Esimene käik läheb veel enam-vähem sisse, aga tagumisega on ikka päris tuuga.
Ütleme nii et peab ikka jõudu kasutama natuke.
Samas kui esimese lülitan, siis läheb tagumine ka juba normaalselt.
Mingit raginat ega muud ei esine. Kui juba sõit käib, siis lähevad käigud ilusti sisse.
Suurte külmadega suureneb probleem, mis ilmselt tuleb juba õli paksusest.
Tarficu esimene ja tagumine käik
- Edgar
- Renault Klubi auliige
- Postitusi: 466
- Liitunud: 14 Veebr 2010, 01:04
- Minu Renault: Rapid, R19
- Asukoht: Tallinn
Re: Tarficu esimene ja tagumine käik
Ehk on esimesel käigul sünkronisaator läbi. Tagumisel käigul sünkrot vahel ei ole aga see on ka ainus nipp mida mina tean, et kõigepealt esimene käik ja siis tagurpidi käik. Vast on keegi targem ka kes minu teooria ümber kummutab ja midagi paremat pakub.
Renault Rapid 1.1 R4 45ps
Re: Tarficu esimene ja tagumine käik
Tuleks trossid uued panna, oma autol vahetasin, asi kohe palju parem.
Re: Tarficu esimene ja tagumine käik
Suure tõenäosusega viga jah trossides.Seal need plastikud kuluvad ära kus sees munakas on ja tekivad loksud ja ei saagi enam normaalselt käiku sisse
Re: Tarficu esimene ja tagumine käik
Mismoodi mõjutavad vigased trossid just esimese ja tagumise käigu lülitust? Ei puutu üldse asjasse.
Kui on tegemist kastiga PK6 või PK5, mis on Traficu peal enimlevinumad, siis neil kastidel on ka tagumisel käigul sünkronisaator olemas.
Mu enda VelSatisel on peal PK6 ja täpselt sama mure just esimese ja eriti tagumise käiguga. Minu teooria on see, et kastis ongi just nende käikude sünkronisaatorid kulunud kuna nende käikude sünkronisaatorid saavad kõige rohkem vatti, sest neid lülitatakse kohapeal, teised käigud lülitatakse liikumise ajal ja siis sünkro põhimõtteliselt tööd ei teegi. Minu nipp on see, et käin käigukangiga, enne tagumise või esimese käigu lülitamist, kolmanda ja neljanda käigu läbi (mis peatab käigukast võllide pöörlemise) ja siis läheb tagumine või esimene sisse, nagu mõte.
Kui on tegemist kastiga PK6 või PK5, mis on Traficu peal enimlevinumad, siis neil kastidel on ka tagumisel käigul sünkronisaator olemas.
Mu enda VelSatisel on peal PK6 ja täpselt sama mure just esimese ja eriti tagumise käiguga. Minu teooria on see, et kastis ongi just nende käikude sünkronisaatorid kulunud kuna nende käikude sünkronisaatorid saavad kõige rohkem vatti, sest neid lülitatakse kohapeal, teised käigud lülitatakse liikumise ajal ja siis sünkro põhimõtteliselt tööd ei teegi. Minu nipp on see, et käin käigukangiga, enne tagumise või esimese käigu lülitamist, kolmanda ja neljanda käigu läbi (mis peatab käigukast võllide pöörlemise) ja siis läheb tagumine või esimene sisse, nagu mõte.
VelSatis V4Y G9T P9X Espace V4Y Laguna F4P Megane K4M Clio Van D7F Trafic F9Q
Re: Tarficu esimene ja tagumine käik
Kui sünkrod kulunud siis kui natukene jõulisemalt käiku sisse panna siis peaks ju raginat-kõrinat käigukastist kuulma.Ehk siis on selge,et käigukasti pöörded ei ühtlustu.Kui aga mootor välja lülitada ja siis ikka samamoodi käik sisse ei lähe siis ei saa ju viga sünkrodes olla?
Ei tea küll kuidas teema algatajal on aga minul just enamikel vigastel masinatel trosside häda olnud
Ei tea küll kuidas teema algatajal on aga minul just enamikel vigastel masinatel trosside häda olnud