Tosina aasta vältel on Renault tootnud üle miljoni Masteri nime kandva tarbesõiduki ja aeg oli see New Masteri vastu välja vahetada.
Tegu on taas laia mudelkonnaga, millest iga ostja leiab endale sobiva veoki, olgu see siis esi- või tagaveoga, täismassiga 2,8-4,5 tonni vahemikus, furgoon, madelauto või šassii erikere paigaldamiseks.
Kandevõime jääb paarisratastega mudelitel 2,25 ja 2,49 tonni vahemikku ja veoseruum ulatub piirjuhul 17 m³-ni. Uksed on senistest laiemad ja laadimiskõrgus 54 cm esiveoga mudelitel iseäranis madal.
Senisest väikema, 2,3 liitrise töömahuga diisel on saadaval 100- 125- või 150 hj forsseeringus. Kütusesääst võrreldes eelkäija 2,5 liitrise mootoriga jääb 1,0-2,7 liitri vahemikku. Täiendava tankimiseta on ökonoomseima mootoriga võimalik läbida 1400 km ehk siis 200 km võrra senisest enam.
Auto pidamisele kulub ökonoomsuse, suurema vastupidavuse ja välpade pikendamise tõttu 150 000 kilomeetril tervelt 28 000 krooni võrra vähem raha.
Renault jagab platovormi Opel Movano kaubikuga. Kaks mudelit erinevat teineteisest iluvõre ja logode poolest, muidu on autod identsed.
Renault ehitas uue Masteri
-
- Renault klubi administraator
- Postitusi: 301
- Liitunud: 14 Jaan 2010, 00:18
- Minu Renault: Grand Scenic 2010
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Renault ehitas uue Masteri
CLUB RENAULT - Eesti Renault Klubi
http://club-renault.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://club-renault.ee" onclick="window.open(this.href);return false;