? Eestis peaks ilmselt paljud samuti keritud olema...
Lammutuse kelladega probleem vähemalt ei kao. Uued kellad küljes, süüde sisse, käis till ja jälle õlivahetuse märk 3000km. Pedaale tallates ära nullida ei saa. Uute kelladega hakkas lisaks ka umbes dpf tuli põlema mis oli ka järelikult ära tapetud kuidagi.
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
ABSi salvestub ka kilometraaz, clip seda ei kuva minumeelest, muuda mõlemis ära või kellades õigeks tagasi.
DFP kui on alles siis enamlevinud põhjuseks on rõhuanduri toru, kummivooliku läbipõlemine.
DFP kui on alles siis enamlevinud põhjuseks on rõhuanduri toru, kummivooliku läbipõlemine.
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Praegu kahtlustatakse UCH plokki sest tundub, et see õlivahetuse intervall salvestub kuskil mujal kui kellades.
Aga selle plokiga on juba veel keerulisem. Endal mul on hiina Clip ka olemas aga sellist kohta kus läbisõitu näppida pole leidnud.
Dpf oli olemas, rõhutorud korras. 3 x üritasin pesta, viimane kord lõikasin isegi lahti ja leotasin atsetoonis, pesin survekaga aga ei kestnud jälle, täna puurisin läbi, clipiga ütlesin, et uus dpf ja vaatab mis saab. Ülevaatus alles 13 kuu pärast.
Aga põhijama, et limp mode ja õlivahetuse intervall ikka ees.
Aga selle plokiga on juba veel keerulisem. Endal mul on hiina Clip ka olemas aga sellist kohta kus läbisõitu näppida pole leidnud.
Dpf oli olemas, rõhutorud korras. 3 x üritasin pesta, viimane kord lõikasin isegi lahti ja leotasin atsetoonis, pesin survekaga aga ei kestnud jälle, täna puurisin läbi, clipiga ütlesin, et uus dpf ja vaatab mis saab. Ülevaatus alles 13 kuu pärast.
Aga põhijama, et limp mode ja õlivahetuse intervall ikka ees.
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Mis sa mõtled selle all täpsemaltmuhlui kirjutas:ABSi salvestub ka kilometraaz, clip seda ei kuva minumeelest, muuda mõlemis ära või kellades õigeks tagasi.
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Niikaua kui ABS´i ja kellaploki läbisõit ei klapi, ei saa ka pedaalidega servist nullida ega seda õli tuld kustu kahjuks.
Vahet pole kumma sa õigeks keerad, kuid keeruline saab olema, sest ma ei ole kuidagi absist läbisõitu kätte saanud clipiga.(pole muidugi väga süvenenud ka )
Sellel vanal traficul ei kuvata veakoodi järel ka läbisõitu.
Vahet pole kumma sa õigeks keerad, kuid keeruline saab olema, sest ma ei ole kuidagi absist läbisõitu kätte saanud clipiga.(pole muidugi väga süvenenud ka )
Sellel vanal traficul ei kuvata veakoodi järel ka läbisõitu.
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Tänudmuhlui kirjutas:Niikaua kui ABS´i ja kellaploki läbisõit ei klapi, ei saa ka pedaalidega servist nullida ega seda õli tuld kustu kahjuks.
Vahet pole kumma sa õigeks keerad, kuid keeruline saab olema, sest ma ei ole kuidagi absist läbisõitu kätte saanud clipiga.(pole muidugi väga süvenenud ka )
Sellel vanal traficul ei kuvata veakoodi järel ka läbisõitu.
Uurin täna clipiga abs-i võimalusi. Mõne korra on ka abs-is veateade olnud - abs voltage too low (umbes midagi taolist, kuna auto pool vigane ja eriti ei liigu siis arvati, et pooltühi aku käivitades võis selle vea anda).
Kui ma saaksin omale lammutusest ühelt samalt autolt uued kellad ja abs-i siis oleks lootust asi toimima saada ilmselt? Mul on 2.5 mootor 107 kw, iseasi palju neid romulas on ja kas 2.0 abs sobib.
Muidu on pakutud ka varianti, et UCH on süüdi?
Clipiga ise kellade läbisõitu õigeks kruttida vist ei saa, viimast läbisõitu ca. 370 000 näen dpf-i ebaõnnestunud puhastuste alt, kelladel ca. 260 000
Re: Trafic hooldusteate kaotamine
Üks mõte tekkis, clip näitab Last service 334 829, kas sellest ei saaks kuidagi tuletada õiget läbisõitu, kas see armatuuri mutrivõtmeke on mingi kindel km alati peale resetti?
Näiteks kui on 30 000km siis mul on selle 0 jõudmiseni ca. 2300km veel et siis õige läbisõit võiks olla 334 829 + 27 700=362 529km.
Mis on veel imelik, clip näitab Engine Oil Dilution - 0,0% Miks ta üldse seda df1020 veakoodi siis järjepidevalt viskab.
Kolmandaks Oil Oxidation kilomeetrid on mingi kolmas number jälle.
DPF ajaloo pilte ei hakka üldse näitamagi, seal on täielik pudru.
Näiteks kui on 30 000km siis mul on selle 0 jõudmiseni ca. 2300km veel et siis õige läbisõit võiks olla 334 829 + 27 700=362 529km.
Mis on veel imelik, clip näitab Engine Oil Dilution - 0,0% Miks ta üldse seda df1020 veakoodi siis järjepidevalt viskab.
Kolmandaks Oil Oxidation kilomeetrid on mingi kolmas number jälle.
DPF ajaloo pilte ei hakka üldse näitamagi, seal on täielik pudru.
Viimati muutis s231, 26 Mär 2017, 15:57, muudetud 1 kord kokku.